Mies lihonnut ja en pidä häntä enää viehättävänä.
Mitä tehdä?
Olen, varovasti sanonut ja keventänyt ruokaa, mutta ei auta.
Miestä ei kiinnosta.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuolle oikein mitään voi. Jos ei viehäty lihavuudesta, ei voi väkisin viehättyä. Ihan kuin jos joku jättää hampaat hoitamatta ja sitten on ientulehdus ja henki haisee, niin ei se kyllä houkuta suutelemaan.
Voisiko miettiä jotain seksuaalisen kanssakäymisen muotoja, joissa paino ei ole niin esillä tai haittaa?
Hmmm... vastaavassa ketjussa, joka koski jonkun miehen vaimon lihoamista, tätä miestä kehotettiin kehittämään itseään ja kasvamaan aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuolle oikein mitään voi. Jos ei viehäty lihavuudesta, ei voi väkisin viehättyä. Ihan kuin jos joku jättää hampaat hoitamatta ja sitten on ientulehdus ja henki haisee, niin ei se kyllä houkuta suutelemaan.
Voisiko miettiä jotain seksuaalisen kanssakäymisen muotoja, joissa paino ei ole niin esillä tai haittaa?Hmmm... vastaavassa ketjussa, joka koski jonkun miehen vaimon lihoamista, tätä miestä kehotettiin kehittämään itseään ja kasvamaan aikuiseksi.
Miehellä ei välttämättä ole paljon valinnan varaa, naisella on aina. Koita jaksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Se, että en enää halua lihonutta miestäni seksuaalisesti, ei tarkoita, ettenkö rakastaisi häntä. Totta kai rakastan. Ei seksi ole kaikki.
Jotain korviketta syöminen on, se pitäisi meidän ratkaista. Jotain muuta sen tilalle.
Joku muutos elämässä saa laihtumisen tapahtumaan muuten ei tapahdu mitään. Yleensä se on joku sairaus tai vaiva esim. Diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pidettävä niinhän miehillekin sanotaan kun nainen lihoo
Ja päälle todella aggressiivista syyllistämistä pinnallisuudesta.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Lihaville naisille riittää vientiä, miehille ei. Joko kiukuttelee asiasta netissä ja tumputtaa kotona tai tekee asialle jotain.
Joo varmaan seksiä saa mutta saako parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko miettiä jotain seksuaalisen kanssakäymisen muotoja, joissa paino ei ole niin esillä tai haittaa?Hmmm... vastaavassa ketjussa, joka koski jonkun miehen vaimon lihoamista, tätä miestä kehotettiin kehittämään itseään ja kasvamaan aikuiseksi.
Miehellä ei välttämättä ole paljon valinnan varaa, naisella on aina. Koita jaksaa :D
No ainakin myönnät räikeät tuplastandardit tässä asiassa. Pelkästään se on jo hyvin harvinaista tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Nyt voidaan unohtaa kaikki naisten itku parisuhteen löytämisestä. Ei enää tarvetta kaikki on kunnossa. Kaikki naiset on löytäneet prinssinsä.
Mieheni alkoi lihoa noin 40-vuotiaana ja ylitti jossain vaiheessa 100 kg rajan. Yritin puhua ja lääkärit neuvoivat, koska verenpaine kohosi, tuli rasvamaksa ja nyt sitten hoidetaan diabetestä ynnä nivelrikkoa. Verenpainelääkkeitä tarvitaan useampia.
Isänsä menehtyi sydäninfarktiin alle 70 -vuotiaana, diabeetikko hänkin. Huoleni koskee miehen terveydentilaa, ulkomuotoonsa olen tottunut. Olutta hän juo vähän ja ruokavalio sinänsä on mielestäni kunnossa. Kyseessä ovat ruokamäärät ja iltamässyttäminen.
Ei minun neuvoillani ole mitään merkitystä ja syömisiinsä en voi jatkuvasti puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että olet sanonut asiasta. Ei tule sitten yllätyksenä hänelle, kun lähdet parisuhteesta pois.
Jos parisuhteesta lähdetään vain kumppanin lihomisen takia, ei todellista rakkautta ole ollutkaan,
Piittaamattomuus aiheuttaa lihomista. Piittaamattomuus saattaa syödä sitä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tällainen naisten aloittama "Läskit saa lempata"-kampanja. Miehet osallistuu varmasti mielellään myös. :)
Varmaan olet huomannut että lihavan naisen on aika paljon helpompaa löytää parisuhde tai seksisuhde kuin lihavan miehen. Salille miehet mars!
Ei salilla laihdu kuin kuntosaliyritysten luomassa mielikuvassa. Keittiössä tehdään suurin taika.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni alkoi lihoa noin 40-vuotiaana ja ylitti jossain vaiheessa 100 kg rajan. Yritin puhua ja lääkärit neuvoivat, koska verenpaine kohosi, tuli rasvamaksa ja nyt sitten hoidetaan diabetestä ynnä nivelrikkoa. Verenpainelääkkeitä tarvitaan useampia.
Isänsä menehtyi sydäninfarktiin alle 70 -vuotiaana, diabeetikko hänkin. Huoleni koskee miehen terveydentilaa, ulkomuotoonsa olen tottunut. Olutta hän juo vähän ja ruokavalio sinänsä on mielestäni kunnossa. Kyseessä ovat ruokamäärät ja iltamässyttäminen.
Ei minun neuvoillani ole mitään merkitystä ja syömisiinsä en voi jatkuvasti puuttua.
Hän rakastaa mässyttämistä enemmän kuin elämäänsä ja itseään. Tee johtopäätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tällainen naisten aloittama "Läskit saa lempata"-kampanja. Miehet osallistuu varmasti mielellään myös. :)
Varmaan olet huomannut että lihavan naisen on aika paljon helpompaa löytää parisuhde tai seksisuhde kuin lihavan miehen. Salille miehet mars!
Ei salilla laihdu kuin kuntosaliyritysten luomassa mielikuvassa. Keittiössä tehdään suurin taika.
Fake News. Suurin taika tapahtuu kun ei hanki vääriä eikä liikoja ruokia keittiöönsä.
Voi nyt jumalauta. Kalorioita ja lihonneita ihmisiä.
Ettekö te osaa suomea? Lihoaminen ei ole oikea termi. Se on lihominen. Lihoa. Minä lihon, sinä lihot, hän lihoo, me lihomme, te lihotte, he lihovat. Ja ruoasta saadaan kaloreita. Kilokalori lienee se oikea termi. Ei kalorioita.
Naisystäväni on "pyöristynyt" vuosien aikana, ja minun mielestäni hän on edelleen yhtä haluttava näköinen kuin ennenkuin. Luulisin että 10 kg? En ole kehdannut kysyä lukemia, saati ilmoittaa asiasta. Tosin hän on pitkä nainen, ja ne lisäkilotkin on tulleet melko tasaisesti koko kroppaan. Aktiivisuus edelleen joka asiaan, ja halut sekä intohimot on molemmilla vielä tallella. Positiivisella asenteella eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon mahdollista, mutta se kommentoija en ole ollut minä. Ihan saman kommentin saisi minulta mieskin, joka kokee lihoneen vaimonsa epäviehättäväksi.
lainaamasi
Täälläkin sama: miestissit ja läskimaha, verenpainelääkitys ym., äijä vetää mättöevöstä ja kaljaa/ lonkeroa, nukkuu huomosti jne. Mutta, minkä teet kun ei tunne mitään tarvetta huolehtia terveydestään? Ei auta vaikka työterveydessä seuranta mm. lääkityksen vuoksi, niin ei, ei mitään ongelmaa tai halua sitoutua painonpudotukseen ja terveellisempään elämään.
On kuin alkoholisti: muiden ongelma, mä en kompromisseja tee, mä syön ja juon just niinuin haluan!
Mun miesystävä sanoi pitävänsä huolta itsestään osin siksi, että pysyisi hoikkana, etten jätä häntä. Mun korvaan kuulosti oudolta, en ikinä jättäisi häntä ylipainon takia. "Varmasti sanoisit, että lähde menemään, senkin possu." No, en kyllä sanoisi. Mulle ylipaino ei ole mikään "juttu" suhteessa, olen tapaillutkin huomattavan ylipainoista miestä.
Ei kai sillekään tietysti mitään mahda, jos ei viehäty ylipainosta.
Niin minunkin mies. Istuu päivät ja illat koneella, ensin etätöissä, sitten pelaamassa. Ei syö kunnon ruokaa oikeastaan koskaan, vain leipää, jäätelöä ja karkkeja. Juotavana joko kokista tai energiajuomia. Aiemmin harrasti vaikka mitä liikuntaa. Tuo maha alkaa oikeasti olla jo ihan valtava pallo! Mies tiedostaa toki tilanteen itsekin, mutta ei vain saa tehtyä asialle mitään. Seksiä ollaan harrastettu ties milloin viimeksi. Alkaa olla aika turhautunut olo.
Miksi on ok sanoa, ettei viehäty pitkistä hiuksista/parrasta/tietynlaisista viiksistä miehillä, mutta ei saa rehellisesti sanoa, ettei reipas ylipaino viehätä? Jollen viehäty tikkujaloista ja pallomahasta niin en viehäty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pidettävä niinhän miehillekin sanotaan kun nainen lihoo
Ja päälle todella aggressiivista syyllistämistä pinnallisuudesta.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Lihaville naisille riittää vientiä, miehille ei. Joko kiukuttelee asiasta netissä ja tumputtaa kotona tai tekee asialle jotain.
No jos haluaa olla pelkkä reikä niin toki riittää vientiä. Itseään kunnioittava nainen ei sellaiseen suostu vaikka kuinka voisi sen jälkeen lällätellä vauvapalstalla 1000 tinderpanolla.
Ja itseään arvostava harvemmin myöskään lihoo hallitsemattomasti. Sitä kun arvostaa itseään, niin ei silloin halua tehdä itselleen vahingollisia asioitakaan. Silloin haluaa tehdä kaikkensa sen eteen että pysyy jatkossakin terveenä ja hyväkuntoisena. Ylipaino aiheuttaa kaikenlaista murhetta sekä laskee elämänlaatua ennemmin tai myöhemmin.
Niin meilläkin. Mies on plussapallo, joka syö pitsaa ja juo kaljaa.