Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?
Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.
Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.
Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.
Kommentit (263)
Uudet kumisaappaat itsetehdyt villasukat ja sadehattu.
Isäni sai aikanaan hienon kävelykepin jossa kullattu nuppi ja kaiverrus hänen nimellään.
On nyt 30v myöhemmin kovassa käytössä.
Jos hän pitää musiikista, niin joku hifistely keräily cd/vinyyli -boksi, jossa on joku figuuri mukana.
En tiedä miksi, mutta meille 50 -miehille on tärkeää, että mukana on joku pikku -ukko. ( Juontaa lapsuudesta -miesten Barbie? )
Keikkalippu jollekin hyvälle keikalle. Jos rahasta ei ole pulaa, niin voi olla myös esim. Euroopassa.
Toivattavasti, ettte suutu - mutta hyvä tapa osoittaa rakkautta on myös se, että antaa toiselle lomaa kavereiden kanssa esim. konsertin ajan. Eikä suutu, kun tulee krapulassa kotiin.
Teatterilippu.
Kalastusreissu
Hyvä kirja
Matka
Hyvä ruoka
Futisreissu Eurooppaan
Huomaan jatkuvasti ajattelevani paria asiaa, olen varmaan juntti? Lahjan pitää olla täysin pyyteetön ja rakastava, lisäksi huomaan ajattelevani alkoholia ja kavereita. Ja kyllähän se vähän arjesta poikkeava seksikin kummasti piristää mieltä ja parisuhdetta.
Jokin konsertti, lahjakortti jalkojen hoitoon tai hierontaan, kylpyläviikonloppu, risteily. Mitä vaan arjesta poikkeavaa tekemistä.
Anna hänen viettää ilta Ljudmilan kanssa, hinta 80-120e. Itse tein niin ja isäntä piti lahjasta silminnähden.
Osta kaunis valokuvakehys ja siihen ajankohtainen kuva teidän koko perheestänne. Jos tämän tekee vimosen päälle (ammattikuvaaja, hopeakehys) niin 200€ ei ehkä riitä, mutta aina voi soveltaa.
Erikoispullote Mal Wiskiä? Harrastaako jotain, kalastusta? Sitten Abun kultakela, tosin taitaa mennä yli 200€.
Tanskalainen taiteilija valmistaa koruja omasta vulvastasi. Anna sellainen miehelle. Olen nähnyt ko. korun kultaisena. Aika hieno!
https://www.seoghoer.dk/nyheder/usaedvanligt-tilbud-faa-din-egen-vagina…
Minä ostin 40-vuotislahjaksi aidon taulun.
Oli mieleinen ja ostettiin saman taiteilijan toinenkin grafiikka.
Niitä saa aika edullisestikin ja kaunista katseltavaa seinällä.
Miksi sille pitää mitään ostaa??
Anna sille persettä. Ei miehet arvosta mitään lahjoja/rihkamaa vaan mielummin tekoja
Uuden vaimon. Ha ha. Ainakin tunniksi.. Ellei ole kyse peräkammarin poikasista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämys. Konsertti- tai oopperaliput tai matka. Ei rojua.
Hassisen Kone Ratinalla tai joku muu isomman luokan konsertti ja parit kaljat siellä.
Kaksisataa riittää teille kahdelle.Hassisen Kone on just 50-V täyttäneiden musaa.
:D Hassisen Kone oli toiminnassa1979–1982, musa on pikemminkin 60 -täyttäneiden musaa.
50 vuotias oli tuolloin just mennyt kouluun 7-10 vuotias eikä kyllä fanittanut konetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle paras lahja olisi aamupala vuoteeseen stayupit jne ja meikit päällä. Kiireetön rakkaudentekoaamu. M42
Odottelepa kahdeksan vuotta
Saatta olla muuta mielessä silloin, ku alapää reistaa :P
BJ ja pihvi!