Hs: Suomessa helpotetaan abortin saamista
Suomessa ollaan vihdoinkin poistamassa vaatimusta kahden lääkärin lausunnosta aborttilähetettä tehdessä.
Jees, vähän lähemmäksi nykyaikaa!
Kommentit (1871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei ole symbioosi.
Mitä hyötyä raskaana oleva raskauden aikana saa? Niinpä, ei mitään. Sen sijaan alkion/sikiön saa hyötyä. Toisaalta alkio/sikiö tuottaa raskaana olevalle myös haittaa esimerkiksi pahoinvoinnin ja erilaisten kipujen muodossa. Raskaus siis täyttää loisinnan tunnusmerkit, mikä siis tarkoittaa yksipuolista hyötysuhdetta.
Joopa joo. Sä et halua olla raskaana etkä näe sitä hyvänä asiana, selväksi tuli. Raskaus nyt vaan on ihan selvästi jopa toukemman määritelmän mukainen symbioosisuhde.
Toukemman määritelmän mukaan juu, toukkaa kun se alkio ja sikiö aluksi muistuttaakin.
"Tiukimmin määriteltynä symbioosi tarkoittaa lajien välistä vuorovaikutussuhdetta, josta molemmat osapuolet hyötyvät." - kertoo Wikipedia.
Kerrohan sinä nyt, missä sen raskaana olevan osapuolen hyötyminen on.
Kehittyvä ja syntyvä lapsi. Ihan typerää jauhaa tota vihaa täällä. Ihan sairasta.
Kehittyvä ja syntyvä lapsi itsessään ei ole raskausaikana mitään hyötyjä.
Edelleen odotellaan, että kertoisitte niitä raskaudenaikaisia hyötyjä, mitä raskaudesta on raskaana olevalle.
No kyllä on. Raskaus on nimenomaan hyödyllinen myös äidiksi haluavalle etkä sä sitä saa muuksi muutettua.
ÄI-DIK-SI HA-LU-A-VA EI TEE A-BORT-TI-A
Kukaan ei ole väittänytkään niin. Ihan sama symbioosi se raskaus on vaikka se keskeytettäisiinkin.
Hommaa sitten itsellesi tämä autuas symbioosi ja elä siinä lopun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin raskaaksi melko pian edellisen synnytyksen jälkeen, vaikka minulla oli kierukka. Imetinkin vielä. Mistä syystä ja kenen olisi tässä tilanteessa pitänyt "ottaa vastuuta"?
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Me käytimme ehkäisyä juuri siksi, ettemme halunneet lapsia noin vuoden ikäerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulin raskaaksi melko pian edellisen synnytyksen jälkeen, vaikka minulla oli kierukka. Imetinkin vielä. Mistä syystä ja kenen olisi tässä tilanteessa pitänyt "ottaa vastuuta"?
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Me käytimme ehkäisyä juuri siksi, ettemme halunneet lapsia noin vuoden ikäerolla.
Haastava tilanne mutta ainoa täysin varma ehkäisykeino on seksittömyys.
On iso vitsi jos joku kieltää abortin mutta syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Ho ho ho, ja puolisot tykkää kun ei saa toteuttaa suhteen kemiaa? Just joo, no kuule, sitten pitää miehet kastroida. Se vasta varma keino onkin!
Syntinen elämä hupia on. Mitä siitä vaikka tanssin paholaisen kanssa?🎶
Kantsii eka tehä abortti ja sit tulla uskoon et katuis sitä niin pääsee taivaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Ainoa joka on täysin syytön tilanteeseen, on mahdollinen uusi elämänalku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Höh, eihän seksi ole sama asia kuin yhdyntä.
Onhan noita täysin varmoja ehkäisykeinoja, esimerkiksi miehen pallien poistaminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Ainoa joka on täysin syytön tilanteeseen, on mahdollinen uusi elämänalku.
Eihän ole. Se pallerohan se vasta on kaiken pahan alku ja juuri. Oma vikansa, jos tulee abortoiduksi.
Kiihkouskisten kanssa keskustelu on ihan sama, kuin keskustelisi kissan kanssa politiikasta lohifile kädessään. Ne näkee vain sen oman päämääränsä, eikä edes ymmärrä aiheesta mitään.
- sama juttu vegaanien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on täynnä pahuutta, jääkylmyyttä.
Ei ole, vaan prolife typeryyttä.
Eihän nämä mitään prolife ole, vaan probirth, tai procontrol. Kun eihän heitä se elämä kiinnosta, alkio/sikiö kiinnostaa ainoastaan syntymään asti, sekä muiden ihmisten kontrollointi.
Tätä tulin sanomaan. Pakkosynnytysten puolustajia ei saisi kutsua "pro life"-nimikkeellä ollenkaan. Itse ovat sen keksineet, koska kuulostaa paremmalta kuin "pro pakkosynnytys".
Itse olen tietysti elämän puolella: nimittäin naisten elämän.
On iso vitsi jos joku kieltää abortin mutta syö lihaa
- samoin on iso vitsi jos kannattaa aborttia muttei syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Onhan noita täysin varmoja ehkäisykeinoja, esimerkiksi miehen pallien poistaminen jne.
No joo, tottakai tarkoitin nimenoman sitä, siis yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
No molempien tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaus ei ole symbioosi.
Mitä hyötyä raskaana oleva raskauden aikana saa? Niinpä, ei mitään. Sen sijaan alkion/sikiön saa hyötyä. Toisaalta alkio/sikiö tuottaa raskaana olevalle myös haittaa esimerkiksi pahoinvoinnin ja erilaisten kipujen muodossa. Raskaus siis täyttää loisinnan tunnusmerkit, mikä siis tarkoittaa yksipuolista hyötysuhdetta.
Joopa joo. Sä et halua olla raskaana etkä näe sitä hyvänä asiana, selväksi tuli. Raskaus nyt vaan on ihan selvästi jopa toukemman määritelmän mukainen symbioosisuhde.
Toukemman määritelmän mukaan juu, toukkaa kun se alkio ja sikiö aluksi muistuttaakin.
"Tiukimmin määriteltynä symbioosi tarkoittaa lajien välistä vuorovaikutussuhdetta, josta molemmat osapuolet hyötyvät." - kertoo Wikipedia.
Kerrohan sinä nyt, missä sen raskaana olevan osapuolen hyötyminen on.
Kehittyvä ja syntyvä lapsi. Ihan typerää jauhaa tota vihaa täällä. Ihan sairasta.
Kehittyvä ja syntyvä lapsi itsessään ei ole raskausaikana mitään hyötyjä.
Edelleen odotellaan, että kertoisitte niitä raskaudenaikaisia hyötyjä, mitä raskaudesta on raskaana olevalle.
No kyllä on. Raskaus on nimenomaan hyödyllinen myös äidiksi haluavalle etkä sä sitä saa muuksi muutettua.
ÄI-DIK-SI HA-LU-A-VA EI TEE A-BORT-TI-A
Kukaan ei ole väittänytkään niin. Ihan sama symbioosi se raskaus on vaikka se keskeytettäisiinkin.
Ei heille saa sanoa noin, se on liian kova pala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ja miehesi .
Mutta miksi?
Miksi juuri miehen pitää 100% ehkäistä? Naiselta kohtu pois, tietenkin.
Luulevatko täällä olevat uskovaiset pääsevänsä taivaaseen? Sinne kuulkaa pääsee vain 144 000, tuskinpa olette joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan esiaviollista seksiä ei saisi olla. Jos ihmiset noudattaisivat tätä, ei olisi abortti -ongelmaa myöskään.
Miten niin ei olisi? Valtaosa aborteista tehdään parisuhteessa oleville.