Te joilla ei ole ilmastointia, mikä on asuntomme lämpötila tällä hetkellä?
Mulla 25. Koko päivän ollut ikkunat kiinni kun on ollut yli sen ulkona. Vielä pitäisi noin tunti odottaa että pääsen avaamaan luukut.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla sama kuin ulkonakin. Ikkunoita ei voi avata hämärän tulle, sillä hyttysiä on ihan riesaksi.
Ikkunaverkko on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla sama kuin ulkonakin. Ikkunoita ei voi avata hämärän tulle, sillä hyttysiä on ihan riesaksi.
Ikkunaverkko on keksitty. Laita ihmeessä sellainen ikkunaan!
26. Avasin just parvekkeen oven, koska siellä on nyt ulkona enää 23 astetta. Valitettavasti ihan tyyntä kylläkin, niin ilma ei juurikaan vaihdu.
Varmaan joku 20 astetta, koska makaan talvipeiton alla ja villasukat on lämmittämässä jalkoja. Olen käynyt pihalla lämmittelemässä välillä.
+27 ja oon kipeenä. Kävin suihkussa ja samantien valuin hikeä joka paikasta. Istuin alasti tuulettimen edessä joku tunnin, että pystyin liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
+27 ja oon kipeenä. Kävin suihkussa ja samantien valuin hikeä joka paikasta. Istuin alasti tuulettimen edessä joku tunnin, että pystyin liikkumaan.
Toi on ihan hirveetä, koettu on. Tsemppiä vaan ja paljon nestettä kehoon.
Mittari näyttää 26, mutta ihan sairastahan tämä on. Pitäisi mennä nukkumaan järveen. Varmaan joskus klo 2 toivottavasti on edes jotenkin siedettävä. Duuniaamuina on kiva herätä klo 6 kun on just ja just aamukahdelta nukahtanut.
Vain 25. Ihmettelen ettei vielä ole lämpimämpää kun on helle jo toista päivää.
Tulipas siinä oikeen kunnon emävale.