Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta kamalaa

Vierailija
27.06.2022 |

Jos ihminen ei ole koskaan ollut työelämässä, vaan on ollut pelkästään kotiäitinä/kotirouvana vuosikymmenestä toiseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, jokainen tehkööt oman päätöksensä. Mutta Olin huolestunut erään tuttuni puolesta, koska hän oli kotiäiti ja sain sellaisen kuvan, että miehensä mielestä äidillä ei ole mitään oikeutta ostaa esim. uusia vaatteita.

Tuntuu, että monet kotiäitien miehet ovat salaa ärsyyntyneitä tilanteeseen. Sitten aletaan kiistellä siitä, että kuka tuo rahat pöytään ja miten se on tärkeämpää kuin lastenhoito. Siis sellainen tilanne, että kotiäiti on perheen sisällä toisen luokan kansalainen.

Vierailija
2/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, jokainen tehkööt oman päätöksensä. Mutta Olin huolestunut erään tuttuni puolesta, koska hän oli kotiäiti ja sain sellaisen kuvan, että miehensä mielestä äidillä ei ole mitään oikeutta ostaa esim. uusia vaatteita.

Tuntuu, että monet kotiäitien miehet ovat salaa ärsyyntyneitä tilanteeseen. Sitten aletaan kiistellä siitä, että kuka tuo rahat pöytään ja miten se on tärkeämpää kuin lastenhoito. Siis sellainen tilanne, että kotiäiti on perheen sisällä toisen luokan kansalainen.

Noin se monesti menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kotiäiti tarvitsee uusia vaatteita? Kotona riittää essu tai joku siivoustakki.

Vierailija
4/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kotiäiti tarvitsee uusia vaatteita? Kotona riittää essu tai joku siivoustakki.

Kyllä mä ainakin olen käynyt lääkärissä, hammaslääkärissä, vanhempain illassa, kampaajalla yms. ap

Vierailija
5/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda frisbeegolfia.  :)

Vierailija
6/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen perheen oma asia, turha sitä muiden on pahehkusua. Taitaa olla kyllä perin harvinaista jos äidillä ei ole minkäänlaista työtä ollut koskaan.

Vierailija
7/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minun mielestäni ole kamalaa, jos hän on sitä omasta tahdostaan ja on tyytyväinen.

Vierailija
8/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Valis...

Vierailija
9/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa miehiltäkin olisi yhtä hyväksyttävää vain päättää että nainen saa elättää minua kun minä en halua töitä tehdä

Vierailija
10/13 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa miehiltäkin olisi yhtä hyväksyttävää vain päättää että nainen saa elättää minua kun minä en halua töitä tehdä

Surullista, ettei niin ole.

Vierailija
11/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan kamalaa.

Vierailija
13/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ja miehensä ovat ratkaisuun tyytyväisiä niin mikä siinä on kamalaa. Varmasti vähentää paljon kiirettä ja stressiä perheessä kun molemmat vanhemmat eivät ole töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä