Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?
Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, mistä löydän löysän uimapuvun :D
Eiköstä nää burghinit oo aika löysiä. Lisäksi niissä pitkät hihat, lahkeet ja huppu. Myyntipaikkaa en todellakaan tiedä tai edes halua tietää. Mahdollisimman kaukana toivottavasti ja pysyykin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei näytä irvokkaalle ja hirveälle kuten miehet näyttäisi samoissa vermeissä.
Kyllä ne näyttävät irvokkaalta ja hirveältä aika monen naisenkin päällä.
Modest uimapukuja on saatavilla. Saattaapi vaan miehet säätää ne laittomiksi, kuten Ranskassa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen toistuvasti. Ei miehillä ole mitään tarvetta paljastella ja jossain välissä luultiin, että tuo kyseenalainen tarve poistuisi naisillakin, kun tasa-arvo on parantumaan päin. En pysty arvostamaan niitä, vaikka kuinka yrittäisin, koska ilmiön juuret on naisten huonommassa asemassa, toisarvoisuudessa ja esineellistämisessä. Olipa naiset yhtä suoraselkäisiä kuin miehet ja lopettaisivat vihdoin ja viimein itsensä tyrkyttämisen ja myymisen.
Miehet kyllä paljastelee ja heillä on tarve paljastella. Kikkelin paljastelijoista on tuolla nurkissa ja monet haluaa esitellä muniaan. Ihan takuulla on paljastelun tarve..
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on mahtava katella ku myös kunnon löllöperseiset naiset laittaa tiukat housut, niin että stringit löllöjen välistä pursuaa. Aina ajattelen, että tuota ku pääsis takaapäin tuuppaamaan kunnon bojoing bojoing-meiningillä.
Ei sulla vaan taitas yltää. Itse ainakin nostan kädet tuollaisen edessä pystyyn ja annan tilaisuuden jollekin toiselle, optimistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä huomion tarve ei mielestäni selitä asiaa, taustalla on pakosti muutakin. Huomiota voi saada myös osaamisella, älyllä, hauskuudella, ystävällisellä hymyllä ja asenteella, persoonallisella pukeutumisella, hyvällä ryhdillä ja itsevarmalla kävelyllä, kauniilla naamalla vaatteet päällä tai vaikka kauniilla hiuksilla.
Taustalla on siis muutakin, mitä? Epätoivoisuutta?
Huono itsetunto ja vaillejääminen lapsuuden perheessä?Jos tuollaisia motiiveita epäilet, eikö se väline nimenomaan ole se huomion tarve. Vai miten tuollaisia asioita mielestäsi korjataan pukeutumisella, ellei siinä ole mukana sitä huomion hakua?
Yrität olla nokkela mutta kompastuit nyt omaan näppäryyteesi.
Itse asiassa sinä teit juuri kuvaamallasi tavalla. Noita ei korjata huomionhaulla, se on loputon suo. Ne korjataan terapiassa ja turvallisissa ihmissuhteissa, joissa tulee arvostetuksi omana itsenään eikä vain ulkonäön tai esimerkiksi suoriutumisen kautta.
Eli yritätkö nyt sanoa, että se paljastava pukeutuminen on terapiaa tai turvallinen ihmissuhde, vai mihin tämä nyt liittyi?
Aa, tahallaan väärin ymmärtäjä saapunut paikalle.
Niin, eli et osaa selittää, mitä tarkoitit. Yrityksesi oli niin läpinäkyvä ja nyt oletkin hämilläsi, kun et jaksanut miettiä asiaa loppuun asti. Yritit sheimata naisia sanomalla, että takana on traumoja, mutta et osannutkaan selittää, miten ne traumat liittyvät pukeutumiseen.
Oletko kenties vasta parikymppinen?
Tutkimuksissa on löydetty vahva yhteys isättömyyden ja paljastelevien naisten väliltä; paljastelevat naiset jääneet vaille isän rakkautta ja metsästävät sitä epätoivoisin keinoin. Kävin huvikseni kerran " y l i ksellä" ja jopa siellä tiedetään nämä tutkimustulokset. Miten ihmeessä te ette jo tiedä?
Menehän aikuistumaan tässä välissä ja palaa kymmenen vuoden päästä. Muista lukea luotettavaa tutkimustietoa äläkä ota kaikkea somessa haettua noin tosissasi.
Varmaan joku ruma nainen tehnyt tutkimuksen.
Itse asiassa joku on tehnyt tutkimuksen aiheesta, miten isien pitäisi kohdella tyttäriään kuin prinsessoita. Koska näin ei tehdä, naiseksi kehittyvät ja naiset kasvaneet hakevat huomiota sitten tällä, monien mielestä niin paheksuttavalla tavalla.
Juu, se tutkimus on tehty incelien mielikuvitusinstituutissa.
Itse asiassa ei ole. Itse olen aina kyselemässä lähteiden perään, mutta tuon tiedon alkuperää en enää kykene löytämään. Eikö siis mene perille, miten tärkeä osa isällä tyttären kasvattamisessa on?
Taisi olla Bruno Bettelheimin kirjassa, ehkä.
Isä on jokaisen tyttären ensimmäinen mies, isän niin kuin äidinkin tehtävänä on kasvattaa lapsistaan tasapainoisia, itsensä ja ympäristönsä kanssa hyvin toimeentulevia ihmisiä. Harvemmalta tämä onnistuu, kun malli on saaatu omilta vanhemmilta. Lapsen kykenee tekemään lähes kuka tahansa, mutta hänen kasvattamisensa ehyeksi ihmiseksi on harvojen hallussa.
No niin. Miksi sitten ällistelemme tällaista asiaa jos syy on näin yksinkertainen ja jopa melko yleinen. Miksi naisia pitää sheimata siitä, että heidät on kasvatettu puutteellisesti?
Siksi koska he eivät edelleenkään ota itse vastuuta itsestään. Minutkin on kasvatettu puutteellisesti, mutta koska tiedän sen ja olen vastuuntuntoinen aikuinen, olen itse hoitanut itseäni ja itsetuntoani ja hakeutunut terapiaan korjaamaan haavojani. En ruoki vaillejäämistäni somessa ja julkisilla paikoilla puolialastomana huomiota vaatien.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaupassa myydään sellaisia vaatteita. Syyttäkää muotiteollisuutta
Tein itse helmallisen uikkarini yli parikymmentä vuotta sitten. Nyt alkaa kulahtaa ja aika olisi tehdä uusi. En jää odottamaan, mitä muotiteollisuus tarjoaa milloinkin. Uimamekollani en menisi kauppaan tai kaupungille, mutta hyvin sillä ilkeää muutaman korttelinvälin kulkea rannalta kotiin, menee äkkisilmäyksellä hellemekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, täällä jeesustellaan, miksi naiset tekevät only fansia. Luuletteko, että sitä tehtäisiin, ellei siellä olisi maksavaa yleisöä ja keitähän siellä mahtaa olla. Niitä h r oilevia naisiako? :D
Ihmiset ei juuri ole muuttuneet aikojen saatossa.
Miehet ovat edelleen valmiita maksamaan naisista, naiset valmiita itseään myymään.Aika on vain muuttanut tapaa tehdä sitä.
Niinpä. Ja edelleen kaksinaismoralismi kukoistaa. Ongelmana pidetään ainoastaan näitä naisia, mutta miehet silti kuluttavat sitä palvelua ihan surutta.
Ja taas vääristelyä! Kukaan ei halua miestä, joka käyttää maksullisia, käyttää of:a jne. Ihan yhtä mätiä seksin myyjät ja ostajat.
Vierailija kirjoitti:
Rannalla mahdollisimman pienet bikinit ettei tule rusketusrajoja.
Mutta en tiedä, miksei kaupungilla voi peittää itseään.
Kyllä teitä kauniita naisia ihaillaan, vaikkei olisikana kaikki näkyvissä.
Paradoksi. Mitäs väliä niillä rusketusrajoilla on jos ei aio myöhemmin esitellä kroppaansa pienissä vaatteissa? :D Kyllä on hienoo ajatuksenjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, mistä löydän löysän uimapuvun :D
Mä uin vain löysissä shortseissa ja topissa. Voi sitä tuijotuksen ja myös kommenttien määrää. On haukuttu uskovaiseksi ja ties miksi. Ei nainen voi voittaa, paljasti tai peitti 😬.
Ei voi voittaa kun aina valitetaan että suomalaiset naiset ovat joko tuulipukukansaa tai sitten liian paljastavasti pukeutuvia, ei edes rannalla saa olla bikinit päällä. Jos on vähänkin muotoja niin saa kuulla että pukeutuu "liian seksikkääksi" jos ei ole jotain hemulin kaapua vetänyt päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidankin tästä lähteä uimarannalle. Yhtään ei kiinnosta kuinka siellä pukeudutaan, koska en tunne tarvetta kyylätä ihmisiä. Suosittelen samaa.
Niinpä. Minäkin olen ollut koko viikonlopun rannalla eikä ole kyllä lainkaan ollut ongelma muiden ihmisten pukeutuminen. Jos toisten pukeutumiset kovasti ahdistaa, siihen voi aika paljon vaikuttaa omalla toiminnallaan.
Se, että makaatte rannalla ruhojanne auringolla ruskettaen kertoo sen, että ette muutenkaan välitä mistään älyllisestä, kuten tutkitusta terveystiedosta. Miksipä välittäisitte tyttöjen ja naisten aseman parantamisestakaan. Tehän vain pahennatte sitäkin. Mutta, menkääpäs nyt uimarannalle makaamaan suoraan auringonpaisteeseen! Saadaan vihdoin rauha tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse ainakin haluan pukeutua pieniin toppeihin ja hameisiin, kun on niin kuuma. Ei tarkoita että esittelisin itseäni, jos on esim. paita jossa on vähän avonaisempi kaula-aukko, kun ei rintoja muutenkaan piiloon saa. Narubikineitä sitten taas en käyttäisi kylläkään
Pienellä topilla halutaan paljastella, ilmava oikeaa materiaalia oleva pusero parempi. Toki peittävämpi.
Yritäpä nykyisin löytää kaupasta "oikeaa"materiaalia olevia vaatteita kohtuuhintaan. Kyllä suurin osa ihmisistä joutuu pukemaan sitä mitä edullisimmin saa.
Keski-ikäinen marttakerho jyrisee jälleen tuomioitaan. Joihin Suomen kansa ei kuitenkaan yhdy pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paradoksi. Mitäs väliä niillä rusketusrajoilla on jos ei aio myöhemmin esitellä kroppaansa pienissä vaatteissa? :D Kyllä on hienoo ajatuksenjuoksua.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei näytä irvokkaalle ja hirveälle kuten miehet näyttäisi samoissa vermeissä.
Kyllä ne narubiksut näyttää naisellakin irvokkaalta,hoikallakin.
Vastaus ap kysymykseen: naiset haluaa esitellä itsestään vaikkei sitä myönnetä. Jos joku katsoo pitempään tai kommentoi niin heti uhriudutaan.
Naisena tiedän tämän ja nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Modest uimapukuja on saatavilla. Saattaapi vaan miehet säätää ne laittomiksi, kuten Ranskassa.
https://lyraswimwear.com/products/sofia-crop-matrix
Mulla on lähes samanlainen kuin tämä. Eipä tämäkään kelpaa, viime kesänäkin yksi (toki humalainen) mies tuli avautumaan että miksi en käytä bikineitä kun hän haluaisi nähdä 😑.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän ne häiritsevät rajat itse joka kerta kun ei ole vaatteita päällä. Vaatteissa on myös erimuotoisia hiha ja kaula-aukkoja ilman että vaate on kokonaisuudessaan paljastava ja tällöin on ihan hyvä ettei niitä rusketusrajoja näy.
Nykyään on mahtava katella ku myös kunnon löllöperseiset naiset laittaa tiukat housut, niin että stringit löllöjen välistä pursuaa. Aina ajattelen, että tuota ku pääsis takaapäin tuuppaamaan kunnon bojoing bojoing-meiningillä.