Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta! Maailman komein mies seuraa mua ig:ssa

Vierailija
25.06.2022 |

Huh huh, en ois uskonut! Olen tykännyt hänen kuvista ja kommentoinut.
Olen ihmeissäni.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, prinssi Andrew seuraa mua. Tosin ei varmaan ole Ellun poika, joku feikki kai. Yksityinen tili, poistin kun huomasin.

Kantsii poistaa vähäänkään epäilyttävät.

Vierailija
102/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kaikkia on äänestetty maailman komeimmiksi? Nyt nimiä kehiin? Prinssi Charles?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kaikkia on äänestetty maailman komeimmiksi? Nyt nimiä kehiin? Prinssi Charles?

Charles-ei. Sehän on vanhus.

Vierailija
104/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nettihuijauksrn kohteena. Joku on tehnyt valeprofiilin joka muistuttaa henkilöä jota ap seuraa. Sen jälkeen tällä profiililla otetaan yhteyttä ja pyydetään vaihtamaan toiseen viestintätapaan (koska valeprofiili saatetaan bannata koska tahansa ja rikollisen tekoja on vaikeampi seurata). Sitten alkaa viestittely ja rahan pyytäminen, tulen luoksesi mutta voitko laittaa tonnin etumaksun tms.

Ja ap menee tähän höynäytykseen av-mammojen kannustaessa. Huijarin listalle on helppo päästä kun sen komeimman miehen seuraajien lista näkyy kaikille.

Kokeilepa klikata kerran sen miehen profiili auki, päädytkö sen oikean miehen kuviin siihen profiiliin jota seuraat. Et varmasti.

Vierailija
105/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Van Damme on fb kamuni. Oikeasti ja tukku muitakin. Ja ihan oikeasti, juttelen  heidänkin kanssaan joskus. Enkä leiju silti.

Vierailija
106/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nettihuijauksrn kohteena. Joku on tehnyt valeprofiilin joka muistuttaa henkilöä jota ap seuraa. Sen jälkeen tällä profiililla otetaan yhteyttä ja pyydetään vaihtamaan toiseen viestintätapaan (koska valeprofiili saatetaan bannata koska tahansa ja rikollisen tekoja on vaikeampi seurata). Sitten alkaa viestittely ja rahan pyytäminen, tulen luoksesi mutta voitko laittaa tonnin etumaksun tms.

Ja ap menee tähän höynäytykseen av-mammojen kannustaessa. Huijarin listalle on helppo päästä kun sen komeimman miehen seuraajien lista näkyy kaikille.

Kokeilepa klikata kerran sen miehen profiili auki, päädytkö sen oikean miehen kuviin siihen profiiliin jota seuraat. Et varmasti.

Profiili on oikea.

Vierailija
107/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Van Damme on fb kamuni. Oikeasti ja tukku muitakin. Ja ihan oikeasti, juttelen  heidänkin kanssaan joskus. Enkä leiju silti.

Ok.

Vierailija
108/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta hän seuraa? Tieto näkyy yleensä profiilissa. Kannattaa tarkistaa.

Vierailija
109/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta hän seuraa? Tieto näkyy yleensä profiilissa. Kannattaa tarkistaa.

Vajaata kahtasataa.

Vierailija
110/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita profiileja on.

Vierailija
111/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kansainvälisten tähtien kanssa (mun työ tylsää asiantuntijakonsultin työtä) ja olen hyvän päivän tuttu usean kanssa. Jotkut heistä seuraa mun IG:tä, joka ei mulle merkitse oikeastaan mitään, mutta moni mun kaveri on ihan ihmeissään.

Vierailija
112/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä kansainvälisten tähtien kanssa (mun työ tylsää asiantuntijakonsultin työtä) ja olen hyvän päivän tuttu usean kanssa. Jotkut heistä seuraa mun IG:tä, joka ei mulle merkitse oikeastaan mitään, mutta moni mun kaveri on ihan ihmeissään.

Niin. Mutta et saa viestejä.

Vierailija
113/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun huomasit. Sinulla on niin kauniit kuvat, että päätin alkaa seuraamaan.

Vierailija
114/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun huomasit. Sinulla on niin kauniit kuvat, että päätin alkaa seuraamaan.

Kiva.

Vierailija
115/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä lakkaa seuraamasta sua pian.

Vierailija
116/116 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano David! Pakko olla! ( Ei hajuakaan kuka hän on, mutta on varmaan ihana päätellen toisesta ketjusta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi