Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tylsimmät treffit, jotka voit kuvitella. Treffit, jotka osoittavat, että ette sovi yhtään yhteen

Vierailija
27.06.2022 |

Minulle olisi järkytys, jos mies veisi minut jääkiekkopeliin. Sen jälkeen ei kyllä mikään puhe enää auttaisi.

Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei puhu tai kysele oma-aloitteisesti yhtään mitään.

Vierailija
2/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi kuunnella jotain runonlausuntaa, mä oon vaan niin juntti, etten ymmärrä runoutta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei puhu tai kysele oma-aloitteisesti yhtään mitään.

Kauhistus, mikä mielikuva. Joku passiivinen, flegmaattinen perässävedettävä ja lisäksi tyhmä.

Vierailija
4/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyy enemmän tuohon juomapuoleen niiin alkaa fiilis yltyä.

Vierailija
5/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointitapahtumaan vieminen varmaan olisi sellainen.

Vierailija
6/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittyy enemmän tuohon juomapuoleen niiin alkaa fiilis yltyä.

Loppuillasta löytää ittensä nurkasta häpeemästä pilkun jälkeen. EI jmalauta voi olla tottta. Bubiruusun jälkeen alkaa kokeillla vähän henkilökuntaakin olisko mitään tsääänssiä.

Vierailija
7/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veisi minut katsomaan sitä kun itse tekee jotain esim. kilpailee jossain lajissa ja minä olisin katsomossa.

Vierailija
8/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui pelkästään juhlimisesta ja ryyppäämisestä ja lopuksi ilmoitti että minä saan maksaa tämän laskun kun hänellä ei ole rahaa koska lähti juhliminen hanskasta edellisenä viikonloppuna

Vierailija
9/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastavuoroista keskustelua, toinen joko puhuu koko ajan itsestään, niin ettei sanaa saa väliin tai jokaisen lauseen joutuu kiskomaan kyselemällä ja raahaamaan keskustelua eteenpäin. Huumori ja flirtti puuttuvat. Epäherrasmiesmäinen käytös kuten  esimerkiksi syljeskely tai tarpeeton kiroileminen. Ei kykene tekemään päätöksiä vaan odottaa jokaisen päätöksen tulevan taholtani.  Vie treffeille McDonaldsiin, Burger Kingiin tai muuhun vastaavaan pikaruokapaikkaan.

Vierailija
10/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa tanssipaikka lavoista diskoihin saisi minut pinkaisemaan kotiin. Yksin.

Vierailija
11/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo koko ajan kännykkää ja lähettelee viestejä. Syy jokin sellainen kuin että hänen siskonsa on nyt ekaa kertaa tekemässä ruokaa itsekseen, kun ei ole siskon mies tai lapset kotona, tai jokin muu aivan järkyttävä sepitelmä. Totta voi sepitelmä olla, mutta edelleen asia ei ole sellainen, johon missään nimessä lyhyen yhdessä olon aikana tarvitsisi reagoida, saati sitten omistaa kymmeniä sekunteja minuutista sen parissa.

Vierailija
12/12 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minut mukaan lohiongelle paikkaan, jonne oli istutettu kirjolohia. Suostuin lähtemään mukaan. Matka kesti tunnin suuntaansa, ongella vierähti 8 tuntia. Meillä ei ollut mitään eväitä mukana, ei tainnut olla kuin vesipullo. Oli alkukesän päivä, kaunis, mutta hirveän kylmä. Sain miehen talvitakin päälläni ja istuin hytisten kannon päällä koko 8 tuntia. Olin ihan umpijäässä ja hupun alta pilkottanut nenäni paloi auringossa. Ihan kauhea päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän