Onko ok, että mies minulta kysymättä varaa mökin haluamaansa ajankohtaan
tai pikemminkin sellaiseen ajankohtaan, johon olen ilmoittanut etten ainakaan halua? Miehellä on työpaikan lomamökkeihin käyttöoikeus, niitä saa työntekijät anoa haluamilleen ajanjaksoille, haku on jo varhain keväällä. Jälleen kerran mies minulta kysymättä oli laittanut anomuksen sisälle ja muisti kertoa vasta muutama viikko sitten, että sai käyttöoikeuden juhannuksen jälkeiselle viikolle. Olen vuosikausia sanonut, että mulle käy kesästä kaikki muut ajankohdat paitsi juhannuksen jälkeinen viikko, vaikka yleensä ollaan tuolloin lomalla. Kys. ajankohtana mökkialue on täynnä kännisiä toisen työpaikan ihmisiä (en jaksa selittää miksi), se on kaikkein rasittavin aika, alueen ravintolassa möykätään ja maisemasaunan lattialle rikotaan viinipullo eikä kukaan siivoa, jotkut on niin jurrissa että kerran hälytettiin ambulanssi-helikopteri
Kysyin että miksi mies varasi just siihen. Jonkun ajattelin ettei se ole niin ehdoton se sun vaatimus ja voihan sitä yrittää vaihtaa. No ei ole vaihtanut vaikka pyysin. Tänään pitäisi sinne lähteä. Mulla vaan on tänä vuonna tämä viikko vielä työviikko, pystyn tekemään etänä mutta mökki ei ole etätöihin soveltuva, ei ole kunnollista työpöytää vaan se on sellainen vanhanaikainen perus-mökki, ei mikään nykyajan huvila.
Ihmettelen, miksi mies ei olisi voinut kysyä mielipidettäni ajankohdasta tuolloin keväällä, jolloin varasi? Tai vaivautunut kunnioittamaan edes sitä toivettani, että ei juhannuksen jälkeisellä viikolla.
Mies itse on perustellut asiaa:
-hän ei ole kiinnostunut pätkän vertaa mun mielipiteistäni
-minä haluan varata mökin ajankohtaan jolloin siellä on helevetin kylmä
-hän aina jättää varaamisen niin viimetippaan että ei ehdi kysyä vaan yrittää saada varattua jotain
-se on hänen työpaikkansa mökki ja hänen mökki-etunsa, ei mun
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules duunin kesämökit ei sinun pillin mukaan varata. Ne yleensä arvotaan jos sitä et tiedä ja sen mukaan sinne mennään.Toisilla on vuorot,joten eri kesät jokainen eri aikaa. Ettei sinne jokainen ole juhannukseksi haluamassa ja tapele juhanusviikon vuoroista.
Nämä mökit jaetaan siten, että saa ilmoittaa kaksi ajankohtaa, johon mökin haluaa, ja mökin sit saa sille ajankohdalle tai ei saa ollenkaan. Pointti onkin että miksi anoa just sille ajankohdalle joka ei mulle käy.
Mulle EI KÄY on eri asia kuin EN HALuA juuri tuohon aikaan.
JOS mies on suoraan sanonut, ettei hittojakaan kiinnosta sun mielipiteet, niin vetäisin siitä ihan omat johtopäätökseni.
Itse tulkitsisin tuon tilanteen niin, että mies ei joko olisi jaksanut kuunnella jatkuvaa märisemistäni, joten hänelle ei ollut mennyt jakeluun, etten ollut yhtään kiinnostunut siellä mökkeilystä juuri tuolloin TAI hän haluaisi mennä joskus jonnekin ilman minua, mikä meillä toki olisi onnistunut ihan juttelemalla sopimaan, ei minua hänen kalastusreissuilleenkaan mukaan saa.
Mistä näitä ääliömiehiä riittää.
Huoh.
JSSAP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules duunin kesämökit ei sinun pillin mukaan varata. Ne yleensä arvotaan jos sitä et tiedä ja sen mukaan sinne mennään.Toisilla on vuorot,joten eri kesät jokainen eri aikaa. Ettei sinne jokainen ole juhannukseksi haluamassa ja tapele juhanusviikon vuoroista.
Nämä mökit jaetaan siten, että saa ilmoittaa kaksi ajankohtaa, johon mökin haluaa, ja mökin sit saa sille ajankohdalle tai ei saa ollenkaan. Pointti onkin että miksi anoa just sille ajankohdalle joka ei mulle käy.
Koska eri viikot on halutumpia kuin toiset, on kaiketi parempi tyytyä siihen mitä annetaan, kuin jäädä kokonaan ilman?
Ota saigonii, kyllähän te akat varsinkin saatte sitä helposti haettua vaikka naisten vaivoihin vedoten.
Mieti ny oikeesti miten itsekkäältä molopäältä vaikutat kiukuttelullasi.
Saigonii, hyi yrjö, mikä sana. Mikä ihmeen teinipoika siinä mökeltää?
Anna miehesi mennä ilman sinua lapsien kanssa kun sinulle tuo ajankohta on niin kamala. Kuulostat muutenkin semmoiselta että vaadit joka asian menevän sinun tahdon mukaan niin tekee muulle perheelle hyvää saada lomaa sinusta
Aina yhtä huvittavaa katsoa kun aikuinen kotidiktaattori taantuu uhmaikäisen pikkulapsen tasolle ja alkaa kiukuttelemaan kun kaikki ei mene niin kuin hän on minä minä minä asenteen kanssa päättänyt
Mies varasi itselleen sopivan ajankohdan, kun sinne haluaa. Se on voivoi jos sinulle ei sovi. Varaa omat mökkaikasi. Ihme kontrollointia ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Mies varasi itselleen sopivan ajankohdan, kun sinne haluaa. Se on voivoi jos sinulle ei sovi. Varaa omat mökkaikasi. Ihme kontrollointia ap:lla.
Äijä tässä kontrolloi!!! Ei saatana mikä jonne, joku 15 v?? Ei osaa efd alkeellista keskustelua vaimonsa kanssa. Kenen äidin perseestä tuollaisia tungetaan maailmaan?!?
Vierailija kirjoitti:
Jösses mikä itku-iita, mä sun miehenä sanoisin et jää sit saatana kotiin kun ei kelpaa just sillon just sulle.
Ihan pelle ämmä oot.
Minusta se mies on törkeä. Ihan niinkuin sinäkin.
Yhteinen perhe ja yhteiset lapset.
Ap, oikeesti! Mitä sä tuollaisen tyhmän sedän kanssa jaksat? Jätä helvetissä ja äkkiä, tuohan on töysin keskenkasvuinen urpo!
Mies tarvitsee sitä
Lomaa. Anna olla ja mennä.
Ei tarvitse stressata lisää.
Joskus ihminen vaan tarvitsee lomaa.
Voisiko sen suoda? Nuo jutut on jo sitä luokkaa, että on ihan kaputt. Anna tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin ne
Kaksi yhteistä lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eri viikot on halutumpia kuin toiset, on kaiketi parempi tyytyä siihen mitä annetaan, kuin jäädä kokonaan ilman?
Ota saigonii, kyllähän te akat varsinkin saatte sitä helposti haettua vaikka naisten vaivoihin vedoten.
Mieti ny oikeesti miten itsekkäältä molopäältä vaikutat kiukuttelullasi.
Kusipäät kuorossa kusipää äijää kannustamassa🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
"-hän ei ole kiinnostunut pätkän vertaa mun mielipiteistäni"
Tämä varmaan kertoo kaiken tarpeellisen. Tämä ei ole mies, jonka kanssa tulevaisuutta kannattaa suunnitella ja nykyisyyttä elää.
Mutta kun jonkunhan täytyy ne lapset elättää.
Ap, miks olet tuollaisen TÖRKEÄN äijän kanssa? Onko pakko vai lasten vuoksi?
Miten voi aikuinen(?) mies olla noin itsekäs, tyhmä, ällö, urpo???
Siinä ei akoilta kysytä mitään kun äijät lähtee ryyppäämään. Nyplätköön dildoa kotona jos" kyyti" ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jösses mikä itku-iita, mä sun miehenä sanoisin et jää sit saatana kotiin kun ei kelpaa just sillon just sulle.
Ihan pelle ämmä oot.
Minusta se mies on törkeä. Ihan niinkuin sinäkin.
Yhteinen perhe ja yhteiset lapset.
Yhteinen perhe, yhteiset lapset mutta ainoastaan naiset tahto on toteutettava ja hänellä pitää olla määräysvalta
Ap tässä.
Sinne lähti mies ja lapset. Mies maanitteli kovasti mukaan, oli kuulemma pettynyt mun päätökseen jäädä tekemään kotiin töitä. Kysyin että miksi ei ole koko tämän 12v liiton aikana halunnut neuvotella minun kanssani ajankohdasta ja nyt varasi just sille kohdalle jonka olin ilmoittanut ettei käy. No kun ajattelin että kyllä mä tiedän parhaiten koska kannattaa lähteä. Olin aivan että häh. Mutta kuulemma tätä mieltä on.
Mökille ei ole pitkä matka täältä meiltä, sinne ei sen kummemmin tarvitse kuskata toiselle puolen Suomea. Mikään iso voimainponnistus sinne lähtö ei ole.
Mies on perustellut ettei halua omaa mökkiä kun on tää työpaikan mökki. 12 v ajan hän on yksin päättänyt ajankohdan ja ilmoitusasiana kertonut mihin kohtaan sen on varannut. Olen joutunut siirtämään omia menoja. En tiedä miksi olen tätä sietänyt, kiltteydestä kai.
Ap
APn kertomus taitaa olla aika mehukkaasti valheilla höystetty. Aivan normaalia naisten toimintaa. Naiset varailee itse lomamatkoja ja milloin mitäkin kissanristiäistä miehensä mielipiteistä välittämättä ja valittaa kun mies ei ikinä varaa. Sitten kun mies varaa perheelleen mökin parhaaseen mahdolliseen aikaan, on sekin väärin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"-hän ei ole kiinnostunut pätkän vertaa mun mielipiteistäni"
Tämä varmaan kertoo kaiken tarpeellisen. Tämä ei ole mies, jonka kanssa tulevaisuutta kannattaa suunnitella ja nykyisyyttä elää.
Naisilla on jotain kotitaloudellista valtaa päättää milloin perhe esim menee mökille?
onhan se ihan törppöä varata mökki juuri siksi viikoksi kun perheen äiti on vielä töissä eikä lomalla. Tällaiset asiat pitää perheenä sopia yhdrssä.
AP. jätä se sika.
0/5