Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen, miksi tuijotat?

Vierailija
03.08.2024 |

Kaupungilla kävellessä pariskuntien naiset usein katsoo silmiini pitkään. Yksinään olevat naiset taas harvoin. Sen takia uskaltavat katsella kun todennäköisyys että yrittäisin tehdä tuttavuutta on olematon? Mukavaan tuo on nähdä että jotain kiinnostavaa minussa on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät niin hölmöltä. 😃😏

Vierailija
2/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt pelihousujasi revi tai luule liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ihmettelevät miksi tuijotat. 

Vierailija
4/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat että sinua katsotaan silmiin, katsot silloin itsekin takaisin. Jotain kiinnostavaa siin näet niissä naisissa.

Eihän voi tietää mihin kohtaan toinen sinua katsoo jos pidät katseesi muualla?

Joku voi ihmetellä miksi tuijotat, toisia ärsyttää ja siksi provosoivasti vastaavat katseeseen. Kuka mitäkin.

Vierailija
5/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytät inceliltä

Vierailija
6/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miestäni taas tuijottaa naapurin varatut ja ei varatut naiset. Minua mulkoillaan. Näin se homma etenee.

Vierailija
7/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ihmettelevät miksi tuijotat. 

Katson mielelläni kauniita naisia, ei kai siinä mitään ihmettelemistä ole.

Vierailija
8/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
9/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kulkevat naiset havainnoivat vaaroja ja välttävät silmiin katsomista, etteivät anna vääriä signaaleja. Miehen seurassa kulkeva nainen kokee olonsa turvallisemmaksi, eli voi käyttäytyä normaalimmin, vaikka hymyillä vastaantulijoille jos on hyvä fiilis itsestä ja elämästä. Koska he ajattelevat, etteivät miesoletetut käy kimppuun, jos seurassa on jo miesoletettu. Koska miesoletetut harvemmin käyvät muun kuin yksinäisen saaliin kimppuun.

Vierailija
10/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska näytät inceliltä

Monen palstiksen kannattaisi googlata "arguing with a hole" ja lukea ajatuksen kanssa.

Vierailija
11/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla ajatuksissani tai katsoa jotakin sun lähellä olevaa.

Vierailija
12/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset vain tuntuvat "tuijottavan" pitkään siihen verrattuna, kun yksin liikkuvat naiset eivät vilkaisekaan. Osut aloituksessa oikeaan siinä, että uskaltavat katsoa silmiin, kun tietävät ettet yritä lähestyä, kun ovat miehen kanssa liikenteessä. Naiset kun tosiaan katselevat vastaantulijoita - paitsi niitä miehiä, joita eivät halua katseellakaan "rohkaista" lähestymään. Nyt sinun katsettasi ei tarvitse väistää kuin feissaria, kun nainen kokee olevansa turvassa.

Vierailija
13/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Selvisi että olen hölmön ja incelin näköinen tai minua ei katsota vaan jotain muuta. Ja yksin kulkevat naiset ovat peloissaan. Kelpaa mulle selitykseksi.

Itse katson vain kiinnostavan näköisiä naisia mutta ymmärrän jos naiset eivät toimi samoin.

Ap

Vierailija
14/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen tilanne. Saa sitä näyttää, että olet kivan näköinen.

Vierailija
15/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en halua ottaa katsekontaktia yhteenkään mieheen turvallisuussyistä. Käytän paljon aurinkolaseja ja jos en käännän pääni sivulle tai maahan tai otan puhelimen käteen. Juuri eilen tulin kuvatuksi metrossa jonkun incelin toimesta. Enkä ole edes kaunis tai nuori. Teki mieli ottaa puhelin sen pellen kädestä ja astua päälle. Mutta en voinut sitä tehdä, etten joutuisi vaikeuksiin. Naisen elämä on tosi turvatonta nykyään. Pitäisi olla vain kotona, välttää julkista liikennettä ja julkisia paikkoja. 

Vierailija
16/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät niin hölmöltä. 😃😏

Ainoastaan varattujen mielestä?

Vierailija
17/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla ajatuksissani tai katsoa jotakin sun lähellä olevaa.

Silloin katsekontaktia ei synny.

Vierailija
18/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailijamiehen silmät. Ja se pullottava etumus.

Vierailija
19/19 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kulkevat naiset havainnoivat vaaroja ja välttävät silmiin katsomista, etteivät anna vääriä signaaleja. Miehen seurassa kulkeva nainen kokee olonsa turvallisemmaksi, eli voi käyttäytyä normaalimmin, vaikka hymyillä vastaantulijoille jos on hyvä fiilis itsestä ja elämästä. Koska he ajattelevat, etteivät miesoletetut käy kimppuun, jos seurassa on jo miesoletettu. Koska miesoletetut harvemmin käyvät muun kuin yksinäisen saaliin kimppuun.

Räikeä ristiriita taas mammojen puheissa. Nytkö sitten mies tarjoaakin turvaa? Täällähän huudatte ettette tarvitse miehiä mihinkään. Ja nyt ette uskalla katsoa vastaantulijaa edes silmiin ellei ole oma mies vieressä 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän