Miten puolisosi on yllättänyt sinut kotiuduttuasi synnäriltä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Meillä se anoppi odotti jo vuodeosastolla, kun minua työnnettiin vuodepotilaana osastolle. Kyllä vitutti, kukaan ei kysynyt jaksanko ottaa vieraita vastaan suoraan synnytyssalista. Synnytys oli kestänyt kaksi vuorokautta, epparihaava tajuttoman kipeä ja tuntui että teen kuolemaa.
Ja anopilla eikä kyllä miehelläkään ollut mulle yhtään mitään tuomiseksi. Huonekavereilla oli pöytä täynnä kukkia. Mies on nykyään ex.
Hyvä, ansaitset parempaa.
Vastassa oli sotkuinen koti ja tyhjä jääkaappi :( pyysin käymään kaupassa, kävi kyllä, mutta toi vain pari roiskeläppäpizzaa.
Mies oli kattanut kahvipöydän kauniisti (kaunis pöytäliina, parhaat astiat, lautasliinat jne) ja hankkinut jotain hyvää tarjottavaa (en enää muista mitä).
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kattanut kahvipöydän kauniisti (kaunis pöytäliina, parhaat astiat, lautasliinat jne) ja hankkinut jotain hyvää tarjottavaa (en enää muista mitä).
Pisteet tälle miehelle! Juuri näin se kuuluisi mennä. Anoppikaan ei ollut huomannut tuoda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se anoppi odotti jo vuodeosastolla, kun minua työnnettiin vuodepotilaana osastolle. Kyllä vitutti, kukaan ei kysynyt jaksanko ottaa vieraita vastaan suoraan synnytyssalista. Synnytys oli kestänyt kaksi vuorokautta, epparihaava tajuttoman kipeä ja tuntui että teen kuolemaa.
Ja anopilla eikä kyllä miehelläkään ollut mulle yhtään mitään tuomiseksi. Huonekavereilla oli pöytä täynnä kukkia. Mies on nykyään ex.
Ei näin 😱
Ei ollut yllätyksiä. Anoppi purjehti lapsivuodeosastolle synnytystä seuraavana päivänä. Otti niin paljon päähän!
Sain mieheltä suvun perintö kaulakäädyn ja kultaisen rannerenkaan, jotka kiertäneet suvussa jo sata vuotta aina esikoisen äidiltä esikoiselle tai tämän esikoisen äidille.
Haki meidät sairaalasta, tipautti vaivan kaukaloineen lattialle ja lähti töihin. Jotenkin olisin kokenut ansaitsevani vähän lepoa.
Oli kännissä ja halusi panna.
Mikäs siinä, vaippa pois jalasta ja jääkääre roskikseen ja hommiin. Toki synnäriltä saatua kumia käytimme, koska maito ei ollut vielä noussut rintoihin.
Jälkeenpäin sanoi että tuntui tosi ihanalta ja kertoi että rakastaa, sitten sammui.
Olihan se mukavaa että likaisena ja haisevana ja puolirampana olin silti rakkaani silmissä haluttava.
Lapsemme pääsee kohta ylioppilaaksi, rakastan miestäni edelleen ja hän minua.
Meni sohvalle makaamaan ja kysyi, mitä on ruoaksi
Vierailija kirjoitti:
Vastassa oli sotkuinen koti ja tyhjä jääkaappi :( pyysin käymään kaupassa, kävi kyllä, mutta toi vain pari roiskeläppäpizzaa.
Sama täällä! En muista oliko jääkaapissa ruokaa, vaan olin tehnyt valmiiksi ennen synnärille lähtöä! Tosin ei siivonnut myöhemminkään. Eikä laittanut ruokaa. Eikä kertaakaan kylvettänyt lasta, se ei minua kyllä haitannut, koska oli minun lempihommani! Minusta tuli sittemmin huono äiti ihan virallisesti!
Oli sunnuntai ja mies meni iltavuoroon, koska työntekijänsä oli sairastunut. Naurettiin sitä, että isyysloma on täyttä työtä tuplapalkalla, kun Kela maksoi ilmoituksen mukaan.
Sain semmoisen kultaisen lapsisydämen kaulakoruun synnärillä ja kukkia, kotona oli ruokaa ja pehmeää vessapaperia, kävi ostamassa rintapumpun ym. sillä aikaa ennen kuin tultiin kotiin koska sitä tarvittiinkin. Silitteli ja halaili mua koska itkin vain. Toisen kanssa meni sitten jo helpommin.
Oli kännissä ja vauvan sänky oli täynnä kuolleita ja puolikuolleita ampiaisia. Kyllä.. syysvauva.
Hän oli kanssani koko ajan sairaalassa(kolme päivää). Kävi kaupassa pyynnöstäni. Kotona odotti oma äitini, joka oli kissojen vahtina.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kanssani koko ajan sairaalassa(kolme päivää). Kävi kaupassa pyynnöstäni. Kotona odotti oma äitini, joka oli kissojen vahtina.
Meillä oli perhehuone.