Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30 astetta tänään. Mitä aiotte tehdä?

Vierailija
27.06.2022 |

?

Kommentit (480)

Vierailija
401/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea olo, alkaa elimistö kai pettää. Ikää, sairauksia lääkitystä on. Yö meni suurelta osin valvoessa. Aamulla katselin telkkaa jotenkin horroksessa ja mieleen tulvi outoja kuvia. Suihku ei helpottanut, lopulta pidin märkää pyyhettä sängyssä, sekä kylmäkallea. Sänky on nyt kostea, mutta olkoon. Tämä päivä tuntunut pahimmalta, vaikka luulisi, että jotenkin alkaisi tottua. Kolme tuuletinta hurraa, korvia alkaa jo särkeä. Se viilennin on tilattu, mutta tiesinkin, ettei se ehdi tähän hätään. Toivottavasti ei ollut hutiostos. Tulisipa joku enkeli hakemaan mut uimaan tuonne kaukaiselle rannalle!

Nyt ei ole enää yhtään hiki, mikä ei taida olla hyvä merkki. Odotan ukkosta, mahtaako tullakaan tänne. Säätiedot lupasivat vielä maanantaillekin liian lämmintä ilmaa.

Eli en aio tehdä muuta kuin olla paikallaan ja käydä välillä suihkussa. 

Vierailija
402/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään häihin. Kiva hikoilla puku päällä iltapäivällä.

Varmaan etiketti joustaa sen verran että vieras voi jättää puvuntakin pois.

Etiketin mukaan puvun takin saa riisua vasta sitten, kun sulhanen sen itsekin riisuu. Tai ilmoittaa vieraille, ettei tarvitse olla takkia päällä.

Ja sitähän ei riisuta koko iltana. 😉 Terveisin vastanainut sulho, jonka takana pohottaa ihanasti tuuletin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän laatuaikaa koiran kanssa sohvalla ilmalämpöpumpun edessä.

Vierailija
404/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pihalla, vein autolla kolme ämpärillistä vettä lähikadun ojaan, siellä on sammakonpoikasilta melkein kuivunut kaikki vedet. Otin 20 minuuttia aurinkoa, Tuli liian kuuma, tulin sisälle ja kävin suihkussa, nyt makaan sohvalla ja räpellän tietokonetta.

Vierailija
405/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot sulaneet. Hyvästi

Kiitos nauruista!

Vierailija
406/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällä verhot kiinni.

Liika on liikaa ja nyt on aivan liikaa.

Olen tehnyt testiä nouseeko huoneen lämpötila jos en sulje ovia ja ikkunoita. Ei nouse! Mitä ihmettä!

Samoissa lukemissa pysyy, kuin jos ovet olis kiinni ja verhot edessä.

Pieni pääni ei tajua.

Vierailija
407/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa ulkolämpötila on +32C. Aloitin aamuni menemällä uimahalliin. 5min kylmävesialtaassa sai aikaan normaalin fiiliksen. Uin 1500 m. Ihanaa liikuntaa. Porrastreenini on tauolla. Pyöräilen, kävelen, ja uin myös avovesissä. Huomenna avovesiuintia taas. Nukun yöt sikeästi, koska väsytän itseni liikunnalla.

Vierailija
408/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin pihalla, vein autolla kolme ämpärillistä vettä lähikadun ojaan, siellä on sammakonpoikasilta melkein kuivunut kaikki vedet. Otin 20 minuuttia aurinkoa, Tuli liian kuuma, tulin sisälle ja kävin suihkussa, nyt makaan sohvalla ja räpellän tietokonetta.

Ihana kun huolehdit sammakoista!! 😊

Vierailija
409/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea olo, alkaa elimistö kai pettää. Ikää, sairauksia lääkitystä on. Yö meni suurelta osin valvoessa. Aamulla katselin telkkaa jotenkin horroksessa ja mieleen tulvi outoja kuvia. Suihku ei helpottanut, lopulta pidin märkää pyyhettä sängyssä, sekä kylmäkallea. Sänky on nyt kostea, mutta olkoon. Tämä päivä tuntunut pahimmalta, vaikka luulisi, että jotenkin alkaisi tottua. Kolme tuuletinta hurraa, korvia alkaa jo särkeä. Se viilennin on tilattu, mutta tiesinkin, ettei se ehdi tähän hätään. Toivottavasti ei ollut hutiostos. Tulisipa joku enkeli hakemaan mut uimaan tuonne kaukaiselle rannalle!

Nyt ei ole enää yhtään hiki, mikä ei taida olla hyvä merkki. Odotan ukkosta, mahtaako tullakaan tänne. Säätiedot lupasivat vielä maanantaillekin liian lämmintä ilmaa.

Eli en aio tehdä muuta kuin olla paikallaan ja käydä välillä suihkussa. 

Sama! Tähän asti on vielä mennyt jotenkin sinnitellen vaikka onkin ollut tukalaa, mutta viime yönä tuli kerrasta mitta täyteen. Mä olen kaiken lisäksi niin pahalla päälläkin nyt, etten oikein edes ymmärrä tätä itsekään.

Vierailija
410/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätöitä ilmalämpöpumpun ihanassa viilennyksessä. Ulos ei pysty menemään, aivan järkyttävä sää.

Karmeeta kun ulos on pakko mennä, sillä sisällä kuumempaa kuin ulkona.

Niinpä. Ja ulkonakin on varjon puolella 28 astetta.. Tulisipa joku kaamea ukkosmyräkkä nyt äkkiä ja vielä sellainen hidasliikkeinen joka jyskäisi ja riehuisi koko illan ja yön.

Ja sen jälkeen lämpötila asettuisi tuonne pariinkymppiin loppukesän ajaksi.

Sopii mullekin, kunhan menisi tästä nätisti ohitse ja ohi mennessään kuitenkin viilentäisi ilman 

Tuokin olisi ok, mutta itse toivon oikein megamyräkkää joka heittelee kaljateltat nurin ja pilaa festarit ja muut zembalot näiltä ylimielisiltä helteestä nautiskelijoilta.

Vierailija
411/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on enää 28 astetta, joten otan aurinkoa. Jotenkin olen melkein tottunut jo kuumuuteen. Väsymys kyllä painaa.

Vierailija
412/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisällä verhot kiinni.

Liika on liikaa ja nyt on aivan liikaa.

Olen tehnyt testiä nouseeko huoneen lämpötila jos en sulje ovia ja ikkunoita. Ei nouse! Mitä ihmettä!

Samoissa lukemissa pysyy, kuin jos ovet olis kiinni ja verhot edessä.

Pieni pääni ei tajua.

Meillä on koko ajan 29, myös yöllä, olipa verhot ja ikkunat auki tai kiinni.

Vierailija
413/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on enää 28 astetta, joten otan aurinkoa. Jotenkin olen melkein tottunut jo kuumuuteen. Väsymys kyllä painaa.

Täällä ei enää edes paista aurinko vaikka onkin julmetun kuuma. Tuollakin puolen joka on ollut aamusta saakka ihan varjossa on +29 astetta ja vähän päälle. Ihan ei ole +30 astetta.

Mutta ei näy sadetutkassa sade- tai ukkospilviäkään.

Vierailija
414/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä toimistossa, ilmastoinnin ja tuulettimen kanssa

Vierailija
415/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen päivän ateria: 5 reissumiesleipäpalaa juustolla, kurkulla ja tomaatilla. juomana kylmää pepsi maxia. yritin kaikkeni säästää limua ja ottaa vettä, mutta kun vettä olen lipittänyt tänään niin paljon, niin ei voinut.

Vierailija
416/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä (ei Suomessa) on 34,5. Pihahommia tehty 4h, nurmikko oli kasvanut pitkäksi ja piti alaa. Mies hoiti nurtsin ja minä trimmerillä hankalat paikat. Lisäksi siivosin pari kukkapenkkiä ja viiniköynnöksen alusen ja kastelin vähän.

Sen jälkeen tehty lounasta ja keitetty ip kahvit ja kohta lähdetään tapaamaan ystäviä 50km päähän

Vierailija
417/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutreeni aamulla, kyykkyjä illalla. 

En kysy lupaa säältä. 

Vierailija
418/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivaamista. Putkiremontti tulossa.

Vierailija
419/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei enää edes paista aurinko vaikka onkin julmetun kuuma. Tuollakin puolen joka on ollut aamusta saakka ihan varjossa on +29 astetta ja vähän päälle. Ihan ei ole +30 astetta.

Mutta ei näy sadetutkassa sade- tai ukkospilviäkään.

Itse asun Helsingissä ja merituuli varmaan vähän viilentää, vaikka aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Nyt enää 27 astetta. Mutta kyllä täälläkin päin on ollut sitä 32 astetta joinain päivinä, kun ilma seisoo paikoillaan.

Vierailija
420/480 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivän ekaa ateriaa, odotan miestä saapuvaksi kotiin ja elättelen toiveita, että edes yhdeksi päiväksi viilenisi niin jaksaisin siivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä