Mentiin jemma-avaimella ystävän mökille, kun hän ei ollut siellä, mutta hän raivostui FB-päivityksestä
Eli ollaan joskus oltu perheellä kylässä tällä mökillä ja lapset tykkää siitä. Sattumalta oltiin ajamassa siitä ohitse ja päätettiin katsoa, kun jo hiukoi vatsoja, että olisivatko he mökillä. Eivät olleet, mutta oltiin jo väsyneitä ajamiseen ja yksi lapsista muisti nähneensä puun takaa, minne ystäväni oli laittanut jemma-avaimen. Ja siellä se tosiaan oli. Ei muuta kuin sisälle ja rantasauna lämpiämään. Pakkasesta löysimme lihaa ja kasvimaalta uusia perunoita. Tietysti korvaisimme nuo kaikki.
Elämä hymyili, joten päätin laittaa FB:hen kuvan. Ei kestä kuin muutama minuutti ja tuo ystävä soittaa minulle ja alkaa huutaa. Käskee meitä heti poistumaan. Häh? Onko hän ystäväni vai ei? Suljen puhelimen ja lähden saunaan. Aamulla poistumme ja jätän korvauksen pöydälle.
Miksi ystäväni ei halunnut lainata mökkiä meille vaikka olemme siellä aikaisemmin olleet? En ymmärrä.
Kommentit (39)
Potuista varret nousseet, uutta perunaa saa Ruotsista ja Egyptistä. Suomessa potut vielä pieniä, ettei kannata koko kasvimaata repiä pilalle.
Mä olen aina tiennyt, että täällä pyörii todella heikkolahjaista porukkaa, mutta että näinkin typerä juttu taas upposi täysillä muutamaan debiiliin, on kyllä pohjanoteeraus.
Pitäisi olla laki, että tyhjillään olevaa mökkiä on pakko vuokrata.
Olisin soittanut poliisit ja tehnyt rikosilmoituksen murrosta ja varkaudesta. (toki ymmärrän että tämä on provo)
Onpa sun kaverilla tylsää kun pitää koko ajan somessa sun tekemisiä seurata.
Kuulostaa vihervassarilta tuo ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ap on vihervassari loinen.
Yhdyn heihin, jotka ihmettelevät, että jotkut ovat ottaneet tämän tosissaan. Ja heihin, joiden mielestä tämä on juhannuksen huonoin provo.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Tuo on kotirauhan rikkominen ja murtautuminen.
Avaimella ap kertoi että menivät ja ketään ei ollut mökillä.
Aivan mainio juttu. Vedet silmissä! 🤣
Murtauduitte koko perheen voimin ystävänmökille ja ihmettelet että miksi sinulle suututaan?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina tiennyt, että täällä pyörii todella heikkolahjaista porukkaa, mutta että näinkin typerä juttu taas upposi täysillä muutamaan debiiliin, on kyllä pohjanoteeraus.
Sä oot itse vähän heikkolahjainen jos et älyä että juttua voi kommentoida vaikkei sitä uskoisikaan.
Kuinkahan kauan tääki mamma on upeaa provoaan hionut 😂
Toi puun takaa oli kyllä ihan pohjat.
Vierailija kirjoitti:
Toi puun takaa oli kyllä ihan pohjat.
No se näki jotain salaista ja osasi olla paljastamatta itseään. Fiksu lapsi.
Provo. Tuo on kotirauhan rikkominen ja murtautuminen.