perheenjäsen vihjailee voimakkaasti, mutta en ymmärrä syytä!
Joo, tänä kesänä moni asia mennyt eri tavoin kuin ennen.
Eräs asia (no, minulle tarjoutui tilaisuus yhteen asiaan lapseni kanssa eli viettää kesä muualla, en mahdollisen tunnistuksen vuoksi halua tarkkaan kertoa tästä enempää) tuntuu menneen äidilläni tunteisiin.
Esittää erittäin voimakkaita vihjailuja kuten:
"Mitäs x ajattelee, jos vaikka on kaipaillut sinua ja ei ole saanut kiinni kuin soittamalla?"
"Mitä nekin kaikki ihmiset naapurustossasi nyt ajattelee, varmaan luulevat sinun ja lapsen muuttaneen??"
Samoin osa sisaruksista möläyttänyt pari outoa kommenttia, äiti pariin kertaan ärähtänyt niin, että olen vahingossa (puhelimessa toisen ihmisen kanssa, kaiutin päällä) että miksi vitussa en ole kotona lapsen kanssa tms.
Sukulainen, joka antoi tyhjillään olevan mökkinsä minun ja lasten käyttöön ei välitä asiasta, kuulemma saamme olla niin kauan kuin haluamme.
Maksan tästä jo omatunnon vuoksi vuokraa, sekä teen lisäksi mökkitöitä, eli nnmitenkään kokeile täällä.
Ja saadaan luojan kiitos olla lasten kanssa kaukana naapureista, jotka ovat kuulemma kai syksyyn mennessä onneksi saatu häädettyä.
Mutta mitä ihmettä noista vihjailuista pitäisi miettiä?
Perhe on tietoinen naapureista ja siitä, millaista menoa siellä meillä päin on.
Ja kaupungin asuntoihin on uskomattomat jonot, yksityisten menevät alta heti ja yksiötki maksaa vtusti täällä päin.
Eli uuden asunnon löytymiseen menee aikaa, on mennyt jo pari vuotta.
Pitäisikö vain antaa olla, vai kysyä mikä hitto äitiäni vaivaa?
Vihjailee todella voimakkaasti, mutta ei kerro syytä - jos kysyn, voi välirikko tai useampi olla edessä, äitini tuntien.
Tai vaihtoehtoisesti ei ole mitään koskaan sanonut, hankala luonne jonka ajatuksen juoksua en vihjailuista ymmärrä:(
Onko liian vaikeaa sanoa suoraan, mikä vtuttaa?
Narsisti ohjailee elein, vihjein ja vinkein, ja koulii uhrinsa hyppimään käskystä, vaikka ei oikeasti siis edes käske.
Minun äitini on tuollainen. Enkä ole tekemisissä. Sen sijaan siskoni tarkkailevat ilmeitä ja tottelevat jo niistäkin.