Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalla minun aina oletetaan korjaavan kaikki koska olen mies

Vierailija
25.06.2022 |

Koskahan tästäkin seksistisestä oletuksesta päästäisiin että miehellä pitää olla aina tekniikka hallussa?

Olen opettajana ja työyhteisömme koostuu pääosin naisista. Jos jotain hajoaa tai jotain pitää korjata niin arvatkaa ketä aina pyydetään paikalle?

Jep.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä todellakaan ole huoltoyhtiötä, joka kutsutaan hoitamaan hommat? Ei meillä edes saa itse lähteä korjailemaan jotain, vaan tehdään vikailmoitus intranetin kautta, ja ammattilainen korjaa.

Teillä ei taida olla miehiä töissä kun on keksitty kutsua ulkopuolinen mies paikalle.

14 000 työntekijää, aika moni on mies. Itse ei saa tehdä, työturvallisuusasia. Ja tietokoneongelmissa soitetaan helpdeskiin, jo sen takia, että peruskäyttäjän oikeuksilla ei pysty juuri mitään tekemään. Yksikin tee-se-itse -tyyppi voi rähmäkäpälineen saada aikaiseksi suuret vahingot.

Miksi vieraskielistä sanaa "helpdesk" käytetään suomen kielessä? Miksi, oi miksi kaunis kielemme on tekemässä kuolemaa?

Vierailija
22/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Aina ovat työpaikan naiset nyyhkyttämässä rikkoutuneita suhteitaan olkapäätäni vastaan ja lohtua hakemassa. Ulkonakin jos olen tutustumassa uusiin ihmisiin niin änkeävät väkisin samaan pöytään, eikä täällä pienehkössä kaupungissa meinaa löytää mitään paikkaa missä näitä lohdunhakijoita ei sattuisi olemaan paikalla. Herrasmiesmäisesti ole yrittänyt käyttäytyä, mutta ei sekään toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä todellakaan ole huoltoyhtiötä, joka kutsutaan hoitamaan hommat? Ei meillä edes saa itse lähteä korjailemaan jotain, vaan tehdään vikailmoitus intranetin kautta, ja ammattilainen korjaa.

Teillä ei taida olla miehiä töissä kun on keksitty kutsua ulkopuolinen mies paikalle.

14 000 työntekijää, aika moni on mies. Itse ei saa tehdä, työturvallisuusasia. Ja tietokoneongelmissa soitetaan helpdeskiin, jo sen takia, että peruskäyttäjän oikeuksilla ei pysty juuri mitään tekemään. Yksikin tee-se-itse -tyyppi voi rähmäkäpälineen saada aikaiseksi suuret vahingot.

Miksi vieraskielistä sanaa "helpdesk" käytetään suomen kielessä? Miksi, oi miksi kaunis kielemme on tekemässä kuolemaa?

Meniköhän tuo pilkutus ihan oikein, noin omasta mielestä?

Vierailija
24/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee esittelee vähän lihaksia :DD

Vierailija
25/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuosta olla hyötyäkin. 

Yleensä naiset tykästyy mieheen joka auttaa heitä. 

Vierailija
26/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt naiset: ei ole olemassa miesten ja naisten töitä. Samat naiset: voisit vaihtaa auton renkaat, lapioida lumet, korjata sitä sun tätä.

Vierailija
27/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyille konsteilla mies saa työpaikan naiset pysymään loitommalla. Hiukan ikävähköä se oli aluksi, mutta kyllä hyöty korvasi haitan. Aikani hyväksikäyttivät mutta nyt se on jo loppu. Saa iltapäiväkahvillakin istua omassa seurassa ja levätä hetken.

Vierailija
28/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat parempia remontointi- ja korjaustöissä sekä autoihin ja tietokoneisiin liittyvissä asioissa.

Naisilta puolestaan luonnistuu kotitaloustyöt kuten kokkaaminen ja siivous. Sekä lastenhoito.

Molempia tarvitaan. Molemmat ovat arvokkaita.

Vierailija
29/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rooli on aina suurempi ja raskaampi kuin naisen.

Mies kantaa isos vastuuta työstä ja perheestä.

Sen sijaan naisen elämä on kivaa, kevyttä ja ihqua.

Miehet tekevät pääosin isot, vaikeat, vaaralliset tehtävät. Naiset valkkaavat vain kepeitä,.mukavia hommia. Näin on yhä 2022.

Vierailija
30/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen rooli on aina suurempi ja raskaampi kuin naisen.

Mies kantaa isos vastuuta työstä ja perheestä.

Sen sijaan naisen elämä on kivaa, kevyttä ja ihqua.

Miehet tekevät pääosin isot, vaikeat, vaaralliset tehtävät. Naiset valkkaavat vain kepeitä,.mukavia hommia. Näin on yhä 2022.

Lähde?

Vierailija
31/31 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on naissovinisteja.