Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?
Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidankin tästä lähteä uimarannalle. Yhtään ei kiinnosta kuinka siellä pukeudutaan, koska en tunne tarvetta kyylätä ihmisiä. Suosittelen samaa.
Niinpä. Minäkin olen ollut koko viikonlopun rannalla eikä ole kyllä lainkaan ollut ongelma muiden ihmisten pukeutuminen. Jos toisten pukeutumiset kovasti ahdistaa, siihen voi aika paljon vaikuttaa omalla toiminnallaan.
Se, että makaatte rannalla ruhojanne auringolla ruskettaen kertoo sen, että ette muutenkaan välitä mistään älyllisestä, kuten tutkitusta terveystiedosta. Miksipä välittäisitte tyttöjen ja naisten aseman parantamisestakaan. Tehän vain pahennatte sitäkin. Mutta, menkääpäs nyt uimarannalle makaamaan suoraan auringonpaisteeseen! Saadaan vihdoin rauha tähän ketjuun.
MIstähän päättelit, että olen ruskettanut ruhoani. Olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni. Kas kun osaan käyttää aurinkorasvaa, hattuja ja olla varjossa.
On se nyt kumma, ettei helteellä enää saa mennä rannallekaan.
Meillä on naapurustossa useampi ukko, niistä kaikki kuljeskelee ulkona ilman paitaa. En ole tainnut nähdä yhtäkään naista, joka olisi tehnyt samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen marttakerho jyrisee jälleen tuomioitaan. Joihin Suomen kansa ei kuitenkaan yhdy pääsääntöisesti.
Ikä-sheimaaja ilmestyi ketjuun. Kuvittelee kansan jakavan saman näkemyksen kuin hän ja on aivan väärässä.
Nämä pukeutumisen päivittelijät ovat neuroottisia ja vanhoja naisia 90 %sti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä ihmiset ketä kiinnostaa noin paljon mitä muut pukee päällensä?
En itsekään pidä esim. pyllybiksuja mutta ei mua haittaa jos joku muu haluaa niitä pitää. Miksi haittaisi?
Näin ajattelin vähän itsekin, kunnes jävestä noustessani joku nainen sattui pyllistämään naruvirityksissään nostaessan lastaan. Kyllä siinä vahingossa näki liikaa. N48
Naisena en halua nähdä kummankaan sukupuolen intiimejä paikkoja yleisillä uimarannoilla tai muilla julkisilla paikoilla. Koen sen molemmilta sukupuolilta seksuaaliseksi häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen marttakerho jyrisee jälleen tuomioitaan. Joihin Suomen kansa ei kuitenkaan yhdy pääsääntöisesti.
Ikä-sheimaaja ilmestyi ketjuun. Kuvittelee kansan jakavan saman näkemyksen kuin hän ja on aivan väärässä.
Olet niin väärässä. Tarvitset omaksi suojaksesi tuotakin valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä ihmiset ketä kiinnostaa noin paljon mitä muut pukee päällensä?
En itsekään pidä esim. pyllybiksuja mutta ei mua haittaa jos joku muu haluaa niitä pitää. Miksi haittaisi?
Näin ajattelin vähän itsekin, kunnes jävestä noustessani joku nainen sattui pyllistämään naruvirityksissään nostaessan lastaan. Kyllä siinä vahingossa näki liikaa. N48
Naisena en halua nähdä kummankaan sukupuolen intiimejä paikkoja yleisillä uimarannoilla tai muilla julkisilla paikoilla. Koen sen molemmilta sukupuolilta seksuaaliseksi häirinnäksi.
Pysykää sitten pois niiltä rannoilta, jos pakaran vilahtaminen saa teidät suunniltanne ja pidätte sitä ihan häirintänä. Jessus. ei pitäiis olla kenellekään yllätys, että siellä näkyy ihoa enemmän kuin kaupassa tai hautajaisissa.
Mikä siinä on niin kauheaa, että nainen hakee huomiota, jotkut miehet ne vasta huomiota hakevatkin. Tukkivat naisporukoihin ja alkavat pitää omaa show'taan. Hankkivat ties mitä kyrv*njatkeita. Kukaan ei silti nimittele huomiohuor*ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko anatomia. Narubikinit miehellä vois näyttää aika härskiltä. Eivät varmaan edes tuntuisi mukavilta, tai en tiedä kun ei ole kokemusta killuttimista.
Miehet kulkevat ilman paitaa.Ei miehen yläkropssa ole ulkosia rintoja niin kuin naisilla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä jos mies on ilman paitaa.
Tietääkseni ei ole sisäisiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluavat miesten huomiota, rinnat näkyy melkein kokonaan. 0n tiukat housut, josta selvästi erottaa pissaraon. Aika irstaan näköistä pukeutumista. Kai ne tahtoo, että miehet juoksee niitten perässä kalu suorana.
Sitten tulee Rauno 57v karvasella isolla mahalla kyselemään mitenkäs tytöillä menee, niin se on ahdistelua.
Uskomatonta, että tämäkin pitää selittää. Se, että ihminen näyttää joltain ja pukeutuu joohonkin vaatteeseen, on pikkuisen eri asia kuin se, että tuijotat jotakuta irstaasti ja lähestyt ja menet ehdottelemaan. Toisessa ihminen vain on itsekseen, toisessa on aktiivista tekemistä, joka kohdistuu toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tekemistä iällä tai neuroottisuudella on seksuaalisen häirinnän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tekemistä iällä tai neuroottisuudella on seksuaalisen häirinnän kanssa?
kerro vielä, miten määrittelet seksuaalisen häirinnän. Minulta on kyllä mennyt täysin ohi, miten niukat bikinit lasketaan häirinnäksi, ellei nyt mitään keikuttelutankotanssiesitystä ala siellä rannalla vetämään.
eri
Miten muka minä "esineellistyn", jos kuljen kadulla shortsit ja toppi päällä esimerkiksi? Pukeudun lämpötilan mukaan ja eivät ole mitkään peppushortsit tai crop top. Tai miten muutun esineeksi, jos olen tavalliset bikinit päällä? Miten nainen jolla on sitten ne peppubikinit esineellistyy? Liikaa näkyy, niin se perse, mutta ei se nainen silti esineeksi muutu.
Kukaan ei sure että paidaton mies muuttuu esineeksi, jos hän on paidatta. Hänet mielletään ihmiseksi edelleen. Miksi nainen olisi esine, jos hänellä on rintavako ja muotoja, kuten naisen kehossa usein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse ainakin haluan pukeutua pieniin toppeihin ja hameisiin, kun on niin kuuma. Ei tarkoita että esittelisin itseäni, jos on esim. paita jossa on vähän avonaisempi kaula-aukko, kun ei rintoja muutenkaan piiloon saa. Narubikineitä sitten taas en käyttäisi kylläkään
Kuumalla nimenomaan kannattaa pitää keveitä, löysiä vaatteita kuin kiristäviä miniasuja. Kuumuus on kyllä surkein tekosyy pukeutua tissit esille täräyttäviin niukkoihin toppeihin tai perseenkannikat vilkkuviin shortseihin. Esim kevyt maximekko on helteellä paras mahdollinen, jos haluaa yhtään viileämpää päälle.
No en nyt pelkästään kuumuuden takia, vaan muutenkin kiva käyttää välillä erilaisia vaatteita. En toki mitään mitään nii lyhyitä hameita käytä että perse vilkkuis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä pukeutimista päivitellä vaan paljastelua. puketumisen puutatta. Karmea Kardashianien klaani on kerännyt omaisuuden, lisäämällä täytteitä ja paljastamalla joka kolon ja muhkuran kaikelle kansalle. Nyt joku niistä vedätti pakaroistaan vähän ulos, mitähän seuraavaksi. Muuttavatko itsensä miehiksi. Kaikkeen ei tarvitse lähteä mukaan.
Jatkoa..vai onko naisen vartalo lähtökohtaisesti "väärin" ja paha, koska se kiihottaa miehiä? Usein vaatteista riippumatta? Mutta kai ymmärrätte että normaalin ihmisen pitäisi osata hillitä itseään. Ja sinua ei olisi syntynyt, jos isäsi ei olisi äidistäsi viehättänyt
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa..vai onko naisen vartalo lähtökohtaisesti "väärin" ja paha, koska se kiihottaa miehiä? Usein vaatteista riippumatta? Mutta kai ymmärrätte että normaalin ihmisen pitäisi osata hillitä itseään. Ja sinua ei olisi syntynyt, jos isäsi ei olisi äidistäsi viehättänyt
No minä olisin, koska "isä" otti äidin kun tämä oli tajuton.
Vierailija kirjoitti:
Miten muka minä "esineellistyn", jos kuljen kadulla shortsit ja toppi päällä esimerkiksi? Pukeudun lämpötilan mukaan ja eivät ole mitkään peppushortsit tai crop top. Tai miten muutun esineeksi, jos olen tavalliset bikinit päällä? Miten nainen jolla on sitten ne peppubikinit esineellistyy? Liikaa näkyy, niin se perse, mutta ei se nainen silti esineeksi muutu.
Kukaan ei sure että paidaton mies muuttuu esineeksi, jos hän on paidatta. Hänet mielletään ihmiseksi edelleen. Miksi nainen olisi esine, jos hänellä on rintavako ja muotoja, kuten naisen kehossa usein on?
Niinpä. Tuskin kukaan random ohikulkija minusta mitään kovin syvällistä saa irti vaikka kulkisin peittävämmät vaatteet päällä. Ihan samalla tavalla minä siinäkin olen pelkkä "esine". Minun mielestäni esineellistäminen liittyy tilanteisiin joissa yritetään tai olisi mahdollista oikeasti tuoda jotain osaamista tai syvempää sisältöä tai sanomaa esiin, mutta porukka näkee vain pinnallisen ulkonäön eikä ota tosissaan. Mitä te sitten yritätte viestiä tuolla rannoilla makoillessanne, jos pelkäätte, että siellä naisia vain esineellistetään?
No he ovat se siveellinen osapuoli
Vierailija kirjoitti:
Naisen keho on kulttuurissa esineellistetty, mutta ei se ole kenenkään yksittäisen pukeutujan vika. Ei myöskään se, jos se herättää jonkun päässä häntä itseään häiritseviä ajatuksia.
Sitten tulee Rauno 57v karvasella isolla mahalla kyselemään mitenkäs tytöillä menee, niin se on ahdistelua.