Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kyse kummittelusta, vai miten voi olla mahdollista, että kadonnut esine ilmestyy takaisin tyhjästä?

Vierailija
27.06.2022 |

Piikkimatostani on irronnut yksi osa, eli semmoinen sentti kertaa sentti palanen ja säilytän sitä pöydällä, mistä laitan sen oikeaan kohtaan mattoa kun alan sitä käyttää. Olen tehnyt näin jo kuukauden kun en ole muistanut ostaa pikaliimaa korjatakseni tuota. Eilen illalla sitten taas olin menossa rentoutumaan piikkimatolleni, mutta tuo palanen ei ollutkaan pöydällä siinä kohtaa mihin sen aina laitan. Valot oli päällä ja katsoin tarkkaan ja koskettelin vielä kädellä koko pikku pöydän todetakseni, että se oli hävinnyt. Katsoin vielä lattialta ja vaikka mistä, mutta ei mistään löytynyt. Käytin sitten piikkimattoa ilman tuota pientä palasta ja aamulla sitten kuin join aamukahvia ja katsahdin tuohon pöytään, niin huomasin, että se palanen oli juuri siinä mistä olin sitä etsinyt eilen, siis ihan KESKELLÄ sitä muuten tyhjää pöytää. En voi tajuta miten tämä on mahdollista. Pöytä on kyllä vaalea ja pala on valkoinen, mutta se on silti erisävyinen, eli erottuu tosi selvästi ja on aina ennenkin erottunut, se on myös sen muotoinen piikkeineen, että ihan hyppää silmille, eli ei voi olla erottumatta pöydästä. Kaiken lisäksi taputtelin koko pienen pöydän kauttaaltaan, eli kyllä ne piikit olisi tuntunut vaikka olisin ollut sokea. Nyt tuo pala kuitenkin on tullut takaisin, enkä voi ymmärtää tätä millään. Asun myös yksin eikä vieraita ole käynyt täällä viikkoon mitään paloja piilottelemassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme