Mies lihonnut ja en pidä häntä enää viehättävänä.
Mitä tehdä?
Olen, varovasti sanonut ja keventänyt ruokaa, mutta ei auta.
Miestä ei kiinnosta.
Kommentit (84)
Itse olen reilusti ylipainoinen nainen, mutta lihava mies ei kyllä sytytä yhtään. Jos nykyisen six pack katoaa, niin se on kiitos ja näkemiin.
Kyllä naiset ovat sitten pinnallisia. Ei ole mitään tosirakkautta, jos tuollaisesta on valmis eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen reilusti ylipainoinen nainen, mutta lihava mies ei kyllä sytytä yhtään. Jos nykyisen six pack katoaa, niin se on kiitos ja näkemiin.
Juuri näin! En ymmärrä mitä omalla ulkonäöllä ja kiinnostuksella on mitään tekemistä keskenään. Tottakai 50 v setämiehet on kiinnostunut nuorista, kauniista ja hoikista naisista aivan samalla tavalla kuin nuoret komeat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen, mutta en silti ajattele samoin. En voisi alkaa suhteeseen jossa saisin kokoajan vahtia kilojani tai en kelpaisi enää. Näin en vaatisi sitä myöskään toiselta. Olen melko nuori, mutta paljon pilkattu muuten ulkonäöstä. Olen ollut normaalipainoinen ja vieläkin olen. Paitsi vatsa ei mikään timmi. Näin olisin varmasti joistakin se hirveän ylipainoinen läski jos niin tahtoo ajatella. Eri asia on minusta se jos ihmisen paino haittaa ja terveyttä. Itse liikun ja ulkoilen niin olisi mukavaa jos toinenkin pysyisi siihen. Silti tietysti jokaisen terveys voi vaihdella muuten ja tulla vaikka reuma yms mikä taas vaikuttaa liikuntaan.
Kyllä niitä kiloja saa ja pitää vahtia ensisijaisesti itseänsä rakastamisen vuoksi itse kunkin, sen verran kun itseänsä haluaa rakastaa. Lähimmäistä sopii sitten rakastaa niin kuin itseänsä, ja jollei itsessänsä halua liikakiloja rakastaa, niin ei myöskään lähimmäisen liikakiloja tarvitse rakastaa. Vaikka olisikin vaikka reumaattinen sairaus, ja kilot haluaisivat keräytyä, niinkuin minullakin.
Ihmisiä, joita kiinnostaa toisten elämä noin paljon, vaivaa joku diagnosoimaton juttu. Jos ei enää iske, niin lähde haneen sieltä parisuhteesta.
Meillä sama homma mutta toisinpäin. Vaimon paino vain nousee vaikka hän ramppaa jumpalla monta kertaa viikossa. Ei kyllä tee enää lainkaan seksiä mieli hänen kanssaan, mutta en kehtaa suoraan sanoa mistä mättää.
Pervot on pervoja, pervo kulkueessakin. Ja tohon sekaan lapsia, ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama homma mutta toisinpäin. Vaimon paino vain nousee vaikka hän ramppaa jumpalla monta kertaa viikossa. Ei kyllä tee enää lainkaan seksiä mieli hänen kanssaan, mutta en kehtaa suoraan sanoa mistä mättää.
Eiköhän vaimosi löydä seksiä ilman sinuakin. Isoilla naisilla on vientiä
Kiva tällainen naisten aloittama "Läskit saa lempata"-kampanja. Miehet osallistuu varmasti mielellään myös. :)
Pitää syödä vähemmän kalorioita. 1500 korkeintaan päivässä. Sellaista aikuista ihmistä ei ole olemassa joka ei tällä tavalla laihdu. Jos on nälkä niin vettä puoli litraa kerralla välipalaksi. Lihavuus on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytää jos haluaa, mutta se on sitten hänen valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se vientimaa on Gambia, mutta kannattaa varata pätäkkää mukaan. Ihan ilmaiseksi ei kunta-kintetkään seuraansa tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tällainen naisten aloittama "Läskit saa lempata"-kampanja. Miehet osallistuu varmasti mielellään myös. :)
Varmaan olet huomannut että lihavan naisen on aika paljon helpompaa löytää parisuhde tai seksisuhde kuin lihavan miehen. Salille miehet mars!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se vientimaa on Gambia, mutta kannattaa varata pätäkkää mukaan. Ihan ilmaiseksi ei kunta-kintetkään seuraansa tarjoa.
Tinderistä pamahtaa sen 1000 matchiä helposti vaikka olisi kuinka ylipainoinen. Mites teillä miehet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen antaa itsensä lihoa, vaikka puolison seksuaalinen halu häneen heikkenee sen takia, pitää herkuttelua tai dokaamista tärkeämpänä kuin läheisyyttään puolisoon.
Naisen halu miestä kohtaan loppuu viimeistään rengastamis vaiheessa kun alkaa käskytys, passuuttaminen ja hyväksikäyttö
Aika vanhanaikainen käsitys, ehkä vielä joissain keskiluokan piireissä vallalla? Ei ainakaan mun v. 81 solmitussa liitossa tapahtunut tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pidettävä niinhän miehillekin sanotaan kun nainen lihoo
Ja päälle todella aggressiivista syyllistämistä pinnallisuudesta.
Se, että en enää halua lihonutta miestäni seksuaalisesti, ei tarkoita, ettenkö rakastaisi häntä. Totta kai rakastan. Ei seksi ole kaikki.
Jotain korviketta syöminen on, se pitäisi meidän ratkaista. Jotain muuta sen tilalle.
Kerrot asian, nätisti mutta suoraan. Jos siis haluat pelastaa liittosi. Itse olisin ainakin tyytyväinen, että asia tuli puheeksi, mieluummin kuin että tulisi ero ilman mitään varoitusta. Näin miehelläsi on ainakin mahdollisuus valita, sinä vai ylensyönti. Koska lopun alkua se monesti on, jos ei enää kumppaniin tunne vetoa "sillä tavalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pidettävä niinhän miehillekin sanotaan kun nainen lihoo
Ja päälle todella aggressiivista syyllistämistä pinnallisuudesta.
Kysynnän ja tarjonnan laki. Lihaville naisille riittää vientiä, miehille ei. Joko kiukuttelee asiasta netissä ja tumputtaa kotona tai tekee asialle jotain.
Itse olen nainen, mutta en silti ajattele samoin. En voisi alkaa suhteeseen jossa saisin kokoajan vahtia kilojani tai en kelpaisi enää. Näin en vaatisi sitä myöskään toiselta. Olen melko nuori, mutta paljon pilkattu muuten ulkonäöstä. Olen ollut normaalipainoinen ja vieläkin olen. Paitsi vatsa ei mikään timmi. Näin olisin varmasti joistakin se hirveän ylipainoinen läski jos niin tahtoo ajatella. Eri asia on minusta se jos ihmisen paino haittaa ja terveyttä. Itse liikun ja ulkoilen niin olisi mukavaa jos toinenkin pysyisi siihen. Silti tietysti jokaisen terveys voi vaihdella muuten ja tulla vaikka reuma yms mikä taas vaikuttaa liikuntaan.