Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 120 cm leveä sänky teidän mielestä hankalan leveä 1hlö?

Vierailija
27.06.2022 |

Onko liiankin leveä yhden hengen sänky? Tekisi mieli ostaa, mutta huoneet ovat aika pieniä niin epäröin.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120 cm on yhden hengen vuode

Yhden tosi lihavan.

60 cm riittää normaalipainoiselle. 80 cm sisältää jo kierimisvaraa. Kukaan ei tarvitse sänkyä jonka laidalta toiselle pitää erikseen matkustaa. Vain jos on kovin lihava.

Vierailija
22/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pieni makkari, siis tosi pieni, ja välillä tuntuu, että tilan voisi käyttää toisinkin kuin 120 cm:n sängyllä. Se 90-senttinen vaan tuntuu vähän lasten ja vanhojen yksinäisten ihmisten sängyltä, joten tuollaisen hankin.

Minun mielestä ihan normaalia kaikille ihmisille, pks asunnot ovat pieniä ja en itse ainakaan mitään leimaantumista pelkää! Ehkä jos olisin mies ja iskisin naisia niin en kehtaisi pitää 90cm sänkyä. Mut meillä on lisäksi vuodesohva ja uskon että sekin kelpaisi seksiin/kanssa nukkumiseen vieraalle :p Ap

Joo, hyviä pointteja. Jos tää on tilanne, osta ehdottomasti ysikytsenttinen. Makkarissa ei koskaan ole liikaa lattiatilaa, sille löytyy aina käyttöä ja kapeammalla tilalla saat myös ilmavamman ja suuremman vaikutelman. Pysyy puhtaampana sänkykin, kun ei se ole ladattuna täyteen kaikenlaista, itselläni on aina kirjoja epähygienisyyteen saakka.

Taidan itsekin harkita seuraavaksi sängyksi kapeaa. Ukkelikukkelien kanssa voi peuhata vaikka keittiön tiskipöytää vasten... no huh huh, nyt on hellettä jutuissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 80cm riittää. 90-160cm kauhea hiiijalanjälki!

Kyllä sen patjan voi laittaa lattiallekin jos haluaa hiilijalanjälkeä pienentää

Vierailija
24/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 120 cm ja harmittaa, kun se on tosi painava. 90-senttistä on helppo yksinäänkin siirrellä, joten peukku siksi kapealle sängylle.

Vierailija
25/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit pakettiauton liikutellaksesi sitä, 90 cm kulkee farkussakin.

Vierailija
26/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 160cm sänky ja ihan itsekseni asustelen.

Sama. Tosin nyt alkaa olla uuden sängyn osto ajankohtaista ja todennäköisesti seuraava on just tuollainen 120cm tai sitten se 140cm. Tuntuu, että tämä nykyinen on kuitenkin pikkuisen liian iso tähän makkariin ja tuo vain 20cm leveydestä pois tekisi jo ihmeitä.

Toki vielä enemmän tilaa tulisi sillä 80cm sängyllä, mutta on se jotenkin ankean kapea vaikka yksin nukkuukin. 

Vierailija
27/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, 120cm sänky mahtuu hyvin kaikkiin huoneisiin ja on just sopiva yhdelle ihmiselle.

Kahdelle minimi on 160cm leveä, muuten joutuu nukkumaan lusikassa.

Vierailija
28/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. 120cm on turha. Liian iso yhdelle ja liian pieni kahdelle. Osta 90cm tai 160cm.

Vierailija
29/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 120 cm ollut jo 10 vuotta. Muuten on mukava, mutta petauspatjan päällisen vaihto on vähän hankalaa. Tuo on minusta ainoa huono puoli.

Vierailija
30/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 160-senttinen. Kun muutin yhteen puolisoni kanssa, se kävi pieneksi. Ostimme rinnakkain 120-senttiset. Sitten kävi ilmi, että nahkavekkari ei aio nukkua omassa sängyssään vaan ikuisuuksiin meidän välissämme, joten ostimme kaksi 140-senttistä sänkyä. Nyt mahdumme kaikki kolme ja vielä koirakin sinne sekaan.

Vierailija
31/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120 cm on yhden hengen vuode

Yhden tosi lihavan.

60 cm riittää normaalipainoiselle. 80 cm sisältää jo kierimisvaraa. Kukaan ei tarvitse sänkyä jonka laidalta toiselle pitää erikseen matkustaa. Vain jos on kovin lihava.

Toivon ihan sun takia, että tää kommentti on trollausta.

Muuten noi mielenterveysongelmat alkaa olla jo aikas pahoja.

Vierailija
32/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 80cm on ihan liian kapea aikuiselle. Opiskeluajoista lähtein minulla ollut 120cm leveä sänky. Olen nyt 38.

Vierailija
33/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 80cm riittää. 90-160cm kauhea hiiijalanjälki!

Kyllä sen patjan voi laittaa lattiallekin jos haluaa hiilijalanjälkeä pienentää

Voi myös nukkua paljaalla lattialla. Silloin ei tule lainkaan hiilijalanjälkeä sängystä tai sängyn oheistarvikkeista. 

Vierailija
34/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 160-senttinen. Kun muutin yhteen puolisoni kanssa, se kävi pieneksi. Ostimme rinnakkain 120-senttiset. Sitten kävi ilmi, että nahkavekkari ei aio nukkua omassa sängyssään vaan ikuisuuksiin meidän välissämme, joten ostimme kaksi 140-senttistä sänkyä. Nyt mahdumme kaikki kolme ja vielä koirakin sinne sekaan.

🧐🧐🧐 Oletteko kenties paljonkin normaalia kokoluokkaa olevia ihmisiä isompikokoisia. Kuulostaa kyllä jo ihan älyttömältä touhulta. Melkein kolme metriä sänkyleveyttä. Ei hitto.

Vierailija
35/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🧐🧐🧐 Oletteko kenties paljonkin normaalia kokoluokkaa olevia ihmisiä isompikokoisia. Kuulostaa kyllä jo ihan älyttömältä touhulta. Melkein kolme metriä sänkyleveyttä. Ei hitto.

Et ole ilmeisesti koskaan nukkunut pikkulapsen kanssa samassa sängyssä. Siinä ei välttämättä riitä 3 metriäkään, kun pikkukaveri pyörii ja hyörii unissaan :D

t. eri

Vierailija
36/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen mielenterveyspalveluiden piiriin hakeutumista. Tuo lihavuuspakkomielteesi ei ole tervettä. 

Vierailija
37/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi 90cm sänky on liian kapea. Ehkä jos potkii unissaan. Asun 25 neliön yksiössä ja minulla on täällä 90cm sänky. Olen ihan aikuinen. :-)

Vierailija
38/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi 90cm sänky on liian kapea. Ehkä jos potkii unissaan. Asun 25 neliön yksiössä ja minulla on täällä 90cm sänky. Olen ihan aikuinen. :-)

Onko sinulla muissakin asioissa vaikeuksia ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia? Itse pyörin unissani niin paljon, että putoan sängystä, jos joudun nukkumaan kapeassa sängyssä. Siksi minulla on yksin käytössä 160cm sänky. On tilaa pyöriskellä. 

Vierailija
39/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta 80cm on ihan liian kapea aikuiselle. Opiskeluajoista lähtein minulla ollut 120cm leveä sänky. Olen nyt 38.

Sama juttu. Kokeilin välissä 80 cm ja oli tosi epämukava. Vähänkin kun kääntyili niin löi jotakin kohtaa seinään. Pitää olla aika staattinen nukkuja, jos ottaa noin kapean sängyn. 120 cm on just hyvä yhdelle jos vaihtelee asentoa.

Vierailija
40/57 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla muissakin asioissa vaikeuksia ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia? Itse pyörin unissani niin paljon, että putoan sängystä, jos joudun nukkumaan kapeassa sängyssä. Siksi minulla on yksin käytössä 160cm sänky. On tilaa pyöriskellä. 

Ei, mutta täällä sanotaan aina että 90cm on liian kapea aikuiselle ihmiselle. Kaikille se ei ole liian kapea.