Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas sai myyjän itkemään.

Vierailija
25.06.2022 |

Teksti lainattu huittisten puskaradiosta.

Huittisten Lidl tänään n.klo:18.
Sinä naishenkilö ( perheen äiti?) joka käyttäydyit aivan järjettömän asiattomasti nuorta myyjäämme kohtaan kassalla, voisit tulla selvittämään asian kanssani myymälälle. Myyjä ei tehnyt mitään väärää, eikä edes mitään virhettä kassalla ja sinä katsoit asiaksesi haukkua hänet, uhata tappaa ja lisäksi näytit huikean upee esimerkkiä lapsillesi, sanomalla heille, että toivot ettei heistä tulisi samanlaisia kuin tämä myyjämme. Asiattomuuksia oli riittänyt vaikka kuinka ja jopa jonossa olleille muille asiakkaille olit haukkunut nuorta, joka itkien poistui hetken päästä kassalta. Mikäli yhtään on järkeä päässä, (hirveitä odotuksia ei ole tämän suhteen) olisi siis kohteliasta tulla asia selvittämään. Harmikseni myyjä ei ollut tajunnut pyytää kassalle apua, koska on vielä niin uusi, niin hän jäi tilanteeseen aivan yksin. Mikä on aivan järjettömän epäreilua. Ja muut jonossa olleet, jos tunnistitte kyseisen henkilön, voitte pyytää ottamaan minuun yhteyttä.

Ei voi kun ihmetellä tuota sairasta käyttäytymistä...

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuolla kaupassa ole valvontakamerat? Tappouhkaus kai jo poliisiasia?

Vierailija
2/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on oikeassa, myyjät ovat asiakkaiden orjia asiakaspalvelutilanteissa. Jos asiakas haukkuu myyjän, pitää myyjän se vain kestää.

Voin luvata, että ei toimi näin nykyaikana.

Vierailija
4/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on oikeassa, myyjät ovat asiakkaiden orjia asiakaspalvelutilanteissa. Jos asiakas haukkuu myyjän, pitää myyjän se vain kestää.

Yleensä asiakas on väärässä ja asiatonta käytöstä ei kenenkään kuulu sietää.

Vierailija
5/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien varmaan neuvotaan uusia työntekiöitä kutsumaan vanhempi työntekiä tai esimies paikalle vastaavanlaista tapahtuessa. Tosi kamalaa käyttäytymistä tältä asiakkaalta mutta valitettavasti tälläistä silloin tällöin tapahtuu.

Vierailija
6/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu nainen Huittisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuon tyypin henkilöllisyys on selvitetty, niin ilmoitus lastensuojeluun myös! Ei lasten tuollaista pitäisi joutua katselemaan.

Vierailija
8/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somelynkkaus tiedossa, ehkä jopa ihan ansaittu tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lidlissä käy varmaan sellaista väkeä, jota muualla ei näe.

Vierailija
10/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Lidlissä käy varmaan sellaista väkeä, jota muualla ei näe.

Joo, syntyvät Lidlissä ja asuvat koko elämänsä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja itse syyllistyy asikkaan solvaukseen

Mikäli yhtään on järkeä päässä, (hirveitä odotuksia ei ole tämän suhteen) olisi siis kohteliasta tulla asia selvittämään.

Onhan tuo asikkaan käytös asistonta eikä tarvitse kenenkään tuollaista sietää. Mutta se että vihjaillaa että asiakkaalla ei olisi järkeä päässä, niin ei myöskään ole asiallista käytöstä liikkeen edustajalta. Yrityksen edustajana/työntekijänä voi ajatella mitä vaan, mutta ääneen et sitä sano saati kirjoitat asian vielä someen.

Vierailija
12/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tietää, mikä sai tuon asiakkaan tuolla tavalla pimahtamaan. Oliko siihen jokin syy vai ihanko jossain omassa kuvitteellisessa mielessään sai syyn tuolla tavalla raivoamaan? Oli syy mikä tahansa, niin tuollaista käytöstä ei kenenkään työntekijän tarvitse suvaita. Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa. Kuten joku tässä ketjussa jo kirjoittikin, niin tappouhkaus on poliisiasia. Siinä lienee myös todistajia, toisia asiakkaita, jotka olleet siinä kassalla/kassajonossa samanaikaisesti. Kukaan tervepäinen ei käyttäydy tuolla tavalla toista ihmistä kohtaan. Jos paikalla ollut myös tämän uhkailevan asiakkaan alaikäiset (?) lapset, niin ilmoitusta sosiaalipuolelle myös. Kovasti jaksamista tälle nuorelle työntekijälle, toivottavasti muut asiakkaat osaavat käyttäytyä ja osaltaan tekevät työpäivistäsi mahdollisimman mukavia. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn iyse usein tuossa kaupassa. Jos olisin ollut samaan aikaan jonossa, niin olisin puuttunut tilanteeseen. Ketään ei tule uhkailla, eikä alkaa huutaa kassalla. Todella pöyristyttävää. Huittisten Lidlin kassat ovat aina olleet ystävällisiä.

Vierailija
14/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Lidlissä käy varmaan sellaista väkeä, jota muualla ei näe.

Joo, syntyvät Lidlissä ja asuvat koko elämänsä siellä.

Nyt alan ymmärtää, miksi ne istukat ja muut jälkeiset pitää jättää siihen ovenrakoon, eivätkä syö niitä kuten Pohjois-Koreassa. Mutta miten ihmeessä ne äidit osaavatkin sovittaa synnytyksen juuri aukioloaikaa, se on minulle jäänyt arvoitukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa kyseisen liikkeen kannattaa kouluttaa uudet myyjät paremmin tämmöisten tilanteiden varalle. Yhtä hyvin kauppaan voisi tulla joku aseen kanssa ryöstämään. Mitä silloin on ohjeistettu tekemään? Tai joku huumeiden käyttäjä uhkailemaan. Turvallisuusasiat ajantasalle. Henkilökunnalle luo turvaa tieto siitä, että uhkatilanteiden varalle on selkeä suunnitelma ja toimintaohje.

Vierailija
16/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiestä pyydetään kassalle -nappi. Sitä pitää vaan painaa.

Vierailija
17/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on oikeassa, myyjät ovat asiakkaiden orjia asiakaspalvelutilanteissa. Jos asiakas haukkuu myyjän, pitää myyjän se vain kestää.

Yleensä asiakas on väärässä ja asiatonta käytöstä ei kenenkään kuulu sietää.

Asiakas ei todellakaan ole yleensä väärässä.

Suurin osa myyjistä varastaa asiakkaan rahoja jos asiakas ei huomaa tarkistaa tarkasti joka euroa. Suurin osa myyjistä valehtelee tuotteista asiakkaalle.

Vierailija
18/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Lidlissä käy varmaan sellaista väkeä, jota muualla ei näe.

Joo, syntyvät Lidlissä ja asuvat koko elämänsä siellä.

Joo. Ja sukunimenkin vaihtavat, Suomessa jo nyt liikaa Lidl-nimisiä ihmisiä.

Vierailija
19/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on provo. Hän ei kerro koko juttua

Vierailija
20/261 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on oikeassa, myyjät ovat asiakkaiden orjia asiakaspalvelutilanteissa. Jos asiakas haukkuu myyjän, pitää myyjän se vain kestää.

Puppua!

Asiakkaan täytyy käyttäytyä asiallisesti. Myyjän tai asiakaspalvelijan ei tarvi kuunnella mitä tahansa. Meille on neuvottu lopettamaan puhelu, jos asiakas ei osaa käyttäytyä.

Kenenkään ei tarvitse sietää törkeyksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi