Viestien ignooraus
Onko nykyään normaalia että ihmiset jättää kokonaan vastaamatta viesteihin? Mulla on lähipiirissä kaksi ihmistä joiden kanssa jaetaan säännöllisesti kuulumisia puolin ja toisin, mutta jotka jättää joskus kokonaan vastaamatta. Saattaa jossain ryhmässä jutella niitä näitä samalla kun lukee mun viestin ja jättää kokonaan vastaamatta.
Nämä ihmiset on muuten läheisiä ja ollaan live-elämässä paljon tekemisissä, mutta mietityttää että miksi ignooraavaat. Ajattelen, etten enää laita kuulumisia, mutta kun itse taas jakavat ja kyselevät ja vastaavatkin, niin taas unohdan ignooraukset ja alan samalla tavalla vastavuoroiseksi. Sitten taas tulee ihan puskista ignooraus. Saattaa vielä laittaa oman viestin viikon päästä ignooratun perään ilman mitään mainintaa edellisestä viestistä.
Kaikilla käy vahinkoja mutta eikö tosiaan nykyään kuuluu hyviin käytöstapoihin vastata ja jos jää vastaamatta, myöhemmin pahoitella asiaa? Tuntuu tosi ristiriitaiselta kertoa noille ihmisille omia kuulumisia kun tuntuu niin loukkaavalta jatkuva säännöllisen epäsäännöllinen ignooraus. Ei liity mihinkään tiettyyn aiheeseen, toinen ignoorasi eiliset hyvän juhannuksen toivotukset ja toinen jätti tänään vastaamatta meille tapahtuneeseen vastoinkäymiseen. Live-elämässä ja puhelimessa eivät ohita koskaan mitenkään.
Mä en onneksi koe noin ja eikä tunnu siltä, että viestiin vastaamattomuus tarkottaisi hylkäämistä. Mä tiedän, että mun rakkaat, läheiset, ystävät ja kaverit tykkää musta, niin miksi ihmeessä ne ignooraisi mua. Kaikki vastaavat kun ehtivät ja jos tarvitsen kiireellisen vastauksen niin laitan uuden viestin tai soitan. Mun onni ei ole viesteistä kiinni.