Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että mies minulta kysymättä varaa mökin haluamaansa ajankohtaan

Vierailija
27.06.2022 |

tai pikemminkin sellaiseen ajankohtaan, johon olen ilmoittanut etten ainakaan halua? Miehellä on työpaikan lomamökkeihin käyttöoikeus, niitä saa työntekijät anoa haluamilleen ajanjaksoille, haku on jo varhain keväällä. Jälleen kerran mies minulta kysymättä oli laittanut anomuksen sisälle ja muisti kertoa vasta muutama viikko sitten, että sai käyttöoikeuden juhannuksen jälkeiselle viikolle. Olen vuosikausia sanonut, että mulle käy kesästä kaikki muut ajankohdat paitsi juhannuksen jälkeinen viikko, vaikka yleensä ollaan tuolloin lomalla. Kys. ajankohtana mökkialue on täynnä kännisiä toisen työpaikan ihmisiä (en jaksa selittää miksi), se on kaikkein rasittavin aika, alueen ravintolassa möykätään ja maisemasaunan lattialle rikotaan viinipullo eikä kukaan siivoa, jotkut on niin jurrissa että kerran hälytettiin ambulanssi-helikopteri

Kysyin että miksi mies varasi just siihen. Jonkun ajattelin ettei se ole niin ehdoton se sun vaatimus ja voihan sitä yrittää vaihtaa. No ei ole vaihtanut vaikka pyysin. Tänään pitäisi sinne lähteä. Mulla vaan on tänä vuonna tämä viikko vielä työviikko, pystyn tekemään etänä mutta mökki ei ole etätöihin soveltuva, ei ole kunnollista työpöytää vaan se on sellainen vanhanaikainen perus-mökki, ei mikään nykyajan huvila.

Ihmettelen, miksi mies ei olisi voinut kysyä mielipidettäni ajankohdasta tuolloin keväällä, jolloin varasi? Tai vaivautunut kunnioittamaan edes sitä toivettani, että ei juhannuksen jälkeisellä viikolla.

Mies itse on perustellut asiaa:
-hän ei ole kiinnostunut pätkän vertaa mun mielipiteistäni
-minä haluan varata mökin ajankohtaan jolloin siellä on helevetin kylmä
-hän aina jättää varaamisen niin viimetippaan että ei ehdi kysyä vaan yrittää saada varattua jotain
-se on hänen työpaikkansa mökki ja hänen mökki-etunsa, ei mun

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sulla oli ne miehen vastaukset, miksi vielä ihmettelet että mitä sen päässä liikkuu? Listan ensimmäinen kertoi kaiken tarpeellisen.

Vierailija
2/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain halusi mennä yksin? Sehän on hänen työpaikkansa mökki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok, mutta jos kerran on varattu, niin menköön mies keskenään. Lapset tietysti mukaan, jos niitä on.

Vierailija
4/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eka perustelu riittäisi meillä siihen että mies olisi EX.

Vierailija
5/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok.

Pohdi miehen perusteluja että haluatko olla tuollaisessa liitossa.

Itse näyttäisin ovea.

Älä lähde.

Vierailija
6/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täällä kukaan voi tietää, että onko sinusta ok jos miehesi tekee jotain. Sinunhan se pitäisi tietää.

Vierailija
7/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo eka perustelu riittäisi meillä siihen että mies olisi EX.

Samaa olin sanomassa.

Vierailija
8/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on siis 2 lasta. Ei ole menossa yksinään.

Ap

Vierailija
9/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juhannuksen jälkeinen viikko.

Vierailija
10/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses mikä itku-iita, mä sun miehenä sanoisin et jää sit saatana kotiin kun ei kelpaa just sillon just sulle.

Ihan pelle ämmä oot.

Vierailija
11/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on juhannuksen jälkeinen viikko.

Niinhän se on. Eli varsin ajankohtainen aihe selvästikin.

t: ohis

Vierailija
12/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos sinä varaisit ensi kesänä sen mökin jostakin muualta? Saat silloin kuin sinä sen haluat.

Vierailija
13/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi mies ei halua sinua mukaan. Joku muu eroaisi sellaisen perusteella, mutta jos sinäet halua, niin varaa edes oma viikon lomamatka vain itsellesi johonkin menomestaan vaikka seuraavalle viikolle.

Vierailija
14/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, mikä hätä sinulla sitten on? Saat viikon omaa aikaa. Mieshän valitsi sinun kannalta täydellisen ajankohdan. :D

Vierailija
15/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, ilman sinua kuitenkin.

Vierailija
16/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi mies ei halua sinua mukaan. Joku muu eroaisi sellaisen perusteella, mutta jos sinäet halua, niin varaa edes oma viikon lomamatka vain itsellesi johonkin menomestaan vaikka seuraavalle viikolle.

Viikonloppuna seurasin yhtä perhettä hotellin aamiaisella, enkä yhtään ihmettele miksi mies ei halua vaimoaan mukaan. Lapset ja isä söivät ihan rauhassa kunnes äiti tuli paikalle ja alkoi äidin kiukuttelu. Lapset eivät osanneet edes hengittää oikein.

Vierailija
17/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa lapset mukaan ja ap jää kotiin.

Vierailija
18/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-hän ei ole kiinnostunut pätkän vertaa mun mielipiteistäni"

Tämä varmaan kertoo kaiken tarpeellisen. Tämä ei ole mies, jonka kanssa tulevaisuutta kannattaa suunnitella ja nykyisyyttä elää.

Vierailija
19/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin tuossa tilanteessa, että buukkaisin itselleni loman jonnekin ihanaan paikkaan, ja mieheltä kysymättä, ja sit vaan ilmoittaisin sen hänelle.

Parhaassa tapauksessa sellaiseen ajankohtaan että mies on töissä ja sanoisit vain että tule mukaan jos pääset.

Jotkut miehet eivät ymmärrä kuin vasta omaa lääkettään maistettuaan.

Vierailija
20/90 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies on nyt sitten valinnut semmoisen viikon ettet harmi vaan pääse mukaan, kun olet töissä eikä siellä voi tehdä etätöitä. Mies lähtee lasten kanssa sinne mökille ja sinä jäät kotiin nauttimaan rauhasta ja hiljaisuudesta. Et tietenkään voi hoitaa lapsia koska olet töissä, joten ne on otettava mukaan. Lomailette sitten sinun lomasi aikana yhdessä sovitulla tavalla. Jos ei sovi miehelle, niin sitten mies varmaan jättää menemättä ja varaa ensi kerralla semmoisen viikon joka perheelle sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi