Hs: Suomessa helpotetaan abortin saamista
Suomessa ollaan vihdoinkin poistamassa vaatimusta kahden lääkärin lausunnosta aborttilähetettä tehdessä.
Jees, vähän lähemmäksi nykyaikaa!
Kommentit (1871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pro Life kirjoitti:
Elämä alkaa hedelmöityksestä. Abortti on murha.
Kukaan ei ole velvoitettu käyttämään omaa kehoaan toisen elämän ylläpitämiseen. Vai montakos munuaista te pro-idiootit olette luovuttaneet dialyysipotilaille jotka saattavat menehtyä ilman siirrettä?
Mutta nainen on itse tehnyt päätöksen hankkiutua raskaaksi.
Joo, raiskattu 11v suorastaan kinusi tulla raskaaksi.
Pro Life kirjoitti:
Me puolustamme syntymättömän lapsen ihmisoikeuksia.
Mutta ette elossa olevan naisen ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin Saatanaa. Olento raukka luotiin vain pahantekoon. Hänen pahuutensa on lähtöisin Jumalan luomistyöstä. Tai sitten väittämä että Jumala on luonut kaiken on valhe.
Saatana ei luotu pahantekoon. Saatana oli alunperin enkeli joka rupesi kapinoimaan Jumalaa vastaan ja halusi itse olla Jumala.
Silloin Jumala karkoitti langenneen enkelin= Saatanaa valtakunnastaan.Kuka mahdollisti Saatanan langeta?
Jumala on luonut vapaan tahdon.
Lilith vaan sano miten asiat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pro Life kirjoitti:
Kukaan ei ole velvoitettu käyttämään omaa kehoaan toisen elämän ylläpitämiseen. Vai montakos munuaista te pro-idiootit olette luovuttaneet dialyysipotilaille jotka saattavat menehtyä ilman siirrettä?
Monissa tapauksissa ei ole. Luulenpa, että suurimmassa osassa niitä tapauksia, joissa abortti halutaan.
Väitätkö että suurin osa naisista jotka tulevat raskaaksi ovat raiskattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pro Life kirjoitti:
Monissa tapauksissa ei ole. Luulenpa, että suurimmassa osassa niitä tapauksia, joissa abortti halutaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin Saatanaa. Olento raukka luotiin vain pahantekoon. Hänen pahuutensa on lähtöisin Jumalan luomistyöstä. Tai sitten väittämä että Jumala on luonut kaiken on valhe.
Saatana ei luotu pahantekoon. Saatana oli alunperin enkeli joka rupesi kapinoimaan Jumalaa vastaan ja halusi itse olla Jumala.
Silloin Jumala karkoitti langenneen enkelin= Saatanaa valtakunnastaan.Kuka mahdollisti Saatanan langeta?
Jumala on luonut vapaan tahdon.
Tiedätkö mitään Jumalasta? Kun hän luo ihmisen, hän luo tälle valmiin aikajanan samalla. Vapaa tahto on siis vain illuusiota.
Pro Life kirjoitti:
Me puolustamme syntymättömän lapsen ihmisoikeuksia.
Täällä toinen Pro Life. Hienoa että tulit mukaan tänne! Itse olen seurannut ketjua alusta asti, ja myös kommentoinut paljon. Täällä on paljon pahuutta.
Minkäköhänlainen huuto siltä sedältä pääsi kun laittoi elämän lahjaa 11-vuotiaaseen? No, sen jälkeen Pro Life kertoi tuolle lapselle, että voi voi, oma vika, taidatpa nyt kuolla, vai haluatko olla mur haaja?
Jos sanoo että pahuus ei ole Jumalasta lähtöisin, niin väite siitä, että Jumala on kaiken luonut ja kaiken alku, on täyttä pas kaa ja valheellista tietoa.
Onpas raskastatämä ,keskustelu, taas.. minulle tulee kaksi herraakylään, ihania adoniksia,,, menemme makuuhuoneenpuolelle ,enusko että se syntiäon, suojaukset molemmissa, päissä ,kunnossa... voi silti taas ihme sattua, onneksivoi teh dä mukavuusabortin, nähdääntaas t. Arja
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoo että pahuus ei ole Jumalasta lähtöisin, niin väite siitä, että Jumala on kaiken luonut ja kaiken alku, on täyttä pas kaa ja valheellista tietoa.
Jumala on rakkaus! Sinä et Jumalaa tunne.
T. Pro life uskis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pro Life kirjoitti:
Se hartaasti toivottu raskaus voi päättyä kesken niin ikävästi, että joutuu valitsemaan kumpaa lähtee pelastamaan. Jos perheessä on jo muita lapsia, niin äiti on tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on rakkaus! Sinä et Jumalaa tunne.
T. Pro life uskis
Onko rakkautta luoda mahdollisuus kääntyä pahaksi? Jumala loi Saatanan, Eevan ja Aatamin persoonaallisuudet.
Mitä nämä probirthien pahuus-hokemat on?
Eikö se jos mikä ole pahuutta, että asettuu itse lain yläpuolelle ja tuomitsee sieltä muita, sekä huutelee näille sieltä miten näiden muiden pitäisi elää heidän uskomiensa satuoppien mukaisesti?
Antakaa kiihkouskovaiset muiden elää kuten he haluavat, lakien puitteissa tietenkin.
Eiväthän muutkaan pakota teitä elämään omien oppiensa mukaan.
"Lilith oli Aatamin ensimmäinen puoliso, demoni jonka Jumala oli luonut."
Näin se rakastava Jumala demonin keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan surulliset kasvot ennen abortointia
Katso niitä viikkoja, pönttö.
Uskonnot on kaiken pahan alku ja juuri, tämäkin keskustelu todistaa sen.