Mitä sanoisitte, jos joku tulisi mökillenne neljäksi tunniksi kutsumatta juhannuspäivänä?
Kommentit (27)
Eipä se minua haittaisi. Sen kun tulisivat ja lähtisivät.
Vierailija kirjoitti:
Soittasin poliisit.
Tämä. Silti jotkut vai purevat hammasta ja haaskaavat sen juhannuspäivänsä. ap
Mulla on mattojen pesu kesken. Saa auttaa
Vierailija kirjoitti:
Eipä se minua haittaisi. Sen kun tulisivat ja lähtisivät.
Siis olet raatanut ja odottanut, että vihdoin pääset mökille vapaalle juhannukseksi olemaan rauhassa. Sitten naapurin Pirkko tulee juhannuspäivänä pyytämättä kylään ja asettuu taloksi. Ja sinä et ole moksiskaan? ap
En usko, että katselisin niin pitkään ketään kutsumatonta vierasta. Lähettäisin hänet matkoihinsa siis viimeistään vartin päästä.
En voi muutenkaan sietää vieraita ja tututkin saavat tulla vain kutsuttuina.
Sanoisin, että kiva kun tulit nyt voitkin auttaa huussin tyhjennyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Soittasin poliisit.
Oletko siis jotenkin estynyt itse puhumasta? Rikollisjärjestön jäsen? Perivät velkoja ?Poliiseilla ihan oikeita tehtäviä, varsinkin näin juhannuksena. Jos joku tulee kylään, pääsääntöisesti ei kukaan ole hengenhädässä tai vaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittasin poliisit.
Tämä. Silti jotkut vai purevat hammasta ja haaskaavat sen juhannuspäivänsä. ap
Se on omaa tyhmyyttä sitten, ei voi mitään.
Meitä ihmisiä on moneen junaan. Toiset meistä oikein pitävät siitä, jos vaikka omat lapset perheineen tulevat mökille kylään. Nykysuvuista yhteisöllisyys on täysin kadonnut. Oikein missään ei voisi viettää aikaa isolla porukalla ilman että joku loukkaantuu jostakin.
Että ovat törppöjä, ja pitävät itseään loistavana seurana, ilman parempaa tietoa, eli luulevat väärin.
Kuulostavat sukulaisiltani.
Tekisin ihan tosi selväksi, että meille ei voi nyt jäädä.
Luultavasti puoliso pilaisi yrityksen ja sanoisi "ihan hyvin voitte jäädä".
Onneksi meillä ei käy vieraita.
Ei ole mökkiä ja jos olisi en todellakaan kertoisi tutuille sen osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ihmisiä on moneen junaan. Toiset meistä oikein pitävät siitä, jos vaikka omat lapset perheineen tulevat mökille kylään. Nykysuvuista yhteisöllisyys on täysin kadonnut. Oikein missään ei voisi viettää aikaa isolla porukalla ilman että joku loukkaantuu jostakin.
Sinulta jäi lukematta se kohta "kutsumatta".
Jos olisin sinkku ja tulija olisi erittäin kaunis nainen köyrimismielellä, olisin oikein tyytyväinen. Muissa tapauksissa vi*****aisi ankarasti.
Vierailija kirjoitti:
Mökeilläkin on mökkinaapurit. Huomaavat, että teillä on auto pihassa, ja poks, ovat pihassa keskellä juhannuspäivää. ap
Ei minua haittaisi, seura on ihan kiva juttu. Mutta jos olisi joku oleellinen puuha kesken niin toteaisin että en kerkiä juttelemaan ennenkuin on valmista. Sanoisin että voit mennä kahvit keittämään sisälle tai ota vaikka aurinkoa siinä, mutta en alkaisi viihdyttämään sen kummemmin.
Sanoisin, että kannattaisiko ottaa yhtyeyttä Suomen uimaliitton? Olisi melkoinen janisievinen-hanna-maria seppälä jos ui 2km saareen. Olisi voittaja-ainesta seuraavissa kansainvälisissä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökeilläkin on mökkinaapurit. Huomaavat, että teillä on auto pihassa, ja poks, ovat pihassa keskellä juhannuspäivää. ap
Ohis, aina hämmästelen tämmösiä juttuja. Ei meidän mökille ole kukaan naapuri koskaan tullut. Toki moikataan jos tiellä tavataan mutta siinä se, sama kuin kotona omakotitalossa...
Luulisi että kaikilla on mökeillään tarpeeksi hommia ja omia vieraita niin ei ole tarvetta tunkea naapurimökille.
On se ilmoja pidellyt.