Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?

Vierailija
27.06.2022 |

Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.

Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.

Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.

Kommentit (263)

Vierailija
181/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa myös suositus kuvakorujen avaimenperälle! Kuvan saa valita vapaasti, jotain miehellesi tärkeää. Omalle esimerkiksi valitsin hänen rakkaan edesmenneen koiransa. Avaimenperä on miehellä käytössä jatkuvasti joten oli myös käytännöllinen lahja. Valitsin tuon suorakulmaisen mallisen https://kuvakorut.fi/products/avaimenpera-omalla-kuvalla. 

Vierailija
182/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku 20 + nuori tytsy sille yhdeksi yöksi.

Elämyksiä mies tarvitsee.

Vierailija
184/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies kirjoittelee, tosi hyvä idea tuo porakone. Yhtä hyvä idea kuin, että ostaisin vaimolle vähän laadukkaamman 200 euron imurin 50v syntymäpäivälahjaksi, kun vanha imuri on niin huono ja vaimo inhoaa sitä. Vaimo varmasti halkeaa onnesta syntymäpäivänä kun paketista löytyy uusi Bochin pölyimuri. Kiitti vielä super hyvästä lahjavinkistä!

Ei ihan verrattavissa. Tietty jollei miestä yhtään porailu ja ruuvinvääntäminen kiinnosta niin ei sitten.

Entäs mitä sanoisit hyvästä monitoimityökalusta?

M

Heittäisin sen ikkunasta ulos ja synttärit loppuu siihen. Ihan yhtä hyvä idea, kun ostaisin vaimolle jonkin monitoimimehun puristimen, kun hän ei juo ollenkaan mehuja. Tai monitoimi vihannessilppurin. Hei siinähän olisi superhyvä idea. Vaimo rakastuisi varmasti monitoimi vihannesilppuriin 50-v synttärilahjaksi. Sitten hän tekisi sillä meille salaatteja ja raasteita joka päivä ja innokkaasti pesisi sen osia joka päivä 15-30 minuuttia. Aivan vastaavan hyvä idea kuin monitoimikone miehellä. 

Monitoimityökalu on ihan eri asia kuin monitoimikone, jota kukaan ei ole ehdottanutkaan.

Toisaalta voi olla hankala antaa lahja jollekulle jonka ajatuksiin sopii lahja heitto ikkunasta.

Miten olisi nippu viikkaamattomia 50 euron seteleitä? Ei menisi ikkunakaan rikki, vaikka ei ehtisi sitä avata heittokiireissään.

Ketä kiinnostaa saada joku työ- tai siivouskone 50-v synttärilahjaksi. Onko täällä naiset jotenkin niin sekaisin vai missä on. Tasan tarkkaan tiedän, että jos joku antaisi vaimolle 50-v synttärilahjaksi imurin, niin se lentäisi parvekkeelta pihalle ja tulisi viikon mykkäkoulu. Ei miehet juurikaan ero naisten suhteen, varsinkin kun on lahjoista kyse. Täysin imuria vastaava asia on joku monitoimikone yms. Eli jos olet onnellinen imurin saannista 50-v lahjaksi, niin hieno asia sinulle. 

Olen kyllä kuullut, että olisi semmoisiakin miehiä joilla lahjatoiveet olisi samat kuin naisilla. En ole kylläkään semmoiseen tutustunut vielä. Mainitsisitko niitä ideoitasi vielä kerran, jäi hiukan epäselväksi.

M

Hemmottelulahjat on hyviä. Täällä on ollut hyvinä ehdotuksina esim. hotelliyö ja illallinen yhdessä. Ei ollenkaan huono. 200 eurolla saa jopa lentoliput molemmille johonkin lähikohteeseen. Vie mies vaikka päiväksi Berliiniin ja tarjoa döner paikallisella grillillä. Et paljoa onnellisempaa miestä näe varsinkin hotelliyön jälkeen hotellin aamupalalla. 

Ok. Minulle ei tosiaankaan jos saisin valita. Olen viikonloppumatkoja naiseni kanssa tehnyt, kaikenlaista kylpylälomaa lyhyttä ja pitkää. Etenkin lentokoneissa on erittäin tukalaa kun en meinaa pitkänä miehenä mitenkään mahtua ja transfer-odottelut ovat tosi tylsiä. Ravintolaruokailutkaan ei erikoisemmin inspiroi enää.

Mikä on käsityksesi, mitenköhän paljon meitä on prosentuaalisesti näinkin eri näkemyksillä? En minä kovin montaa 50 v miestä läheisesti tunne, olisikohan tusinan verran itseni lisäksi. Puolituttujen toiveista en osaa sanoa.

Vierailija
185/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa myös suositus kuvakorujen avaimenperälle! Kuvan saa valita vapaasti, jotain miehellesi tärkeää. Omalle esimerkiksi valitsin hänen rakkaan edesmenneen koiransa. Avaimenperä on miehellä käytössä jatkuvasti joten oli myös käytännöllinen lahja. Valitsin tuon suorakulmaisen mallisen https://kuvakorut.fi/products/avaimenpera-omalla-kuvalla. 

Voi toimia. Tosin en raaskisi edesmenneen kissani kuvaa katsella.

M

Vierailija
186/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistot on pysyviä, osta teille yhteinen viikonloppumatka jonnekin paikkaan mistä miehesi tykkää ja siellä ehkä hieno ravintolaillallinen, sekä matkakohteessa jotain kivaa tekemistä josta miehesi tykkää.

Tai sitten osta uusin pelikone ja pari peliä, jos ei teillä vielä ole.

Vierailija
187/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi vois olla kiva ylläri.

Vierailija
188/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies kirjoittelee, tosi hyvä idea tuo porakone. Yhtä hyvä idea kuin, että ostaisin vaimolle vähän laadukkaamman 200 euron imurin 50v syntymäpäivälahjaksi, kun vanha imuri on niin huono ja vaimo inhoaa sitä. Vaimo varmasti halkeaa onnesta syntymäpäivänä kun paketista löytyy uusi Bochin pölyimuri. Kiitti vielä super hyvästä lahjavinkistä!

Ei ihan verrattavissa. Tietty jollei miestä yhtään porailu ja ruuvinvääntäminen kiinnosta niin ei sitten.

Entäs mitä sanoisit hyvästä monitoimityökalusta?

M

Heittäisin sen ikkunasta ulos ja synttärit loppuu siihen. Ihan yhtä hyvä idea, kun ostaisin vaimolle jonkin monitoimimehun puristimen, kun hän ei juo ollenkaan mehuja. Tai monitoimi vihannessilppurin. Hei siinähän olisi superhyvä idea. Vaimo rakastuisi varmasti monitoimi vihannesilppuriin 50-v synttärilahjaksi. Sitten hän tekisi sillä meille salaatteja ja raasteita joka päivä ja innokkaasti pesisi sen osia joka päivä 15-30 minuuttia. Aivan vastaavan hyvä idea kuin monitoimikone miehellä. 

Monitoimityökalu on ihan eri asia kuin monitoimikone, jota kukaan ei ole ehdottanutkaan.

Toisaalta voi olla hankala antaa lahja jollekulle jonka ajatuksiin sopii lahja heitto ikkunasta.

Miten olisi nippu viikkaamattomia 50 euron seteleitä? Ei menisi ikkunakaan rikki, vaikka ei ehtisi sitä avata heittokiireissään.

Ketä kiinnostaa saada joku työ- tai siivouskone 50-v synttärilahjaksi. Onko täällä naiset jotenkin niin sekaisin vai missä on. Tasan tarkkaan tiedän, että jos joku antaisi vaimolle 50-v synttärilahjaksi imurin, niin se lentäisi parvekkeelta pihalle ja tulisi viikon mykkäkoulu. Ei miehet juurikaan ero naisten suhteen, varsinkin kun on lahjoista kyse. Täysin imuria vastaava asia on joku monitoimikone yms. Eli jos olet onnellinen imurin saannista 50-v lahjaksi, niin hieno asia sinulle. 

Olen kyllä kuullut, että olisi semmoisiakin miehiä joilla lahjatoiveet olisi samat kuin naisilla. En ole kylläkään semmoiseen tutustunut vielä. Mainitsisitko niitä ideoitasi vielä kerran, jäi hiukan epäselväksi.

M

Hemmottelulahjat on hyviä. Täällä on ollut hyvinä ehdotuksina esim. hotelliyö ja illallinen yhdessä. Ei ollenkaan huono. 200 eurolla saa jopa lentoliput molemmille johonkin lähikohteeseen. Vie mies vaikka päiväksi Berliiniin ja tarjoa döner paikallisella grillillä. Et paljoa onnellisempaa miestä näe varsinkin hotelliyön jälkeen hotellin aamupalalla. 

Ok. Minulle ei tosiaankaan jos saisin valita. Olen viikonloppumatkoja naiseni kanssa tehnyt, kaikenlaista kylpylälomaa lyhyttä ja pitkää. Etenkin lentokoneissa on erittäin tukalaa kun en meinaa pitkänä miehenä mitenkään mahtua ja transfer-odottelut ovat tosi tylsiä. Ravintolaruokailutkaan ei erikoisemmin inspiroi enää.

Mikä on käsityksesi, mitenköhän paljon meitä on prosentuaalisesti näinkin eri näkemyksillä? En minä kovin montaa 50 v miestä läheisesti tunne, olisikohan tusinan verran itseni lisäksi. Puolituttujen toiveista en osaa sanoa.

Tallinnaan on ainakin helppo matkustaa, tai Ruotsiin.

Vierailija
189/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli tai tekohampaat.

Vierailija
190/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästens moottorisänky, tai jokin muu budjeettiisi sopiva säädettävä sänky. Voi siinä sitten kastella niitä loputtomia liigapelejä ilman niskajumeja

Vierailija
191/263 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin kimpassa taulu! :) Pysyvä muisto seinällä!

Vierailija
192/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso täyttää myös 50 v. loppuvuodesta, ja olen myös miettinyt mitä kivaa hänelle järjestän. Tavaraa ei  tarvitse, sitä riittää ja osaa itse ostaa mitä puuttuu. Itselläni ei ole kovin suuri budjetti opiskelijana, mutta kyllä muutaman satasen pystyn laittamaan. Ajatus on ollut vuokrata joku tila ja kutsua miehen hyviä ystäviä juhlistamaan. Hyvin harvoin mitään juhlia tai illanviettoja ollaan pidetty, joten tuo olisi varmasti kiva ja siitä jäisi mukava muisto. Lisäksi voisin ostaa jonkun vähän kalliimman / paremman viskin.

Vierailija
193/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi tai Harley Davidson

Vierailija
194/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukrainalaisen kotiapulaistytön n.20v, taatusti tykkää ja virkistää mieltä

Vierailija
195/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta  vaikka Porsce 911. Voin sanoa että on varmasti mieluinen lahja.

Vierailija
196/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku 20 + nuori tytsy sille yhdeksi yöksi.

Elämyksiä mies tarvitsee.

Tai miksei vaikka koko vuodeksi.

Vierailija
197/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstantti. Voi määrittää sijaintinsa kun kuumailmapalloilee.

Vierailija
198/263 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin kuitenkin kelloa vaikka sanoit ettei tarvitse. Aina lahjan ei pidä olla sellainen mitä tarvitsee vaan juuri joitan muuta.

Mä sain töistä 50 v lahjaksi kellon ja se on nyt 12 vuotta ollut ranteessa (ihan normi kello, ei äly) ja mun mielestä kiva muisto. Toinen minkä sain oli keinuhevonen, kylläkin lahjan antajan oma tekemä. Tossa sekin on nurkassa ja odottaa lapsenlapsia. Muita lahjoja en enää muista.

Vierailija
199/263 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 pennin pajatso

Vierailija
200/263 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköauton kun ostat niin on varmasti tyytyväinen.

ja tuolla 200 eurolla saa siihen melkein kuukauden sähköt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi