Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso ostoskeskus, nelivuotias kadottanut äidin. Mitä teet?

Vierailija
20.07.2026 |

Minä veisin lapsen henkilökunnalle ja pyytäisin kuuluttamaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin lapsen infopisteeseen ja sieltä saisi äiti hakea.

Vierailija
2/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin lähimpään kauppaan ja pyytäisin heitä ilmoittamaan ostoskeskuksen valvojille tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos infopiste olisi toisella puolella keskusta en kyllä lähtisi viemään sinne asti vaan pyytäisin, vaan ilmottaisin jollekin henkilökunnalle joka on lähempänä.

Vierailija
4/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos infopiste olisi toisella puolella keskusta en kyllä lähtisi viemään sinne asti vaan pyytäisin, vaan ilmottaisin jollekin henkilökunnalle joka on lähempänä.

Jep. Etsisin lähimmän henkilökohtaan kuuluvan ja antaisin hänen hoitaa asian eteenpäin. 

Vierailija
5/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lällättäisin ja näyttäisin keskaria ja jatkaisin hyvillä mielin matkaa

Vierailija
6/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu lähtömaasta. jos toisaalta, niin veisin postiin ja palauttaisin lähettäjälle, jos suomesta, niin suur-hälyytys, polliisit ja palokunta paikalle sekä vainukoirat myös, jotta vanhempi löydetään. 

Vierailija
7/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin ostosten tekoa, maksaisin ja lähtisin niin kuin aina ennenkin 🙌

Vierailija
8/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään. vanhempien vastuulla valvoa lastaan. saa olla aika huoleton, jos kadottaa nelivuotiaan katse-etäisyydestään. kannattaisi ainakin se some jättää kauppareissun ajaksi…

Vierailija
9/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty noin. Oon about saman ikäisenä eksynyt torilla ja muistan kuinka mut haettiin poliisiasemalta. Mulla on vähän epäselviä mielikuvia että miten sinne päädyin 🤔 Onneksi kaikki päättyi hyvin. Vanhempana olisin varmaan saanut sydärin jos lapsi olisi kateissa yhtään hetkeä pidempään. N

Vierailija
10/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika 3v oli erittäin vilkasliikkeinen. Kerran hän katosi isossa tavaratalossa, yritettiin etsiä lähiosastoilta pikkusisaruksen kanssa. Pian tuli kuulutus infosta: "Täällä 3v Eemeli etsii vanhempiaan, jotka ovat eksyneet tähän isoon kauppaan." Mies lähti hakemaan poikaa, joka oli ihan kunnossa ja nauratti jutuillaan henkilökuntaa.

Onneksi joku järkevä vanhempi pariskunta oli vienyt lapsen info-pisteelle! 

Vierailija
11/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kadottaa lapsensa

Vierailija
12/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ohi. Minä, 50v mies, en takuulla koske tai edes puhuttele moista, siinä on heti kaakatuslauma huutelemassa poliisia paikalle minua syyttäen. Siinä olkoon, en auta vaikka verta valuisi.

Vierailija
13/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko sai noutaa 4 vuotiaansa sossulasta toukokuussa. Siellä kunnon ripitys. Poliisilla kävi kuulustelussa viikko sitten. Sossut soittelee viikottain. 

Itse veisin infoon ja olen vienytkin. 

Vierailija
14/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, luulevat vielä että kidnappaat lapsen jos lähdet keikuttelemaan häntä jonnekin muualle.

Vierailija
15/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kadottaa lapsensa

Lapset ovat kovin vikkeliä liikkeissään. Kun vilkaiset toiseen suuntaan hän voi olla jo poissa näkyvistä. Onneksi ihmiset ovat yleensä avuliaita.

Vierailija
16/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmän liikkkeen myyjälle vieminen ei oikein aina auta, koska vaateliikkeet ovat täynnä nuoria avuttoman oloisia henkilöitä, jotka tuskin osaavat tehdä asialle mitään. Veisin infoon tai jos sattuisin näkemään matkalla vartijan, pyytäisin häneltä apua.

Vierailija
17/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana persukin löytyi kommentoimaan 🥰🥰

Vierailija
18/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kotiin.

Vierailija
19/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kiinnitä rääkyviin sikiöihin huomioita, kun niitä on nykyään niin paljon joka puolella, olivat sitten hukassa tai ei.

Vierailija
20/34 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kersan pakuuni katsomaan "koiranpentuja". Karkkeja mukaan!