Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unisex vai jaetut vessat?

Vierailija
27.06.2022 |

Itse haluaisin naisena käydä vessoissa joissa käy muita jotka ovat biologisesti naisia, kokemus saa tietysti olla mikä vain.
Kokisin myös loukkaavana mikäli sukupuoltani ei kunnioitettaisi tällä oman wc-tilan sallimisella eli en kuulu sekavessojen kannattajiin.

Miten sinä? Äänestä.

Unisex vai jaetut vessat?

Vaihtoehdot

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko tarkentaa että haluasitko käytä vessoissa joissa käy pelkästään biologisia naisia vai kelpaavatko myös ne naiset jotka eivät ole biologisia naisia. miehet sitten miesten vessoihin.

Vierailija
2/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä on kopit, niin mitä väliä kuka siellä viereisessä kopissa istuu? Joo, yhteisissä tiloissa ei voi olla pisuaaria, mutta mitä muuta sellaista te siellä yhteisissä tiloissa teette, että sekavessat haittaisi? Meillä on usein ollut työn puolesta sekavessat ilman ongelmia, itseasiassa lyhentävät vain jonoja kun kaikki voivat mennä seuraavaan vapaaseen. En ymmärrä varsinkaan sitä, että yksittäinen vessa - siis sellainen, jossa on vain se yksi pönttö ja on niin kuin yksittäinen pieni huone - on jaoteltu sukupuolen mukaan. Kai se on  vain tottumuskysymys

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vessat kaikille. Ärsyttää jonottaa naisten vessaan kun miesten koppi on vieressä tyhjänä.

Vierailija
4/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jatkossakin oman vessan biologisille naisille, kuten ap:kin.

Vierailija
5/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä miesten kanssa samaan vessaan! Lattiat ja pytynreunukset aina ihan kusessa ja pytty paskaroiskeissa ja paksuissa jarrujäljissä. Yök! t. siivooja

Vierailija
6/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sitten niin että olisi kolme vessaa: miehet, naiset ja unisex. Mun puolesta naisten vessassa saisi kuitenkin asioida ne, jotka sinne kokevat kuuluvansa, kunhan sinne ei tule miehiä.

Vierailija
7/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä on kopit, niin mitä väliä kuka siellä viereisessä kopissa istuu? Joo, yhteisissä tiloissa ei voi olla pisuaaria, mutta mitä muuta sellaista te siellä yhteisissä tiloissa teette, että sekavessat haittaisi? Meillä on usein ollut työn puolesta sekavessat ilman ongelmia, itseasiassa lyhentävät vain jonoja kun kaikki voivat mennä seuraavaan vapaaseen. En ymmärrä varsinkaan sitä, että yksittäinen vessa - siis sellainen, jossa on vain se yksi pönttö ja on niin kuin yksittäinen pieni huone - on jaoteltu sukupuolen mukaan. Kai se on  vain tottumuskysymys

N25

Olen aika varma, etten tule koskaan tottumaan miesten kusi ja paskaroiskeisiin

Vierailija
8/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotellut, ilman muuta. En halua jonottaa päästäkseni vessaan, jossa siteitä sun muuta lattialla.

M

Vierailija
9/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleisiä vessoja vain äärimmäisessä hätätilanteessa.

Vierailija
10/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kuinka ne eroavat naisten vastaavista?

Vierailija
11/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en pystyisi käymään kakkosella jos käsienpesutilassa naiset siistivät huulipunaansa.

Ei sekavessoja.

Vierailija
12/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vessoissa lorotellaan niin että virtsa haisee kaikkialla, ehdottomasti haluan pitää naisten vessat naisille.

Vierailija
13/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Meillä useat jää kohentamaan itseään peilin kanssa. Ei paljon huvittaisi käydä paskalla samalla, kun joku puuteroi nenäänsä

Vierailija
14/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten vessat on epäsiistejä ja paskasia. Mieluummin käyn vain naisten vessassa

Vierailija
15/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset istuu pytyllä ja joutuu laskemaan housut alas. Kiva laskea niitä, kun lattia lainehtii miesten kusiläikistä 😵💫 Ei ikinä yhteisvessoja.

Vierailija
16/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Kun luet tarpeeksi transnaisten kirjoittamia tarinoita siitä miten he penkovat wc-roskikset nuorten naisten jäljiltä ja tunkevat käytetyt menkkasiteet alkkareihinsa, tuskin olisit enää samaa mieltä.

Transnaiset ei ole nykyään juuri miehiin päin, vaan ovat "lesboja" ja yhtä iso vaara naisten turvallisuudelle kuin tuntemattomat miehetkin.

Vierailija
17/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta naisten vessoissa saa asioida kaikki itsensä naiseksi kokevat. Mutta itse en halua asioida ns. miesten vessoissa. Enkä unisex-vessoissa. Ihan vain siisteyden vuoksi. Ja tää alkaa jo ilmeisesti alakoulussa. Mun ekaluokkalainen poika tuli usein ihan hirveässä vessahädässä koulusta kotiin. Hän ei halua käydä koulussa vessassa, koska lattia ja pönttö on kuulemma aina ihan märkiä.

Vierailija
18/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kesän siivonnut vessoja, ja kyllä miesten vessat ovat niin huonossa kunnossa verrattuna naisten vessoihin että yök. Olen nainen, ja ei kiitos yhteisiä vessoja. Ero on varmaan siinäkin, että jos vaikka itse näen roiskeita pöntön reunalla, pyyhin ne pois. Lorotteleeko miehet vaan sitten lisää roiskeita vai mikä siinä on?

Vierailija
19/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kuinka ne eroavat naisten vastaavista?

Sijainniltaan

Vierailija
20/76 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kusemassa unises vessojen lattialla, jotta tämä touhotus loppuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi