Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla muita, joiden elämä on aina mennyt lähes täydellisesti? Miten kestätte, jos siihen tulee joku moka tms?

Vierailija
26.06.2022 |

Etenkin päälle 3-kymppisten kommentit kiinnostavat.
Itseltä kuoli kissa äskettäin, ilmeisesti joku eläin sieppasi sen, ja nyt toinen kissa pääsi tappamaan lemmikkilintuni, kun unohdin ne hetkeksi samaan tilaan 😭 Ei ole tapahtunut koskaan aikaisemmin 10 vuoden aikana.
Lisäksi pohjalla on se, että terveyteni huolestuttaa, lähinnä oma kunto ja se, että vaikka viihdyn yksin, niin kaipaisin omaa kumppania ja sellaista ei ole, eikä varmaan tulekaan. Olen 49-vuotias.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin niittaantunut siihen, että elämän pitää aina olla iloista, aina pitää onnistua. Vaikka en ole todellakaan aina onnistunut, mutta useimmiten siitä ei ole ollut kauheasti "haittaa".  Sain 2 vuotta sitten ihanan perinnön, jonka turvin koen elämästäni vain tulleen entistäkin täydellisempää – onko se syy siihen, kun nyt soimaan itseäni heti, jos en ole onnellinen? Tai jos en onnistu? Nytkin olen epäonnistunut sekä kissan-, että linnun omistaja. Huono lemmikkien pitäjä siis.

Ja kuntonikin olen onnistunut tärvelemään mahdollisesti aiheettomalla kilpirauhashoidolla :( Väänsin lääkärien kanssa 2012 niin kauan, että sain lääkityksen siihen, vaikka arvot olivat kunnossa. Mutta onko se voinut vaikuttaa lihaskuntooni, mietin. Jossain sanottiin, että väärissä arvoissa oleminen (fysiologista sairautta sairastettaessa) voi aiheuttaa kataboliaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä