Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehtelee tilinsä saldosta!

Vierailija
25.06.2022 |

Minusta aika törkeää käytöstä. Ollaan oltu yhdessä lukuisia vuosia. Miehellä on hyvä työpaikka, tienaa yli 70 tonnia vuodessa. Itse sairastuin vakavasti, elän "kädestä suuhun". Välillä olen joutunut pyytämään vanhemmiltani rahaa lääkkeisiin ja lääkärikuluihin. Mieskin on toki auttanut mutta ei kovinkaan innoissaan ole tästä tilanteesta. Kaikki säästöni olen luonnollisesti joutunut käyttämään. Tässä oli yksi päivä tilanne kun pyysin miestäni siirtämään tililleni 50 euroa laskuun. Se lasku ei ollut edes minun, vaan lapsemme juttuja. Mies alkoi taas sen saman valituksen mitenkä hänellä on rahat loppu, pitää odottaa tilipäivää jne. Aina sama asia kun pitäisi jotain maksaa, menee useita päiviä ennen kuin herra antaa rahan johonkin.

Nyt kävikin niin että mies oli käynyt automaatilla nostamassa käteistä. Unohti sen paperipalan pöydälle muiden kauppakuittien sekaan. Katselin niitä mitä oli mikäkin maksanut. Miehen tilillä oli yli 7000 euroa noston jälkeen! Ja samaan aikaan väittää pokerina minulle ettei ole mahdollista antaa 50e. laskuun?! Mitä hittoa? En ole vielä ottanut asiaa puheeksi, saa varmaankin kohtauksen jos kuulee että olen tilin saldon nähnyt. Mies on aina ollut tosi pihi, tosin ostelee itselleen välillä tuosta noin vain isoja hankintoja mutta muuten pihistelee kaikessa. Ja tiedän että tuo tili ei ole ainut minkä omistaa että rahaa on "jemmassa " enemmänkin. Eihän siinä mitään, hänen rahojaan ne onkin mutta jotain rajaa nyt kuitenkin! Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän sua ap. Omalla miehellä on aina ollut vähän samaa vikaa ja nyt kun sai perintöä parisataatuhatta, niin oire vaan pahenee. Huokailee jo lapsellekin bensalaskuja. Ja kavereille jaksoi kännipäissään mäkättää varmaan tunnin yllättäen saamastaan parin kympin laskusta. Meillä on aiemmin ollut samat tulot, mutta nyt huomasin yllättäen, että miehellä jääkin nykyään tonni kuussa enemmän käteen. Ei ole kertonut tulojaan ja hänestä on ok, että minä ostan loppukuusta ruokaa ja bensaa luotolla, puoliksi kun pitää kaikki maksaa. Ja nyt tosiaan tuo perintö sai hänet avoimen pihiksi, niin että nolottaa jo seurassa.

Saa mun puolesta säästää, mutta on todella ärsyttävää huokailla köyhyyttä ja rahojen puutetta kun tilit pullistelee samaan aikaan. Etenkin kun tekee tätä ihmisille, joilla on oikeasti tili miinuksella.

MInä mäkätän selvinkin päin, jos saan yllättäen parinkympin laskun. Niitä kun ei pitäisi kenellekään tulla ilman aihetta.

Vierailija
42/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todella toivon, että tämä olisi tylsän juhannuksen ratoksi keksitty provo. Mutta kyllä näitä riittää, joiden puolisolla on hyvät tulot, mutta yleensä nainen käyttää säästönsä ja ottaa luottoa elättääkseen itsensä ja lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu vauhdissa.

Vierailija
44/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tonnia on kyllä älyttömän pieni määrä joten en oikein ymmärrä avaajan narinaa.

Itse olen tosi huonotuloinen ja köyhä ja silti on noin 20 tuhatta tilillä.

Joku auton rikkoutuminen yllättäen voi viedä tuosta suuren osan.

Vierailija
45/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss ja ala elämään tulojesi mukaan.

Vierailija
46/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia herättää😂😂

Otahan lääkkeesi!!!!

Jeps, pitkä sepustus ja sitten se pilataan lisäämällä loppuun legendaarinen mitä kysymys.🤣

Vierailija
47/47 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä todella toivon, että tämä olisi tylsän juhannuksen ratoksi keksitty provo. Mutta kyllä näitä riittää, joiden puolisolla on hyvät tulot, mutta yleensä nainen käyttää säästönsä ja ottaa luottoa elättääkseen itsensä ja lapsensa.

Oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen. Sitä saa mitä tilaa. 60-luvulla radikaalimmat naiset jopa erosivat säilyttääkseen irrallisuutensa miehistä.

T. feministin tytär

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän