Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lihonnut ja en pidä häntä enää viehättävänä.

Vierailija
28.06.2022 |

Mitä tehdä?

Olen, varovasti sanonut ja keventänyt ruokaa, mutta ei auta.
Miestä ei kiinnosta.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja!

Vierailija
22/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei kestäisi tämmöistä kommentointia omasta painosta mitä täällä neuvotaan sanomaan miehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m,.lllll kirjoitti:

Taitaa olla joku geeni, joka ei kestä lihavuutta. Oikein ärsyttää itseäni, tuntuu pinnalliselta, mutta minkäs teet. Terveelliset elintavat ovat myös lähellä sydäntäni. Ikääkin on jo 50+ ja en vaan kestä katsella liikakiloja. Olen siis nainen. Yritän hienovaraisesti saada lähimmäiset pitämään painonsa kurissa, vaikka ei asia kaikkien kohdalla minulle enää kuulu. Ei se itsellänikään aina helppoa ole, mutta toistaiseksi olen hoikka. Vieraiden ihmisten kohdalla on ihan sama miltä näyttävät, mutta viehättävinä en heitä pidä, vaikka olisi kuinka kauniit silmät, hiukset tms. Sorry siitä.

Ei se ole mistään geenistä kiinni vaan siitä että olet, kuten me kaikki muutkin, tämän kulttuurin muovaamia tuotteita ja siinä mielessä aivopestyjä.

Se kulttuuri muovaa ensin itsekurittomaksi läskiksi ja sitten se aivopesee päälle vihaamaan niitä.

Vierailija
24/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna minulle mies! Tykkään pulleista.

Vierailija
25/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat tuollaisen vaikuttaa viehättävyyteen?

Miten  niin "annat". Ei seksuaalinen halu tule päättämällä! Asiat tapahtuu luonnostaan - tai ei tapahdu. Emme ole koneita.

Vierailija
26/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

m,.lllll kirjoitti:

Taitaa olla joku geeni, joka ei kestä lihavuutta. Oikein ärsyttää itseäni, tuntuu pinnalliselta, mutta minkäs teet. Terveelliset elintavat ovat myös lähellä sydäntäni. Ikääkin on jo 50+ ja en vaan kestä katsella liikakiloja. Olen siis nainen. Yritän hienovaraisesti saada lähimmäiset pitämään painonsa kurissa, vaikka ei asia kaikkien kohdalla minulle enää kuulu. Ei se itsellänikään aina helppoa ole, mutta toistaiseksi olen hoikka. Vieraiden ihmisten kohdalla on ihan sama miltä näyttävät, mutta viehättävinä en heitä pidä, vaikka olisi kuinka kauniit silmät, hiukset tms. Sorry siitä.

Se ei ole mikään geeni. Me muut vaan osataan pitää suut supussa.

Vierailija
27/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen antaa itsensä lihoa, vaikka puolison seksuaalinen halu häneen heikkenee sen takia, pitää herkuttelua tai dokaamista tärkeämpänä kuin läheisyyttään puolisoon.

Vierailija
28/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoa itsekin. Parasta seksiä on läskiseksi.

Niin monta tissiä ettei tiedä mihin pitäisi tarttua.

Ylipainoisten seksi todellakin on melko maata järisyttävää..

Vierailija
29/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "lihonnut"?!?? Luuletko oikeasti, että se kirjoitetaan noin?

On siinä kielipoliisi, kun ei tiedä että sanoita voi olla useampi täysin oikea muoto.

Lihoa ja lihota, molemmat oikein.

Lihonut ja lihonnut, molemmat oikein.

Vierailija
30/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen antaa itsensä lihoa, vaikka puolison seksuaalinen halu häneen heikkenee sen takia, pitää herkuttelua tai dokaamista tärkeämpänä kuin läheisyyttään puolisoon.

Naisen halu miestä kohtaan loppuu viimeistään rengastamis vaiheessa kun alkaa käskytys, passuuttaminen ja hyväksikäyttö

Vierailija
31/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "lihonnut"?!?? Luuletko oikeasti, että se kirjoitetaan noin?

Se on ihan oikein.

Lihoa - lihonut

Lihota - lihonnut

Molemmat ovat oikein.

Vierailija
32/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole 'viehättäviä' ja jos olet pitänyt sellaisena niin hyvä niin, on tainnut olla niin siro varsi että pidät naisellisena.

Vierailija
33/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on lihonut lähes 30 kiloa, ja kyllä se vaikuttaa seksiin jo ihan käytännössäkin. Maha on siirrettävä lähes kaikissa asennoissa pois tieltä ja osa aiemmin kivoista jutuista ei enää onnistu lainkaan. Terveysongelmat ovat jo kriittisiä, verenpaine katossa, nivelet paukkuvat ja liikkuminen on vaikeampaa. Laihdutusyritykset ovat epäonnistuneet, enkä voi alkaa aikuisen ihmisen syömisiä tarkkailemaan ja rajoittamaan tietenkään.

Rakastan häntä hyvin paljon, vaikka olen välillä turhautunut ja huolissani. Ei ole käynyt mielessäkään, että eroaisin lihomisen takia rakkaastani, parhaasta ystävästäni ja elämänkumppanistani.

Vierailija
34/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on sitten nykyään Plus koon mies. Sun pitää hyväksyä se sellaisenaan eikä mitään ihme kehorasismia. Kehopositiivisuutta hei.

Vierailija
35/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuolle oikein mitään voi. Jos ei viehäty lihavuudesta, ei voi väkisin viehättyä. Ihan kuin jos joku jättää hampaat hoitamatta ja sitten on ientulehdus ja henki haisee, niin ei se kyllä houkuta suutelemaan.

Voisiko miettiä jotain seksuaalisen kanssakäymisen muotoja, joissa paino ei ole niin esillä tai haittaa?

Vierailija
36/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla muodokas! 

Vierailija
37/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että olet sanonut asiasta. Ei tule sitten yllätyksenä hänelle, kun lähdet parisuhteesta pois. 

Jos parisuhteesta lähdetään vain kumppanin lihomisen takia, ei todellista rakkautta ole ollutkaan,

Vierailija
38/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m,.lllll kirjoitti:

Olipa todella vastenmielinen vastaus ! Jos olet noin pinnallinen niin toivon todella että saat joskus itsekin lääkityksen joka nostaa painoasi kymmeniä kiloja ja saa ruokahalun kasvamaan moninkertaiseksi. Usko huviksesi ettei se paino ole aina tahdonvoimasta kiinni. Parikymppisen suusta mielipiteesi olisi vielä ymmärrettävä-jotenkin- mutta aikuisen suusta tölväistynä pöyristyttävä. Ihan kuin ylipainoiset olisivat joku vastenmielinen rotu..

Ja kaikille tiedoksi että paino voi mennä ylös tai alas joka ikisellä. Turha kenenkään kuvitella että omasta mielestään täydellinen ulkokuoresi on pysyvä olomuoto. Persoona sen sijaan on.

Eri -

Olen pitänyt pitkään itseni solakkana ja syönyt sen mukaan. Nyt olen syönyt pitkään kortisonia, ja tuolla aiemmalla syömisellä lähti paino reippaaseen nousuun. Hyvin halvaksi tulee nyt, kun täytyy olla lähes syömätön. Painon en kumminkaan aio antaa nousta, vaikka ruokahalu onkin melkoinen. Kärvistellen olen siis vähentänyt syömistä.

Vierailija
39/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menettänyt kiinnostuksen suhun. Laihduttaa sitten eron jälkeen.

Vierailija
40/84 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m,.lllll kirjoitti:

Olipa todella vastenmielinen vastaus ! Jos olet noin pinnallinen niin toivon todella että saat joskus itsekin lääkityksen joka nostaa painoasi kymmeniä kiloja ja saa ruokahalun kasvamaan moninkertaiseksi. Usko huviksesi ettei se paino ole aina tahdonvoimasta kiinni. Parikymppisen suusta mielipiteesi olisi vielä ymmärrettävä-jotenkin- mutta aikuisen suusta tölväistynä pöyristyttävä. Ihan kuin ylipainoiset olisivat joku vastenmielinen rotu..

Ja kaikille tiedoksi että paino voi mennä ylös tai alas joka ikisellä. Turha kenenkään kuvitella että omasta mielestään täydellinen ulkokuoresi on pysyvä olomuoto. Persoona sen sijaan on.

Itsekin ole sitä mieltä, että tuo lainaamasi kommentti oli vastenmielinen, miten kirjoittaja yrittää hienovaraisesti pitää lähipiirinsä painon kurissa. Just joo, lapset varmaan anorektikkoja tai muuten traumatisoitumeita, kun äippä on vähän hienovaraisesti huomautellut.

Mutta oma kommenttisikin on kyllä vähän ylilyönti. Joo, jotkut sairaudet/lääkkeet voivat lihottaa, mutta kyllä tosiasia on se, että suurin osa ylipainoisista on hankkinut liikakilonsa ihan vaan syömällä/juomalla liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi