Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
261/663 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hän töykeä paparazzeille. Kannattais muistaa että yleisö maksaa hänen palkkansa.

Paparazzit ei ole yleisöä vaan haaskalintuja. Faneille hän on varmasti ihan asiallinen.

Vierailija
262/663 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh miten voi nazipahista näyttelevä olla noin seksikäs?

https://www.episodi.fi/wp-content/uploads/2022/07/ralph-fiennes-schindl…

Huhhutihui mikä katse, vaikka eläytyy miettimään "sinä lähdet nyt kaasukammioon".

Tänään tulis Schindlerin lista ilalla. Taidan katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/663 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämellä vannon etten pilaile mutta minulle kävi samoin kuin ap:lle. Näyttelijä oli kylläkin eri - Sean Connery. Voi herranjumala (Amen) kuinka komea ja lahjakas mies oli ja on edelleen!

Kaikella kunnioituksella mutta eikö hän ole kuollut vuosia sitten? Kolmanneksi paras Bondi oli kyllä ja muutenkin charmantti kaveri.

Surullista myöntää, mutta siksi kirjoitinkin että oli. Rip komea Sean Connery.

Vierailija
264/663 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä ja katselen vanhoja elokuvia. Upseeri ja herrasmies, Punaisen lokakuun metsästys, Omaa luokkaansa ym. Nyt tuli vastaan tämä Englantilainen potilas ja olet kyllä ap oikeassa! En tiedä olenko eläessäni nähnyt komeampaa miestä kuin tämä Reaf on ollut aikoinaan. Hollywoodin komein kaveri. Toivottavasti johtuu vain kuumeesta mutta mun tekis mieli välillä painaa pausea ja vaan tuijoitella häntä silmiin💋😜

Vierailija
265/663 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes. Muista että nimi lausutaan sitten Reif Fains. Irlantilainen nimi muistaakseni.

Onko hän alkujaan Irlantilainen?

Olen nyt pienen ajan sisään nähnyt häneltä kolme elokuvaa. Punaisen lohikäärmeen, The Grand Budapest Hotell ja Schindlerin listan. Hänhän näyttelee yhtä hyvin niin draamaa kuin komediaa. Silti suht tuntematon:(

Vierailija
266/663 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes. Muista että nimi lausutaan sitten Reif Fains. Irlantilainen nimi muistaakseni.

Olen nyt pienen ajan sisään nähnyt häneltä kolme elokuvaa. Punaisen lohikäärmeen, The Grand Budapest Hotell ja Schindlerin listan. Hänhän näyttelee yhtä hyvin niin draamaa kuin komediaa. Silti suht tuntematon:(

Vissiin Englantilainen.

Vierailija
267/663 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole fani mutta eiköhän Fiennes ole yksi maailman tunnetuimmista filmitähdistä. Oltiin aikanaan matkalla Lontoossa ja kun ei muuta keksitty niin mentiin ihmettelemään James Bondin ensi-iltaa. Siinä meni tähtiä ja kaikilta yleisö pyyteli nimmareita. Daniel Craigille kaikki taputti ja hurrasi. Mutta kun tämä Ralph nousi autosta niin se yleisö kertakaikkiaan SEKOSI! Se oli kun jotain beatlemaniaa. Ainekin briteissä tuntuu olevan hyvin tunnettu näyttelijä.

Vierailija
268/663 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ton The Grand Budapest Hotell. Hyvä elokuva.

Vierailija
269/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hän töykeä paparazzeille. Kannattais muistaa että yleisö maksaa hänen palkkansa.

Mä olen ollut hänen kanssaan aikanaan yhtä aikaa Roomassa ravintolassa ja pakko sanoa etten voi syyttää häntä. Se paparazzien käytös oli jotain ihan törkeää! Tarjoilijat yritti heittää niitä pihalle ja olivat soittamassa poliiseja mutta ne ei vähää välittänyt. Ralph yritti aikansa keskustella kaverinsa kanssa mutta lopulta peitti kädellä kasvonsa ja hänet saatettiin keittiön oven kautta ulos mihin oli tilattu auto. Ihan asiallisesti silti käyttätyi, jollain muulla olisi tossa tilanteessa palaa oikeasti pinna pahemman kerran.

Vierailija
270/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka on tuntematon?! Ralph Fienskö:D Just..

Vierailija
271/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut hänen kanssaan aikanaan yhtä aikaa Roomassa ravintolassa ja pakko sanoa etten voi syyttää häntä. Se paparazzien käytös oli jotain ihan törkeää! Tarjoilijat yritti heittää niitä pihalle ja olivat soittamassa poliiseja mutta ne ei vähää välittänyt. Ralph yritti aikansa keskustella kaverinsa kanssa mutta lopulta peitti kädellä kasvonsa ja hänet saatettiin keittiön oven kautta ulos mihin oli tilattu auto. Ihan asiallisesti silti käyttätyi, jollain muulla olisi tossa tilanteessa palaa oikeasti pinna pahemman kerran.

Oliko luonnossa yhtä hyvännäköinen kun kuvissa?

Vierailija
272/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin hänestä Strange Days -leffassa. Schindlerin listassa hän oli tosin melko kammottava. Komea, mutta kammottava.

Aivan liian komea siihen rooliin kun ottaa huomioon sen hirviön jota näytteli. Olisi silti roolityöstään ansainut sen Oscar palkinnon mihi oli ehdolla.

Jäätävän hyvä roolisuoritus. Oli itse asiassa aika paljon oikean Amon Göthin näköinen ja tyyppinen mies 🙂

Googlasin ton Amon Göthin enkä kyllä näe heissä MITÄÄN samaa.

Vierailija
273/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko luonnossa yhtä hyvännäköinen kun kuvissa?

Komeampi. En minä olisi edes tunnistanut häntä mutta totesin ystävälleni että nyt on ehkä komein mies kenet olen eläessäni nähnyt. Hän tunnisti että se on Ralph Fiennes. Yleensä en edes tykkää vanhemmista miehistä mutta hän oli kerrassaan upea. Oli ruskettunut mitä korosti valkoinen kauluspaita ja alkuillasta vielä todella nauravainen niin kauan kun joku oli hälyyttänyt paparazzit paikalle ja näki naamasta että hänen tunnelma latistui.

Vierailija
274/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on reilu parikymmentä vuotta aikaa kun katseltiin lapsuudenystävän kanssa jotain elokuvaa missä oli tämä Ralph. Siinä vaiheessa kun hän kävi laulamaan Elviksen Only fools rush in kysyin kaverilta voiko ihmiseltä mennä jalat alta vaikka on istuma asennossa. Kaveri vastasi siihen ihan pokkana että ei tiedä mutta hänellä puolestaan ei ole ollut ikinä tälläistä kutinaa navan ja polvien välissä:D Nyt ollaan kohta nelikymppisiä naisia mutta välillä nauretaan tolle vieläkin.

Vierailija
275/663 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mammat että teidän piti mulle kertoa tästä sedästä yhtään mitää. Sydän ruvella kyttään sen haastatteluja youtubesta.

Vierailija
276/663 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli ainekin aikojaan edellä kun puolusti Britney Spearsia jo vuosia sitten lehdistöä vastaan. Ihan ok näyttelijäkin.

Miten puolusti?

Britney oli ensimmäisellä Englannin keikallaan ja hänelle oli näytetty britti julkkisten kuvia ja kysytty kuka on kuumin. Britney valitsi Ralphin. Ralphilta myöhemmin kysyttiin kommenttia tähän ja hän suutahti että miten kenellekkään tulee edes mieleen näytellä jollekkin 18-vuotiaalle tytölle nelikymppisen miehen kuvia ja tivata onko tämä kuuma. Hänen mielestä yhtä törkeää kun jos jollekkin nelikymppiselle mies tähdelle esiteltäisiin 18-vuotiaiden tyttöjen kuvia.

No onko se toisaalta sen normaalimpaa että kolmekymppinen maailmanlaajuisesti sexisybolina pidetty nuorimies rupeaa seurustelemaan viisikymppisen naisen kanssa joka on näytellyt hänen äitiään? Ja naisella on vielä kolme lasta ja Ralph puolestaan aina sanonut ettei halua omia lapsia. Aika erikoista..

Vierailija
277/663 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli ainekin aikojaan edellä kun puolusti Britney Spearsia jo vuosia sitten lehdistöä vastaan. Ihan ok näyttelijäkin.

Miten puolusti?

Britney oli ensimmäisellä Englannin keikallaan ja hänelle oli näytetty britti julkkisten kuvia ja kysytty kuka on kuumin. Britney valitsi Ralphin. Ralphilta myöhemmin kysyttiin kommenttia tähän ja hän suutahti että miten kenellekkään tulee edes mieleen näytellä jollekkin 18-vuotiaalle tytölle nelikymppisen miehen kuvia ja tivata onko tämä kuuma. Hänen mielestä yhtä törkeää kun jos jollekkin nelikymppiselle mies tähdelle esiteltäisiin 18-vuotiaiden tyttöjen kuvia.

No onko se toisaalta sen normaalimpaa että kolmekymppinen maailmanlaajuisesti sexisybolina pidetty nuorimies rupeaa seurustelemaan viisikymppisen naisen kanssa joka on näytellyt hänen äitiään? Ja naisella on vielä kolme lasta ja Ralph puolestaan aina sanonut ettei halua omia lapsia. Aika erikoista..

Heillä tais olla ihan oikea parisuhde. Muistaakseni Ralph maksoi monen sadantuhannen verovelat ton naisen puolesta. Hän oli nuori ja rakastunut. Kyllähän näitä sattuu.

Vierailija
278/663 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen veli on Joseph Fiennes joka näytteli mm Elisabeth elokuvassa vuodelta 1998 ja myöhemmin The Handmaid's Tale.

Onko se tämän Josephin poika josta Ralph aina puhuu Little Voldina?

Vierailija
279/663 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten puolusti?

Jos ne tykkäs toisistaan?

Vierailija
280/663 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen veli on Joseph Fiennes joka näytteli mm Elisabeth elokuvassa vuodelta 1998 ja myöhemmin The Handmaid's Tale.

Onko se tämän Josephin poika josta Ralph aina puhuu Little Voldina?

Mun mielestä se on siskonpoika.