Kuinka monen kanssa oot pannut?
Kommentit (41)
jotai 35....suunnillee... 23 on ikää.
yhden..onneksi näin..olimme hääyonä toisillemme ensimmäisiä naiseni kanssa. 10 vuotta aviossa ja jatketaan loppuun saakka samassa sängyssä.
Ex-poikaystävän ja nykyisen aviomieheni. Ja tähän määrään jää. Olen enemmän kuin tyytyväinen. :)
Varmaan 50-100 ja loppua ei näy :D
Ensimmäisestä suhteesta lapset, toisen kanssa menin naimisiin, kolmattta tekis mieli.
74 miestä oli vaan harjoittelua nykyistä miestä varten ;)
7 eri maan kanalalaista ikä yleensä20 -30 vuotta varmaan 50
Nyt ikää 70 mies
Noin 20 miestä ikävuosina 17-28v. Sen jälkeen yksi ainoa mies viimeiset 25 vuotta.
Noin 120 miehen, kolmen naisen. Olin nuorena erittäin aktiivinen seksuaalisesti. Onneksi hormonit lakkasivat hyrräämästä noin kiivaasti n.35-vuotiaana, nyt elän rauhallista elämää. Kukaan ei uskoisi jos kertoisin noista ajoista, en kyllä aio kertoakaan. Kivahan niitä on itsekseen joskus muistella, ovela hymy huulilla.
Lasketaanko nettisexysuhteet?
Ei vai....sitten nolla
Ex-mieheni väitti tavatessamme, ettei hänellä ole ollut juurikaan naisista kokemusta ennen minua, ihan vain pari kolme. Sittemmin paljastui, että 13 -vuotisen parisuhteemme aikana hänellä oli toistakymmentä naista ja tosiasiassa niitä oli ennen minuakin aika liuta. Hän ajoi viikonloppuisin taksia ja sieltäkin lähti aina joku mukaan. Iällä, koolla, ulkonäöllä ei ollut mitään väliä. Kaikki kelpasi.
Kahden käden sormet riittää laskemiseen.
1500 miestä. Kyllä, olen vanhan koulukunnan homoja. M52
Useampi sata, mutta kaipa sentään alle tuhat. Thaimaassa seksilomalla parhaimmillaan oli neljä naista päivässä. Suomessa ollut joskus kolme eri kertaa päivässä.
Yhden naisen kanssa enkka yössä on kahdeksan kertaa.
Katsoin että aloitus on tehty vuonna 2006. Tuli ihan haikea olo, olin silloin alle 40 vuotias.
En missään asiassa yritä korvata laatua määrällä.
En tiedä. Viimeisen vuoden aikana on ollut 5 miestä, 8 seksikertaa. Eli aika vähän seksiä.
"yhden..onneksi näin..olimme hääyonä toisillemme ensimmäisiä naiseni kanssa. 10 vuotta aviossa ja jatketaan loppuun saakka samassa sängyssä."
Minäkin vain yhden mutta tapasimme yhden yön jutun kautta ja sille tielle jäi kumpikin. Nyt yhdessä yli 30 vuotta ja hyvin menee edelleen. Joten ei se oikeastaan ratkaise mitään että milloin sitä seksiä on ensimmäisen kerran.
Molempien kanssa olen ollut naimisissa, toisen edelleen enkä aio erota=)