Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kotiäitinä huomannut, että peräaukkosi olisi jotenkin löystynyt kun olet saanut piereskellä vapaasti ja...

Vierailija
17.10.2006 |

pierujen pidättäminen on välillä aika vaikeaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mieheni, joka siellä asiasta kyselee?? Tuntuu valittavan aika usein, että ikävää, kun vaimo piereskelee koko ajan.

t. akateeminen, kahden pojan, 33-v. kotiäiti

Vierailija
2/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. miten saan pidätettyä siellä??? apua! olen yrittänyt harjoitella pidättämistä, mutta kun se piereskely tuntuu kuitenkin niiin hyvältä ja ilman sitä tulee vatsa kipeäksi, niin aina vaan ajattelen, että no vielä yksi.. kuin alkoholisti konsanaan.... :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työssäkäyvä äiti ja silti pierettää melkoisesti ja välillä lipsahtelee vahingossakin. Miten mulle sitten käy, kun jään ensi vuoden alussa kotiin vuodeksi? Tuleeko musta sitten ihan löysäperä?!

Vierailija
4/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi ei tarvitse lähteä töihin tai kouluun, niin voi piereskellä ihan rauhassa. Ainoa huono puoli on tuo valittava mies, toivottavasti ei vaihda naista :(

t.2

Vierailija
5/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Onneks on melkein vuosi aikaa ryhdistäytyä. T: 3kk:n ikäisen tytön äiti

Vierailija
6/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pieru asiaan täytyykin kiinnittää huomiota, kun rauhassa saa rupsutella niin en oo edes ajatellut että mitä jos ei saiskaan :D

Vierailija
7/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta, josta ei TODELLAKAAN voi puhua missään muualla kuin aaveella :) ;)

Vierailija
8/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

asiasta, josta ei TODELLAKAAN voi puhua missään muualla kuin aaveella :) ;)

Vierailija
9/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin geishapalloksi?

Vierailija
10/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut ottamaan toiset huomioon, myös lapset, joten en päästele suolistokaasuja missä vain ja milloin vain. Lapset ovat sitä paitsi niin kivoja, että kertovat kaikki asiat kavereilleen ja tuntemattomillekin esim. puistossa. En halua kuulla lasten kertovan muille äidin ilmavaivoista.

Vierailija
11/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidättely on harjoittelemisen tulos, eli kotona ollessa tosiaankin pidätyskyky menee melkein täysin. Olen myös huomannut asian. Mieheni on niin pöhkö, että on aina luullut, ettei hän muka pysty edes pidättelemään ja päästelee vapaasti. Hyi olkoon.

Vierailija
12/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi enää keittiössä rauhassa piereskellä, kun liesituuletin hurahtaa päälle :)

Vierailija
13/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ja mies katsoivat lastenohjelmaa olkkarissa.

Vierailija
14/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n kysymykseen, valitettavasti näin on päässyt tapahtumaan. Joskus hävettää ihan kamalasti kun kaupassakin on `pakko` rupsutella :/ noo kotiäitiyttä onkin jo takana 6- vuotta...

Vierailija
15/25 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ainakaan mies anna mun piereskellä, kun hänen mielestä naiset ei piereskele... toiv. synnytyksen jälkeenkin pystyn pidättään muuten se varmaa jättää mut...

Vierailija
16/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin johtui. Eli kun selvisi se, että olen pahasti laktoosi-intolerantti, niin loppui ilmavaivat.

Musta on käsittämätöntä ja moukkamaista, että jotkut piereskelevät koko ajan - ja jopa miestensä ja lastensa läsnäollessa. Eikö teillä ole tapoja??? Vessaan voi mennä, os oikein korventaa ilma suolissa...

Totta kyllä, tämä ON käsittämättömin ketju pitkiin aikoihin.

Vierailija
17/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakapa joskus puistossa muille äideille tämmöinen aloitus! :D

Olis hauska nähdä ilmeet!

Vierailija
18/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... johtuu vaan siitä että miehenne panevat tietä pieruaukkoon. Myöntää pois, horatsut.

Ei normaali-ihmistä pieretä.

Vierailija
19/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet päästelee surutta (ainakin kotona) ja meillä ainakin joskus intoutuu yhden kaverinsa kanssa piereskelemään kilpaa. Arvattavasti komeamman tai erikoisemman päästänyt voittaa.

Eiköhän mekin arvon rouvat ihan tasa-arvon nimissä seuraavan kerran kun tavataan ystäviämme oteta kunnon pierukisat?! Minä haastan noitapillipierulla!

Vierailija
20/25 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, joka pierua piättää, on jotakin muutakin vilpillistä...;)