Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsintäkuulutus: Mistä löydän MUSTAN TOPPAHAALARIN vauvalle?

Vierailija
17.10.2006 |

Haluan tyylikkään ja yksinkertaisen mustan toppahaalarin tai housu/takki yhdistelmän vauvalle. Mistäpä sellaisen löytää? Mustaan on ihana yhdistää pinkkiä, limeä yms. nättejä värejä, muista haalareista en välitä. Pitääkö alkaa teettämään vauvalle vaunuhaalaria vai onko jossain myynnissä? Internetistäkö jostain? Suomen kaupoissa ei näitä harvinaisuuksia myydä, oletan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia vaatteita näkee vauvoilla ulkomailla tosi paljon, on trendikästä pukea lapsensa mustaan ja korostaa sitten iloisilla väreillä. Mustassa itse suloinen lapsi korostuu eikä vajoa vaaleanpunaiseen possunpinkkiseen kalseaan väriin.

T: Lapsetkin ansaitsevat asiallisen pukeutumisen eikä ikuisia vaaleanpunaisia nallehaalareita pellemäisine korvineen

Vierailija
2/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vauvalla musta toppahaalari, VDT. Vaihtelen lakkeja ja huiveja. Nyt oli tänään päässä lime-vaaleanpunaraitainen tupsupipo ja kaulahuivi, huomenna jotain muuta. Mustaa voi muunnella rajattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska musta ei taita valoa vaan imee sen.. plaah. ei tulisi mieleenikään olla niin trendikäs että pukisi vauvalleni mustaa.

Vierailija
4/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, trenditietoiset. Laittakaapa linkkiä webbikauppoihin, googlaamalla en mustaa löydä.

ap

Vierailija
5/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellainen mut myin jo eteenpäin. Ihan nätti ja kiva oli. Ja lämmin!

Vierailija
6/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko gootti vai miksi vauvakin pitää pukea mustaan? Ja ainakin mitä kuvia itse olen nähnyt ulkomailta, niin värikkäisiin vaatteisiinhan nuo lapsensa ennemmin pukevat eikä mihinkään mustaan.. Älä oo synkkis! Anna lapselle väriä elämään!

Vierailija
7/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoden malli oli? Oliko pientä kokoa (68 tai 74)? Kenellä on vielä tallella, löytyisikö täältä myyjää omalle tarpeettomalle haalarille?

ap

Vierailija
8/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pukisi vauvalle pääkallobodia jota katselin tässä taannoin nuortenkaupassa.

Vierailija
9/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo... laitan lapselleni muuta värikästä päälle ja vaunut ovat PUNAISET. En ole gootti, miten niin heti tulee sellainen mieleen?!?!

Jo kiukuttaa, kysyn vaan mustaa haalaria ja heti aletaan tyypitellä. Olen äitiyslomalla oleva IT firman esimies. Hörhö siis?

Vierailija
10/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Sivusta katselija

Vierailija
11/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa saa yksi haalarinväri aikaan kiivaita mielipiteitä. Miten niin trendipelle on vauva, joka puetaan hyvin ja persoonallisesti? Miten määrittelet pellen, nro 15?

Vierailija
12/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipä taas suomi foorumeilla pilkan ja haukun puolelle niinku aina

LEnne:ltä löytyy musta haalari, tosin ei koko musta

Vierailija
13/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täys musta. No on siinä toki joku heijastin. Jos kiinnostaa niin laita osoitteesi. Ja on 3 vuotta vanha mutta vain vaunuissa käytetty eli eipä käytönjälkiä ole.

Vierailija
14/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma osoitteeni on työpaikan sähköpostiin enkä haluaisi sitä tänne laittaa. Katsoisin tosi mielellään kuvia haalarista. Onko baggie mallia? Onko sinulle ehkä sähköposti, jossa ei firmaa tai omaa nimeä?

Omaa nimeään ei tänne taida kannata laittaa, saattaisin vielä saada törkypostia kun jotkut näyttävät menettävänsä hermot pelkästään ajatuksesta, että joku äiti pukee lapsensa mustaan haalariin. Onhan niitä maailmassa toki pahempiakin asioita, mutta tämä näyttää joillekin olevan liikaa:-)

T: AP, ei niin paha miltä vaikuttaa;-)

Vierailija
15/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva on nyt 6 kk ja siis käyttöaika haalarille olisi n. 7-11 kk iässä eli marras-huhtikuu. Meneeköhän vielä päälle 11 kk ikäisenä. Vauvat ovat toki eri kokoisia, mutta suuntaa haen reimateceissä.

Vierailija
16/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskin lassiella olen nähnyt ja noilla ellos sekä josefsson, joskus...

Vierailija
17/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki tein....

Vierailija
18/22 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen ilmeisen kyvykäs esimies;-)

En vain ole tarvinnut tähän asti, kun kirjoittelen yleensä asiallisilla palstoilla ja äärimmäisen vähän tarvitsen muutenkin omaa osoitetta kun en käy nettikauppaa tms.

Mutta nr 21 tai muutkin, laittakaa linkkiin osoitetiedot, jos on myytävänä ko. haalari. En ehdi tähän hätään hankkia toista osoitetta.

Ai ai että joitakin äitejä täällä osaakin suututtaa HAALARIN VÄRI, en olisi uskonut, piru vieköön.

Vierailija
19/22 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa ihan omalla nimellä meiliosoite. Meillä se haalari oli käytössä vastasyntyneestä eteenpäin (alkuun oli tietty tosi iso kun noi Reimatec´it on reiluja...). Se on babymallinen ja takapuolenkohdalla on se lämmitinosakin eli kyllä sillä voipi istuskella vaikka hangessa. Huppu on sellainen 4-tuulenhuppu eli siinä on 4 sellaista " huippua" . Hyvin kuvattu eller vad? Kuvan saamisessa tulee se varsinainen ongelma eli mun kameran piuha on katesissa mutta kännykällä voisin yrittää kuvan saada matkaan jos suhun jollain keinolla yhteyden saan...

Musta haalari on ihan tyylikäs niin vauvalla kuin isommallakin lapsella. Miksiköhän tästä todella on noussut tälläinen haloo. Ja meillä se oli ihan tyttövauvalla käytössä...

Vierailija
20/22 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan sen haalarin myyntiin tonne kirpparille eli kaikki uteliaat sinne katsomaan...

-21-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi