Mitä ihmettä ostaisin miehelleni 50v lahjaksi?
Synttärit lähestyy uhkaavasti, mutta minun lahjaideani ovat ihan typeriä. Haluaisin ostaa jotain pysyvämpää, koska lapsiltaan saa kuulemma kuumailmapallolennon.
Kelloa ei tarvitse ja koruja ei käytä muutoinkuin tietenkin vihkisormusta. Kirjoja ostan joululahjaksi, ne eivät ole mitenkään erityisiä.
Rahaa olisi käytettävissä 200€. Tarvittaessa enemmänkin.
Kommentit (263)
Esim Ifolor-kirja. Työläs mutta kiva!
Munan kovetuslaite. Valitettavasti munan koko kutistuu vanhoilla gubbeilla entisestään, joten sille ei mitään voi.
Jos on paljon rahaa, niin untuva makuupussi ja kevyt pehmeä makuualusta.
New Yorkin matka, moottoripyörä, juhlat, viikko Ahvenanmaalla kalassa, soutuvene, biljardipöytä
Mä ostin aikoinaan miehen 50v lahjaksi Leathermanin monitoimityökalun ja siihen sai omistuskirjoituksen ja puhelinnumeron.
Tykkää käyttää edelleen ja oli iloinen ettei ollut kaikkein painavin, jos oikein muistan oli Wave. 14v on kuljettanut sitä repussaan, ja usein on tullut yllättävä tarve kaivaa se esiin.
Vierailija kirjoitti:
ukrainalaisen kotiapulaistytön n.20v, taatusti tykkää ja virkistää mieltä
Taatusti virkistää sitä ukrainalaistyttöäkin, kun ensin pakenee sotaa jättäen kaiken taakseen ja sitten päätyy jonkun vanhan suomalaisäijän kuolattavaksi, äijän syntymäpäivälahjaksi.
Olisiko vähän mauton ajatusleikki tällä kertaa.
Anna Bepaanthenia, tai Perskindolia. Siitä mies tykkää.
Elämyslahja on paras, kuten tuo kuumailmapallolento. Itse tykkäisin vaikka jostain Lamborghinilla ajosta, käsiaseammunnasta tms. mitä nyt näitä elämysjuttuja voi ostaa. Niin ja olen nainen :)
Tena paketti, lahjakortti terveystarkastukseen ja perusverikokeisiin
Anna 200 euron lahjakorttina johonkin kauppaan, jossa hän tykkää tehdä ostoksia tai S-ryhmään, jonka lahjakortti käy moneen liikkeeseen. Sitten näet, miten hän sen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ukrainalaisen kotiapulaistytön n.20v, taatusti tykkää ja virkistää mieltä
Taatusti virkistää sitä ukrainalaistyttöäkin, kun ensin pakenee sotaa jättäen kaiken taakseen ja sitten päätyy jonkun vanhan suomalaisäijän kuolattavaksi, äijän syntymäpäivälahjaksi.
Olisiko vähän mauton ajatusleikki tällä kertaa.
Näiden ajatusleikkien esittäjät vielä ihmettelevät, miksi naiset välttelevät heitä.
Asutteko omakotitalossa (omistus)? Itse ostin miehelleni 40 v lahjaksi lipputangon ja lipun. Tykkäsi kovin (oli kyllä vihjannut, että tästä tykkäisi). Osa sukulaisista osallistui myös lahjaan (maksoi yli 200 e).
Myöhemmin hän on saanut lahjaksi tähän maakuntaviirin.
7 avioliittovuoden jälkeen paras lahja miehelle on , että käyt äänijänteiden poistoleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokraa 20 Terhi. T.m49
Ei kai noin vanha perämoottori enää toimi?
Ja mistä tiedät, onko ap:lla venettäkään?
Kakskymppinen Terhi hyrrää varmasti!
Parin viikon matka Färsaarille lintuja valokuvaamaan. Siinä olisi mieleinen lahja.
Minä ostin laadukkaan hiiligrillin, mutta mies täytti 50 keväällä. Ehkä pizzauuni?