Äidille yhtenäinen yöuni= yökukkuja perheessä
Siis apua. Meillä on 2 v 2 kk ikäinen poika ja yöt on yhtä sirkusta. Tai no ei ihan sirkusta, mutta niin rikkäisiä että kohta ei enää jaksa :(
Poika ei suostu menemään yksin nukkuman, tässä voi olla yksi ongelman ydin. Mutta miten saada poika nukahtamaan yksin?
Ja sitten... nukkumaan mennään siinä 20.00-21.00 ja ensimmäinen liikekannallepano on näin 23.00 tienoilla. Ja silloin viedään AINA poika takaisin oman sänkyyn, mutta viereen pitää jäädä että nukahtaa.
Seuraavan kerran liikutaan 02.00 kieppeillä ja silloin käydään yleensä pissalla (jos ei käydä, niin sitten ei ainakaan nukuta, vaan pyöritään) ja riippuen siitä kuinka väsynyt itse olen (siis jaksanko tapella ja kuunnella huutoa) poika joko viedään sänkyyn tai saa tulle meidän sänkyyn. Jos viedään omaan sänkyyn, niin seuraava liikehdintä on siinä 04.00 aikoihin. Hoh, hoijaa ja haukotus.
Itse alan ollan iltasin niin väsynyt, että kun menen nukuttamaan poikaa, niin nukahdan itsekin ja siirryn sitten omaan sänkyyn. Tästä taas seuraa se, että omaa aikaa ei ole enää oikeestaan yhtään, kotityöt kun lohkaisee illasta ison osan.
On siis vähän lipsuttu, mutta nyt tarttis ihan oikeesti tehdä jotain, että sais nukuttua. Onko antaa vinkkejä, jolla tämä saataisiin helpoksi :)
Kaikki otetaan kiitollisena vastaan.
t: zombiäiti