Kummat vaatteet näistä?
Eli siis mustaa ja/tai valkoista olisi laitettava ja olen tässä vaihtoehtoja plärännyt (valkoinen on väri jota minulta ei käyttövaatteissa oikein ole) ja pari kokonaisuutta olen saanut raavittua kasaan.
Eli joko mustat housut joiden lahkeita käännän niin, että pituus loppuu pohkeeseen ja niiden kanssa lyhythihainen hulmuava pusero jonka vyötäröllä resorit eli ei vain "roiku" alhaalla ja kuosina mustavalkoinen, olkapäät jää siinä paljaiksi, vaikka lyhyet hihat onkin.
Ja sitten toinen vaihtoehto olisi musta, ohutta kangasta oleva maksimittainen liehuva mekko jossa säädettävät ja solmittavat kiristysnauhat vyötäröllä ja pienillä napeilla kiinnitys alhaalta ylös, hihat puolipitkät ja niissä jännä leikkaus ja kuminauhaommel kankaan sisällä niin, että hihat ovat ikäänkuin "vinot" ollessaan alhaalla, vaikea selittää.
Ja kenkiä saa ehdottaa kumpaankin versioon, tai lähinnä väriä eli mustat vai valkoiset.
Valkoisia asusteita minulla ei ole, paitsi pari laukkua taitaa löytyä, nahkainen ja kankainen.
Mitään takkia tms en varmaan mukaani ota kannettavaksi ja huolehdittava kai, kun luvattu niin lämmintäkin eli lähelle +30 säitä..
Kommentit (8)
Helpottaisi kenties hieman valintaa, jos tietäisi, missä olet Ap asuasi aikeissa käyttää.
Yliopisto-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Mekko on helteessä parempi!
Sitä itsekin mietin, varsinkin kun niin hulmuava versio kyseessä, mutta kun se on tosiaan kokonaan musta...toisaalta sehän on se toinen toivotuista väreistä🤔.
Ilta-ajan tapahtuma kyseessä, klo19-n.01.
Ap
Musta mekko, valkoinen laukku ja valkoiset korkkarit (jos on) olisi minun mielestäni kiva yhdistelmä.
Valkoisia korkkareita ei kyllä ole, tosin en korkkareita laittaisi muutenkaan, olen liikekannalla isossa väkijoukossa ja osan ajasta istuen, osa taitaa mennä hyppien ja "tanssien".
Ap
Ootko mahdollisesti menossa Apulannan Stadionkeikalle? Siellä on pukukoodina musta/valkoiset vaatteet. Itsekin tässä mietin et mitä laitan päälle kyseiselle keikalle?
.