Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 11v tyttö on alkanut meikkaamaan kouluun.

Vierailija
14.04.2010 |

Mites muilla?

Minkä ikäisenä tytöt on alkaneet meikkaamaan?

Pitäisikö kieltää vai onko ok?

Jotenkin en sitä niin pahanakaan osaa pitää kun meikkaa ihan nätisti pikkasen luomiväriä, ripsaria ja huulikiiltoa...

Mitä mieltä on arvoisa av-raati?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v***u teijän kanssanne, tuskin kyllä tätä enää kukaan lukee.

Stringit on vaan alushousut.

Meikkaaminen on jokasen oma asia eikä ylihuolehtiviem vanhempien siitä tarvi ruveta hoosaamaan, jos ei mee yli se meikki, sit on tietty eri juttu. "apua apua mitäs nyt tehdään, meidän Milla laittoi kouluun ripsiväriä ja on vasta 11v".

Sit napapaidat, nehän on vaan muodissa joten miks nyt niitäkään ei vois käyttää

T. 14v tyttö joka aloitti meikkaamisen 11v (ripsiväriä joskus kouluun)

Vierailija
102/106 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on 11-vuotias ja olen huomannut että sitä meikit kiinnostaa. Katselee tutorialeja youtubesta ja sellaista. Tytön luokalla ei vielä juuri kukaan meikkaa eikä tyttökään.

Vähän jo mietin että ostaisin jotain pientä meikkijuttua jouluksi niin pääsisi halutessaan kotona harjoittelemaan. En taida kuitenkaan, voi olla puolet hupia se kun kavereiden kanssa mennään niitä meikkejä ostamaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite 12,5 ja aloin meikkaamaan vasta äsken kun olin ainoo joka ei meikannut. en käytä muuta kuin laitan kulmat aamuisin kun osaan laittaa ne nätisti mutta jos niistä tulee liian tummat niin äiti kyllä huomauttaa asiasta ja menen korjaamaan ne :-)

Vierailija
104/106 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän mutta kai tajuut myös että jos joku mies tytön ottaa mukaansa ja hänelle jotain tekee niin se ei riipu siitä miltä hän näyttää.. Se riippuu vaan lähes aina siitä että se toinen mies/ihminen ei oo ok:/

Vierailija
105/106 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v saa laittaa huulikiiltoa ja seiskaluokkalainen saa itse päättää

Vierailija
106/106 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin meikata kouluun 10-vuotiaana eli laitoin meikkivoidetta, puuteria, bronzeria, highlighteriä, contouria, huuliöljyä, kulmageeliä Eikä se silti näyttänyt mitenkään rajulta. Monet minulle kauhisteli asiasta mutta en välittänyt.