Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lihonnut ja en pidä häntä enää viehättävänä.

Vierailija
28.06.2022 |

Mitä tehdä?

Olen, varovasti sanonut ja keventänyt ruokaa, mutta ei auta.
Miestä ei kiinnosta.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä oikein mitään voi jos kerran toista ei itseään kiinnosta. Tietty jos olet pääasiallinen kokkaaja niin voit tehdä kevempää ruokaa, mutta sekin on aika turhaa jos mies sitten mussuttaa jotain herkkuja kaiken iltaa.

Myöskään et voi pakottaa itseäsi viehättymään löllöstä.

Kenkku tilanne.

Vierailija
2/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä mies on tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet sanonut asiasta. Ei tule sitten yllätyksenä hänelle, kun lähdet parisuhteesta pois. 

Vierailija
4/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihonut

Vierailija
5/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne, viisissäkymmenissä mies alkoi lihoa, lähinnä energiajuomien takia. En pidä leveälanteisista ja pallomahaisista miehistä seksuaalisesti, en siis ihmisinä, mutta seksissä. Halut meni, mutta pakotin itseni aina seksiin kumminkin. En ikinä kehdannut ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan.

Ja tiedoksi paksuille miehille: on myös naisia, jotka pitävät tukevista tai jopa lihavista miehistä.

Vierailija
6/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku geeni, joka ei kestä lihavuutta. Oikein ärsyttää itseäni, tuntuu pinnalliselta, mutta minkäs teet. Terveelliset elintavat ovat myös lähellä sydäntäni. Ikääkin on jo 50+ ja en vaan kestä katsella liikakiloja. Olen siis nainen. Yritän hienovaraisesti saada lähimmäiset pitämään painonsa kurissa, vaikka ei asia kaikkien kohdalla minulle enää kuulu. Ei se itsellänikään aina helppoa ole, mutta toistaiseksi olen hoikka. Vieraiden ihmisten kohdalla on ihan sama miltä näyttävät, mutta viehättävinä en heitä pidä, vaikka olisi kuinka kauniit silmät, hiukset tms. Sorry siitä.

Vierailija
7/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas erilaisia vastauksia nyt kun esimerkkinä on miehen lihominen verrattuna aiempiin ketjuihin naisen lihomisesta.

Vierailija
8/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että olet sanonut asiasta. Ei tule sitten yllätyksenä hänelle, kun lähdet parisuhteesta pois. 

Oikeasti joku lähtee painon takia?

Vierailija
9/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "lihonnut"?!?? Luuletko oikeasti, että se kirjoitetaan noin?

Vierailija
10/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavoitunut

Vierailija
11/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk 🤣🤣

Vierailija
12/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain pidettävä niinhän miehillekin sanotaan kun nainen lihoo

Vierailija
13/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa enää 25,9 astetta :)

Vierailija
14/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna.

Vierailija
15/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät välttämättä tajua vihjailua tai hienovaraista sanomista. Mikset sanoisi suoraan? Tiukasti ja asiallisesti, mutta suoraan. Tee vaikka terveellinen illallinen ja jälkiruuan aikana otat ajan esille. Kerrot, että mitä olet havainnut, ja kysyt, että mitä mieltä mies on asiasta ja mistä johtuu. Sitten kysyt, että haluaako/ aikooko mies tehdä jotain asialle ja mitä. Kerro myös että miten sinä näet ja koet asian. Lisäksi kerrot, että olet valmis auttamaan ja tukemaan miestä asiassa, ja miten

Vierailija
16/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies on luomakunnan kruunu ja naisten unelma. Vielä kun harmaat hiukset kiiltää kuin alfa-gorillan selkäkarvat, niin sitä ei naaraat voi vastustaa.

Vierailija
17/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

m,.lllll kirjoitti:

Taitaa olla joku geeni, joka ei kestä lihavuutta. Oikein ärsyttää itseäni, tuntuu pinnalliselta, mutta minkäs teet. Terveelliset elintavat ovat myös lähellä sydäntäni. Ikääkin on jo 50+ ja en vaan kestä katsella liikakiloja. Olen siis nainen. Yritän hienovaraisesti saada lähimmäiset pitämään painonsa kurissa, vaikka ei asia kaikkien kohdalla minulle enää kuulu. Ei se itsellänikään aina helppoa ole, mutta toistaiseksi olen hoikka. Vieraiden ihmisten kohdalla on ihan sama miltä näyttävät, mutta viehättävinä en heitä pidä, vaikka olisi kuinka kauniit silmät, hiukset tms. Sorry siitä.

Olipa todella vastenmielinen vastaus ! Jos olet noin pinnallinen niin toivon todella että saat joskus itsekin lääkityksen joka nostaa painoasi kymmeniä kiloja ja saa ruokahalun kasvamaan moninkertaiseksi. Usko huviksesi ettei se paino ole aina tahdonvoimasta kiinni. Parikymppisen suusta mielipiteesi olisi vielä ymmärrettävä-jotenkin- mutta aikuisen suusta tölväistynä pöyristyttävä. Ihan kuin ylipainoiset olisivat joku vastenmielinen rotu..

Ja kaikille tiedoksi että paino voi mennä ylös tai alas joka ikisellä. Turha kenenkään kuvitella että omasta mielestään täydellinen ulkokuoresi on pysyvä olomuoto. Persoona sen sijaan on.

Vierailija
18/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa itsekin. Parasta seksiä on läskiseksi.

Niin monta tissiä ettei tiedä mihin pitäisi tarttua.

Vierailija
19/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat tuollaisen vaikuttaa viehättävyyteen?

Vierailija
20/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

m,.lllll kirjoitti:

Ei se ole mistään geenistä kiinni vaan siitä että olet, kuten me kaikki muutkin, tämän kulttuurin muovaamia tuotteita ja siinä mielessä aivopestyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi