Olen rakastunut ilmastointilaitteeseeni!
Luulen, että tällä viikolla suhteemme syvenee...
Kommentit (31)
Kaikkihan siihen lankeaa, kun se on vaan niin cool.
Mulla onkin kaksi sellaista, koska kimppakiva on tosi cool.
Mun postimyyntiviilennin on matkalla ja perillä täällä ylihuomenna! Olen laittanut jo kodin valmiiksi tätä varten. Olen varma, että tulemme juttuun heti.
Se on oikea kumppanityyppi sinulle. Avioliitto kestää hyvin pitkään ja uusia komeita löytyy, ainakin jos on rahaa. Toivottavasti on hiljainen eikä kovaääninen.
Muistakaahan siivota se laite noiden hommienne jälkeen. Yöks!
Ei kai vihreät kuitenkaan käytä sähkösyöppöjä ilmalämpöpumppuja?
Voiko udella rakkaasi nimeä?
mies54v
Onko sellainen liikuteteltava? Mihin putki menee?
Ah, mä rakastan mun robotti-imuria, siitä on iloa vielä näitten helteitten hellitetettyä. Eli en kadehti, vaikka ymmärränkin miten virkistävää tuollainen tuore rakkaus voikaan olla.
Jos suhteenne viilenee, niin voit olla kohta frigidi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan siihen lankeaa, kun se on vaan niin cool.
Ja tarvittaessa myös hot.
Milloinkohan kirkko järjestää koko viikon kestävän ohjelman esineisiin rakastuville? Kirkkohan nyt julistaa että kaikki rakkaus on hyvä rakkaus. Kuuluuko siihen sitten myös pe d ar it ja elä i miin sekaa ntujat? Eikö kirkon pitäisi samalla periaatteella kannustaa näitäkin ryhmiä rakastamaan vapaasti !?
Jakaisin tunteesi, mutta pelkään Murphyn lain iskevän ja hajottavan ilmastoinnin.
Mun ilmastointilaite taas saa mun sukat pyörimään jaloissa joka päivä. 🥰
Rakastan geenejäni. Ei ole kuuma! 😎
Eikö tällekin ole oma nimi tai termi ? Kulkueeseen vaan vaikka kuumuus taitaa vaivata jos kone jää kotiin .
Mun rakas laite on paljon isompi 🤠
Putki kuin anakonda, ympärysmitta puoli metriä ja pituus 6,5 metriä. Eristetty, tilasin Kiinasta.
Viileää rakastelua tiedossa?