Tangomarkkinat 2022 OFFICAL
https://www.tanssiin.fi/isoja-muutoksia-tangomarkkinat-hylkasi-alfatvn-…
Nyt tv-perinne jatkuu uudella Tango TV -konseptilla, jonka toteuttaa kanavapaikalla 17 Keikalla.fi -alustastaan tunnettu tuotantoyhtiö Rockway. Rockway on vuonna 2007 perustettu suomalainen verkkopalvelu musiikinharrastajille.
Tangot saavat siis oman tv-kanavan, joka aukeaa jo tällä viikolla. Tangot nähdään myös verkossa striimattuina. Nähtäväksi jää, kuinka suomalaiset tangoystävät osaavat virittää ja löytää tämän Tango-tv -kanavan.
to 7.7. Finaalin karsinta
la 9.7. Finaali
https://www.tangomarkkinat.fi/kilpailut/laulukilpailu/finalistit/
Semifinaalista itsensä kohti Seinäjoen Finaalivaiheita lauloi:
-Hanna Hirvonen (Kajaani)
-Hanne Kivioja (Jyväskylä)
-Heta Halonen (Pori)
-Sari Tuliniemi (Kirkkonummi)
-Janne Marja-aho (Helsinki)
-Keijo Hietikko (Kurikka)
-Lauri Ketonen (Rauma)
-Tomi Kuusela (Mynämäki).
Kommentit (277)
Hetalta puuttuu möreys, muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Menee kylmikset tämän Laurin laulaessa, kuningasainesta.
Ja mun lempitango, Öiset kitarat. 🥰
Hetan biisi ei kyllä ollut perinteinen tango.
Jos Heta ei voita, niin hajotan TV::n.... T. Mummu 64 v.
Vierailija kirjoitti:
Hetan biisi ei kyllä ollut perinteinen tango.
Tämä väännettiin tangoksi kai 10v sitten, ja joka kerta kun kuulen, muistan alkuperäisen, joka on paljon parempi.
Heta lauloi irvistelemällä. Minusta sävyt kerrontaan tehdään laulamalla eikä naamaa vääntelemällä. Hanna oli parempi.
Nyt juuri ja kaksi edellistä olen kuullut. On äänenkäyttövaikeuksia . Pitäisi siis hengitystä tarkkailla enemmän. nämä 3 eivät ole voittokappaleita tämä oli Lauri niminen.
Lauri on teennäinen, toivottavasti ei voita. Teatteritausta ja filmaaminen lyö läpi.
Nyt laulaa aikaisempi tangokuningas Teemu, katsotaan uusi tango. No ääni jää musiikin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Nyt laulaa aikaisempi tangokuningas Teemu, katsotaan uusi tango. No ääni jää musiikin taakse.
Sanoista ei saanut tolkkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoista ei saanut tolkkua
Näin on, nyt on juttelua ja Arja Koriseva mukana, ei ole puhunut vielä. Hieman epävakaata puhetta,ei ole valmistautunut , nyt Arja.
Taas mainoksia ärsyttävää. Montako on jo laulanut?
Minä olen kuullut 3 kappaletta?
Kaikki ovat laulaneet kertaalleen.
Arjahan innostui, hienoa hänelle että on monipuolinen.
Teemu Roivaisen ääni ja musiikin alle, miksauksessa ongelmaa. Hyvä laulaja on Roivainen.
Vierailija kirjoitti:
Taas mainoksia ärsyttävää. Montako on jo laulanut?
Minä olen kuullut 3 kappaletta?
Kaikki 4 ovat laulaneet 1 laulunsa. Mainokset tulee 10min välein, ainakin torstaina tuli, samat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat laulaneet kertaalleen.
Olisiko sinulla laulujärjestystä? Nyt sitten putoaa muutama luultavasti? Tämä on kiinnostavaa, mutta on monta vuotta siitä kun viimeksi katsoin kun ei tullut minun tvstä tätä. Toinen kierros, kaikkiko ovat mukana?
Missä muruseni on Hanna Hirvonen just nyt - upea ääni Hannalla.
Voi että. Tulee itelle olo kun kattoo, että pitäskö se ite mennä näyttämään miten tangoa lauletaan.. Rohkeus puuttuu, ääntä löytyis.
YouTubesta. Etusivulla. Tai hakusanalla Tangomarkkinat 2022.