Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät jaksa puolison sukua?

Vierailija
28.06.2022 |

Mulla leviää pää. Ovat kesäasunnollaan kesän meidän paikkakunnalla ja jatkuvasti työntyvät meille jinkin tekosyyn varjolla tai meidän pitäisi mennä heille. Miestä ei haittaa ja eikä hän osaa sanoa ei. Mietin aina kesäisin eroa tämän takia. Koska kotimme on miehenkin koti, koen, etten voi estää hänen sukuaan kyläilemästä ja toisaalta tuntuu rasittavalta poistua omasta kodistaan jonkun tekosyyn varjolla ja välillä on kohteliaisuudesta tavattavakin. Haluaisin ladata kesällä akkuja mutta tuntuu, että olen vaan koko ajan ärsyyntynyt mieheen ja sukulaisiinsa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

En jaksa puolison sukulaisia, teennäisiä tohottajia kaikki.

Vierailija
2/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on tekemisen puutetta, keksi joku risusavotta tai pistä ne leipomaan sata ruislimppua ja lähde itse kylpylään.

Meillä oli sama homma, että tupsahtivat ilmoittamatta, vaikka puhelin on keksitty.

Töistä tullessa en olisi jaksanut enää passata kahta aikuista naista ja sanoin, että jos tulevat vielä sopimatta, niin soitan härskisti poliisit paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta kuinka hyvä onkaan elellä sinkkuna! Harvalta taitaa onnistua olla pariutumatta puolison lisäksi samalla koko perheeseen, pahimmillaan koko sukuun. Sama tilanne tuottanut itselle aiemmin hirveää ylikuormitusta kun sitä vapaillaan haluaisi vaan olla. Tsemppiä!

Vierailija
4/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että joidenkin sukulaisten pitää tulla kyläilemään yllättäen ja ennalta ilmoittamatta? Yksi miehen tädeistä kävi aina näin. Yhdestikin tuli illalla klo 20 jälkeen. Meillä oli silloin lapset pieniä ja käyneet jo iltapesuilla ja - palalla ja olin jo laittamassa heitä nukkumaan. Minä pitkän päivän jälkeen väsynyt, mies vielä töissä. No ei kun täti, kesälomalla, paukkaa sisään ja olis sitten pitänyt alkaa viihdyttää ja rupatella hänen kanssaan. Kotiin tultuaan mies sanoi, että jatkossa ollaan yhteydessä ennen kyläilyä, eikös vaan? Täti suuttui tästä niin, että eipä ole sen jälkeen meillä näkynyt. Jälkikäteen olen kuullut, että ko täti on ollut hankala ja jotenkin rajaton muitakin sukulaisia kohtaan.

Vierailija
5/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sukulaisille tein stopin. Aika ihmeellisiä katseita tuli, mutta sitten joko ymmärsivät tai ainakin uskoivat. Anoppi (joka asuu lähellä ja on leski) tulee kesät talvet perjantaisin koska ruuan avulla pitää huolta jälkikasvusta kun me vaimon kanssa käymme kaupassa ja yhdellä oluella/viinillä. Kersoillekin ihan mukavaa. Ketään muita en kesälläkään huoli, paitsi kerran kuussa lauantaisin grillaamaan ja istumaan iltaa. Samalla tavalla me menemme anoppilaan 3 kertaa kuussa lauantaisin, aina taatusti omat salaatit ja yrttipatongit mukana, ja vaimo vielä menee tuntia aiemmin siivoskelemaan. Samaa oletan ja odotan muilta sinne änkeäviltä. Meille ei nyt änkeä kukaan enää. Kannattaa pitää rajat!

Vierailija
6/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää kesälomareissuun

Vierailija
7/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, että tulevat VAIN kesäisin.  Meillä ne asuu tuossa naapurissa.  Aina jos minä aattelen pyytää omaa sukua kylään niin eikös tänne ole tunkemassa miehen sukulaisia mukaan.  Voi kyllä olla etten kauaa enää kattele tätä saatanan sirkusta.

Vierailija
8/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolison sukulaiset on ihan mukavia, mutta kauhean äänekkäitä. Kaikki tuntuu puhuvan huutamalla + miehen siskon lapset varsinkin... Tulee kauhean väsynyt olo hetkessä.

Vierailija
9/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se niin mene puolin ja toisin. Joskus on kiva nähdä, mutta pidemmän päälle köy rasittavaksi.

Vierailija
10/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes omaa sukua. Välttelen parhaani mukaan. Eihan niiden kanssa voi kovin hauskaa edes pitääkään.

Vierailija
11/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes omaa sukuani. Mitä vähemmän pitää olla tekemisissä, sitä parempi.

Vierailija
12/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää kesälomareissuun

Ei ole vielä loma alkanut kummallakaan. Siksi vielä vähemmän jaksaisin mitään sosialisointia ärsyttävien sukulaisten kanssa. Ap

Vierailija
13/13 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi avomies ei mennyt jatkoon mm. ärsyttävän perheensä vuoksi. En tuntenut heitä kohtaan yhtään lämpöä. Ei hyvä yhteisen tulevaisuuden kannalta ehkä en rakastanut miestä tarpeeksi, kun en tuntenut hänen läheisiään läheisiksi.