Jätin muutama viikko sitten mieheni kun halusin olla parisuhteessa erän toisen miehen kanssa.
Tein hänelle todella selväksi, että tuo toinen mies on joka suhteessa paljon parempi kuin hän ja että en rakasta häntä enää. Mutta tuo mies, jonka kanssa halusin olla parisuhteessa ei haluakaan olla kanssani parisuhteessa. Nyt haluisin takaisin yhteen tämän miehen kanssa, jonka jätin joulukuussa. Mutta hän ei halua minua takaisin enkä yhtään ymmärrä, että miksi? Hän sanoi minulle, että rakastaa minua ja haluaa elää kanssani yhdessä loppuikänsä. Mutta nyt hän ei muka haluakaan kun tein hänelle selväksi, että en rakasta häntä ja että hän on minusta ruma, pahaluonteinen, iljettävä ja vihaan häntä?
Kommentit (13)
En minäkään noin tyhmän ihmisen kanssa haluasi olla.
Semmosta se on, mielikuvitusmiesten kanssa!
Yks lähtöö, ni toinen tuloo🥳🥳🥳🥳
Ja sama taas alusta, aaal day long!
Mulla on tuollaisten tilanteiden välttämiseksi sellainen, että en seurustele kenenkään kanssa eli olen sinkku. Voin tapailla tai olla tapailematta ja joka päivä olen vapaa valitsemaan seurani. Mut en ole tapaillut ketään melkein 10 vuoteen, oikeasti näin.
Mahtavaa. Näin sinut , pyllistit ja näin mustat pikkuhousus.
Niin varmaan.. Mitä oikein saat näistä satuiluistasi?
Niin, kenen kanssa haluat olla ensi viikolla. En ottaisi miehenäsi tuuliviiriä takaisin.
Ei ap ole tuuliviiri,vaan se mies joka lupaili ap:lle yhdessäoloa ja sitten jättikin ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole tuuliviiri,vaan se mies joka lupaili ap:lle yhdessäoloa ja sitten jättikin ap:n.
Molemmat pyörii kuin hyrrät.
Tähän sopii semmoinen sanonta, että kun on sopan keittänyt, niin lusikoi.
AP. Sinä loukkasit miestäsi lähtiessäsi toisen mukaan. Luottamus sinuun meni. Nyt hän suojaa itseään pettymyksiltä .
0/5