Miksi jotkut ottavat niin vakavasti, jos pankkikortti ei meinaa toimia?
Olen nähnyt monta kertaa palstalla avautumisia aiheesta. Ovat olleet tuohtuneita asiasta.
Mitä väliä, jos lopulta on toiminut, tai eri päätteessä on toiminut?
Ihan oikeasti.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vain yhden kortin varassa? Aina pitäisi olla vähintään kaksi korttia ja eri firmoilta, esim. Visa ja Mastercard, jos toinen ei toimi niin todennäköisyys että toinen vielä pelaa on parempi. Ja siitä huolimatta reippaasti käteistä aina mukana.
Itse kannan mukana aina vaan yhtä korttia .Kerran jäi ruuat ostamatta. Ulkomaille mennessä toinen kortti +käteistä vähä,ja niitäkään en siellä kanna kokoaikaa.
Ei ole paha jos menee hukkaan vs. lompakko täynnä täysin turhaa tavaraa jokapäiväiseen elämään.
Minä en maksaisi kahden kortin kuukausimaksuja, yhdessäkin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on vain yhden kortin varassa? Aina pitäisi olla vähintään kaksi korttia ja eri firmoilta, esim. Visa ja Mastercard, jos toinen ei toimi niin todennäköisyys että toinen vielä pelaa on parempi. Ja siitä huolimatta reippaasti käteistä aina mukana.
Itse kannan mukana aina vaan yhtä korttia .Kerran jäi ruuat ostamatta. Ulkomaille mennessä toinen kortti +käteistä vähä,ja niitäkään en siellä kanna kokoaikaa.
Ei ole paha jos menee hukkaan vs. lompakko täynnä täysin turhaa tavaraa jokapäiväiseen elämään.
Minä en maksaisi kahden kortin kuukausimaksuja, yhdessäkin ihan liikaa.
On olemassa myös kuukausimaksuttomia kortteja.
Mullakin on aina kaksi korttia, toinen Visa ja toinen Mastercard. Tämän ansiosta ei ole koskaan jäänyt ostokset kassalle.
No jos ei ole muhkea pankkitili voi herättää pelkoa, että siellä ei olekaan rahaa eli joutuu epäilemään, että ei ole pysynyt kärryillä tilinsä tapahtumista.
Ja onhan se noloa nimittäin, jos ei yleinen pankkivirhe tulee varmaan kassallekin mieleen: ei tol oo rahaa.
Esim. pääte voi herjata "pankki ei hyväksy blaa blaa" ja tilillä on kuitenkin rahaa.
Itselleni käynyt useamman kerran niin, että kortti ei ole toiminut, vaikka siellä oli rahaa. Onneksi pystyin hakemaan käteistä kulman takaa (siis samalla kortilla) ja hakemaan ostokset kuitenkin ja toisella kerralla onneksi oli käteistä mukana.
Ap ei ole koskaan kokenut sitä tilannetta, kun on pitänyt tankata auto, jotta pääsee töihin tai mihin tahansa, jonne on välttämätöntä mennä silloin, kun pankkikortti on ainoa maksuväline. Tai kun pitää tehdä joku tärkeä varaus, vaikka matkalippu tai ostaa jotain välttämätöntä.
Onko täällä nuo alapeukuttajat ig oreita ja tatjaano ja ym ?