Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin juuri Englantilaisen Potilaan ja herranjumala se mies näyttelijä oli kuuma!

Vierailija
25.06.2022 |

Ikinä en ole hänestä aiemmin kuullut mutta huh huh..

Kommentit (663)

Vierailija
281/663 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihullu äijä.

Mun mielestä olisi sääli jos noin kuuma mies ei nauttisi seksistä.

Hänestä ei kuitenkaan ole mitään metoo juttuja vissiin paljastunut?

Ei ole ei. Mun teki pahaa kun se lentoemäntä kertoi että Fiennes on vällyjen välissä oikeasti ihan samanlainen kuin valkokankaalla. Yhtä hellä ja intohimoinen. Mä haluan oman Ralphin🙈

Vierailija
282/663 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralphin ja lianin ystävyys on liikuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/663 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulee neloselta Bondi mihin kaavailtiin Fiennesiä mutta taitaa Brosnan olla vielä kuumempi.

Vierailija
284/663 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Fiennes mennyt naimisiin? Youtube suositteli hänen haastatteluaan kuukauden takaa ja pisti silmään komea valkokultainen sormus hänen vasemmassa nimettömässään. Kuka on tämä "lucky girl"?

Vierailija
285/663 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Fiennes mennyt naimisiin? Youtube suositteli hänen haastatteluaan kuukauden takaa ja pisti silmään komea valkokultainen sormus hänen vasemmassa nimettömässään. Kuka on tämä "lucky girl"?

Ihan oikeasti? Ihan hyvä hänelle. Oli kyllä aikanaan KUUMA;D

Vierailija
286/663 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään on, tai ainekin kihloissa.

Vierailija
287/663 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään on, tai ainekin kihloissa.

Ei kai Jenkeissä miehet käytä kihlasormusta?

Vierailija
288/663 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Schindlerin listassa myös. Ja monissa toimintatrillereissä vähän vanhempana.

Toimintatrillereissä? Taidat sekoittaa ystäväänsä Liam Neesoniin?

Fiennes nyt ei varsinaisesti ole mikään action stara.

Vierailija
289/663 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että oli aikanaan kuumista kuumin myös luonnossa.

Vierailija
290/663 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ukon näköinen nykyään mutta se mitä minä hänessä arvostan on että pitää ystäviensä puolta. Oli ensimmäisenä puolustamassa J.K Rowlingia ja Liam Neesonia kun molemmat aiheutti skandaalin.

Vierailija
291/663 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan ukon näköinen nykyään mutta se mitä minä hänessä arvostan on että pitää ystäviensä puolta. Oli ensimmäisenä puolustamassa J.K Rowlingia ja Liam Neesonia kun molemmat aiheutti skandaalin.

Taisi olla myös ainoa julkkis joka uskalsi julkisesti puolustaa J.K Rowlingia. Vaikka tiesi että voi omakin maine kärsiä.

Vierailija
292/663 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla myös ainoa julkkis joka uskalsi julkisesti puolustaa J.K Rowlingia. Vaikka tiesi että voi omakin maine kärsiä.

Mikä juttu tää nyt on?

Vierailija
293/663 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Neesonilla ja Rowlingilla ollut suhde, vai mikä on tämä skandaali? En ole ikinä kuullut.

Vierailija
294/663 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäyttelijä kuuluu kirjoittaa yhteen. 

Vierailija
295/663 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralphin ja lianin ystävyys on liikuttavaa.

Kuka on lian? Lian Ross?

Vierailija
296/663 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meryl Streepillä ja Fiennesillä ollut aina melkoisen flirtti ystävyys. Varmaan molemmat suht täyspäisiä Hollywoodin mittakaavalla.

Vierailija
297/663 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipuolinen näyttelijä, muistan myös Schindlerin listan hirviö na tsipomona. Eng. potilas on edelleen yksi suosikkileffojani.

Ja mitä tulee Fiennesin vanhenemiseen, on ilmeisesti antanut sen tapahtua suuremmin estelemättä. Näyttelijätsidothqn säilyvät vaikka ulkonäkö rapistuu. Naisnäyttelijöiden puolelta samanlainen on Meryl Streep. Eipä ole leikelty.

Kauneuskirurgian myötä näyttelijän ilmaisuvoima heikkenee. Katsokaapa vaikka Nicole Kidmania, jonka naama ei enää liiku.

Vierailija
298/663 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät lumoavat ja se katse on niin viipyvä. Herranjumala kun on komea mies - minulle Leonardo Dicaprio aiheuttaa tämän. Leon katse on intensiivinen ja komea.

Vierailija
299/663 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tainut hänen elokuviaan nähdä mutta muistan hänet kuvista Natashha Richardsonin kuoleman jälkeen. Hirveästi piti puolia tämän läheisten puolesta paparazzieja vastaan.

En ihmettele yhtään. Hänhän on Natashan miehen Liamin parhaita ystäviä. Ja siis oikea ystävä eikä pelkästään mikään näyttelijä kaveri. En löytänyt enää youtubesta pätkää kun Natashan kuoleman jälkeen hänelle oli järjestetty muistotilaisuus Broadwayllä. No siellä oli tietysti kaikki New Yorkin julkkikset Alec Baldwinista Sarah Jessica Parkeriin. Liam jutteli poistuessaan kaikkien kanssa ja halaili heitä ilman mitään tunnekuohuja vaikka monet vieraista itki. Ralph seisoskeli lähellä Liamille varattua autoa ja kun he rupesivat juttelemaan ja halasivat meinasi Liam ruveta itkemään ja kuuluu miten toteaa Ralphille "This is just horrible. This is wrong!" ja Ralph vastaa "I know" . Ralph nappaa Liamia kädestä ja ohjaa hänet nopeasti autoon pois paparazzien ristitulelta.

Auto ei lähdekkään ajamaan vaan kohta aukeaa ikkuna ja kuuluu Liamin miehekäs karjasu "Reif! Drinks with my place?"

En kummemmin välitä kummastakaan miehestä näyttelijänä mutta oikeaa ystävyyttä osaan kyllä arvostaa.

En tarkoita tätä yhtään pahalla mutta onkohan Neesonin ja Fiennesin suhteessa kyse pelkästä ystävyydestä? Ikinä en ole ainekaan nähnyt että kaksi ystävystä käyttäytyisi tai katsoisivat toisiaan kohtaan yhtä hellästi. Ralph on aina Liamin kainalossa ja käyttäytyvät kun pariskunta.

Mä epäilen kanssa. Joku vuosi sitten oli joku palkintojen jako tilaisuus ja nämä kaksi kun kohtasi niin eivat kyllä muita nähneet.

Lopeta trollaaminen ja vilkaise kuvia Ralphista Rachel Weiszin kanssa.

Get a room..

Vierailija
300/663 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schindlerin listassa mies minun makuuni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi