Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miesystävälle juhannuksena

Vierailija
27.06.2022 |

Että rakastan häntä. Ollaan seurusteltu puoli vuotta, ja oon odottanut oikeaa hetkeä sanoa se, kun oon vähän pelännyt, että en saa vastakaikua. Mies ei sanonut mitään. Hän on jatkanut kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta mä en pysty olemaan normaalisti. En pysty edes ottamaan asiaa puheeksi, kun on niin nöyryytetty olo. Puoli vuotta on pitkä aika, enkä nyt tiedä mitä ajatella. Jos niitä tunteita ei ole tähän mennessä syttynyt, niin syttyykö koskaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuntuu naurettavalta, kun nyt tuntuu että en pysty edes puhumaan miesystävälle enkä halua nähdä sitä. En todellakaan tiedä, miksi otan tämän näin raskaasti.

Ap

Mä ottaisin myös, halaus

Voiko olla, että susta tuntuu myös tekojen kautta, että mies ei ole ihan yhtä vakavasti suhteessa kuin sinä?

Vierailija
42/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työkaverin kanssa mukava fwb-suhde. Yhtenä iltana sängyssä sanoin että olen jo jonkun aikaa halunnut sanoa että rakastan sinua. Jatkoin: Mutta minulle rakastaminen ei ole omistamista eikä mustasukkaisuutta tai sitä että haluaisin muovata sinun mieleiseksisi tai vaatisin sinulta jotain.  Mun rakkaus merkitsee että haluan sinulle kaikkea hyvää ja että meillä olisi mahdollisimman mutkatonta ja kivaa ja hyvä olla.

Siihen mies vastasi että siinä tapauksessa minäkin rakastan sinua.

Se oli aika paljon sanottu mieheltä jolle puhuminen on äärimmäisen vaiketa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun sen sanoo sitä pitää olla hokemassa koko ajan kun nainen ilmeisesti unohtaa sen mitä mies on sanonut

Hymyilin sulle suhteen eka viikon. Ei kai sitä enää tarvi. Otin kerran suihin, vaali sitä muistoa, koska uutta ei tule. Näit mut kerran korkkareissa ja mekossa. Toivottavasti otit kuvan, koska nyt oon verkkareissa ja tuulitakissa.

Terveisin Sun nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme