Whats app, poistanko koko sovelluksen?
Onko joku poistanut, onko sen jälkeen tullu ihmettelyä siitä, miksi lähdit whatsapista?
Kommentit (15)
minulle tuli kovasti kyselyä , kun lähdin pois facesta! outoa!
Lähdin joo eikä ketään kysellyt. Syynä yksinkertaseen nokiaan siirtyminen eli tällä voi vaan lähettää normi tekstiviestejä ja soittaa.
Whatsapp on käytössä vain 50v+ ihmisillä, ei tuota nuoret enää käytä vapaa-ajalla tai töissä. Paaaaljon parempia ja helpompia vaihtoehtoja on saatavilla.
Onhan se samaan aikaan sekä hyvä että huono. Helppo käyttää ja viestitellä, mutta sitten taas oletetaan, että olen koko ajan paikalla ja vastaamassa viesteihin, kun joskus haluaisi vain olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Juu siirryin pullopostiin . Eipä oo kukaan kysellyt .
Ne kyselyt ajelehtii sulle vasta ensi kesänä...
Vierailija kirjoitti:
Lähdin joo eikä ketään kysellyt. Syynä yksinkertaseen nokiaan siirtyminen eli tällä voi vaan lähettää normi tekstiviestejä ja soittaa.
Ja surffata vauvalla?
Vierailija kirjoitti:
Whatsapp on käytössä vain 50v+ ihmisillä, ei tuota nuoret enää käytä vapaa-ajalla tai töissä. Paaaaljon parempia ja helpompia vaihtoehtoja on saatavilla.
Mitä vaikeaa whatapissa on? Itse en tykkää viestitellä puhelimella millään apilla siitä yksinkertaisesta syystä, että se on hidasta, virhealtista ja kaikki autocorrectit ovat saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Esim?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja surffata vauvalla?
Koneella surffaan vauvassa :D, puhelinta en juuri käytä ollenkaan paitsi soittamiseen. On niin vaikea näppäillä tekstiviestejäkään tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaikeaa whatapissa on? Itse en tykkää viestitellä puhelimella millään apilla siitä yksinkertaisesta syystä, että se on hidasta, virhealtista ja kaikki autocorrectit ovat saatanasta.
Eka asia jonka aina teen on poistaa automaattinen täydennys käytöstä luurista. En koskaan käytä sitä.
Mihin whatsappia tarvii jos voi soittaa tai lähettää tekstiviestejä? Rajaton liittymä tietenki pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän kokeilla tuota joskus tulevaisuudessa 😊 nyt vaan läksin whatsupista yks kysely tais tulla mut ei oo ikävä tullu. Kaikki sukulaiset ja frendit/tutut jättäneet sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Puhu pukille.Mulla ei edes ole älypuhelin.Ei profilia F.B insta.IHAN TIETOINEN VALINTANI JA TODELLA SAAN OLLA RAUHASSA.
Juu siirryin pullopostiin . Eipä oo kukaan kysellyt .