Mikä harmittaa nyt?
Kommentit (165)
Pilalle mennyt kesäloma koiran kuolemasta johtuen. Kova ikävä :'(
Luulin erään ihmisen kaivanneen minua, tapasin hänet piiiiiiitkään aikaan, hän ei näyttänyt oikeastaan edes reagoivan minuun ja kun minä menin moikkaamaan hän oli kuin heinäseipään niellyt ja hyvin virallinen. Ei kysynyt minulta mitään muutakun 1 kysymyksen työstäni.
Olin ihan tyrmistynyt.
Jollain tapaa ja peilaten siihen minkä sanojen saattelemana tiemme erkanivat, olisin todellakin odottanut ihan toisensävyistä tapaamista.
Tekipä kipeää ja olen hurjan pettynyt.
Posti jälleen kerran hukannut tärkeän lähetyksen.
harmittaa kun mies on parin viikon työkeikalla ja mun pitäis sillä välin imuroida....taidan vaan lakaista juuri ennen kuin hän tulee ja imuroidaan sitten yhdessä. nurmikkoakaan en jaksa ajaa...olkoon koko kesän vaikka noin...tulee ne rivarinaapurit sitten valittamaan.
ei jaksa oikein mitään muuta kun kirjoitella tänne....vaihdevuosien laiskuutta tai jotain saamattomuutta. työnantajallekkin valehtelin etten pysty tekemään etätöitä...onneksi en saanut potkuja .. ilmoitan vaan milloin jatkan.
kissan kun ruokin ja hoidan niin se riittää mulle.
Se harmittaa just nyt lomapäivän aamuna (ja harmittaa aika usein muutenkin) että jäin elämässäni yksin.
En ole löytänyt sitten nuoruuden rakkaani ketään jonka kanssa olisi jääty yhteen ja jäin häneen jollain tapaa henkisesti kiinni. En edes oikein rakastu kehenkään, kaikki muut ovat olleet vain niitä "ihan kiva" tyyppejä.
Tämä levoton elämäni, jatkuva ees taas ramppaaminen ja jokin ihmeellinen sisäinen mihinkään kuulumattomuus juonta juurensa juuri tuosta sisäisestä yksinäisyydestä.
Harmittaa kun ei ole sitä omaa turvallista rakasta joka odottaisi minua jossain. Vaellan vaan lomallakin yksin ja koitan täyttää päivät tekemisellä ja elämyksillä jotta tuntisin olevani elossa.
Se etten saanut kauan odotettua ja toivomaani huomiota mieheltä johon olen ihastunut.
Tyypillisesti odotin kai liikaa ja kun se ei toteutunut olen todella pettynyt, suorastaan petetty olo.
Se sattui, odotin niin paljon enemmän jotain positiivista ja jotain mikä tekisi minut toiveikkaaksi...... ei.
Päivä ja eteenkin ilta meni aikalailla päinvastoin.
Voi kumpa saisin joskus tietää miksi näin kävi.....
Harmittaa minun heinä allergia! 🤧
Kuljeskelen yleisillä paikoilla, kesätapahtumissa tai ihan vaan ulkoilemassa tai kaupassa, näen ympärilläni vain pariskuntia kaksin tai perheineen.
Harmittaa kun minä olen aina yksin.
Minulle elämä ei suonut pysyvää kumppania.
Päällisin puolin minulla on kaikki hyvin ja varmasti paremminkuin monilla muilla, mutta olen vain tyhjä kuori joka kaipaa sitä omaa luotettavaa kumppania jonka kanssa saisi sen turvallisen yhteenkuuluvuuden tunteen.
Tämä sisäinen yksinäisyys ei poistu sillä että olen muiden ihmisten ympäröimänä, pikemminkin se saa yksinäisyyden korostumaan. Lähden tyhjästä kodista ja palaan aina tyhjään kotiin, vaikka rakastankin rauhaa ja hiljaisuutta, on musertavaa tajuta ettei kukaan odota minua missään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta harmita? Taidan olla myös näkymätön ja muutenkin turha. Sekin vielä. T:Ap
"Sekin vielä"
Oot masentunut ja sun aivot pyörittää kaaoslevyä päässä, jossa keksit mitä mielikuvituksellisimpia tapoja painaa itseäsi alas ja todistaa itsellesi miten huono olet.
Olet kuitenkin vain ihminen, joka kamppailee itsensä kanssa ja tarvitsisi apua.
Eräs henkilö johon aikoinaan olin hyvinkin rakastunut osoittautui todella kylmäksi, umpimieliseksi, nenäkkääksi nokittelijaksi, täysin ematiakyvyttömäksi ja tunneköyhäksi, viinanhimoiseksi kus...pääksi.
Ai niin, paitsi että hänellähän oli ainakin osa noista piirteistä jo nuorempana.
Mikään ei siis ole muuttunut 30 vuoteen.
Ostin kalliin ilman viilentimen.
Ihan turha vekotin, kämpästä tulee vain tunkkaisen kostea, ei viilennä ollenkaan edes olohuonetta jossa laite on.
En oikein käy baareissa, mutta nyt tuli perjantaina käytyä yhtä artistia kuuntelemassa ja saattaa olla että yhden portsarin kanssa olisi voinut olla yhteistä mielenkiintoa. Harmittaa etten sitten kuitenkaan mitenkään katseita enempää asiaa tuonut esille.
Eikä nyt ilmeisesti tässä tapauksessa auta alkaa baarissa käymään, kun ei siellä kuulemma yleensä niin noita portsareita ole.
en saa mitään aikaan. en tänään enkä yleensäkään elämässä. se harmittaa, enkä silti saa asiaa muutettua.
Maamme maine ulkomailla tämän toistaiseksi koossa olevan hallituksen takia, joka Saksassa oli nimetty kauhukabinetiksi, ja jo ennen sen muodostamista toimittaja mediassa kutsui harakirihallitukseksi. Ääärijutut eivät koskaan ole toivottavia missään asiassa, Miksi Essayh vielä myötäilee, missä arvot? Onko ministerinpaikka niin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Maamme maine ulkomailla tämän toistaiseksi koossa olevan hallituksen takia, joka Saksassa oli nimetty kauhukabinetiksi, ja jo ennen sen muodostamista toimittaja mediassa kutsui harakirihallitukseksi. Ääärijutut eivät koskaan ole toivottavia missään asiassa, Miksi Essayh vielä myötäilee, missä arvot? Onko ministerinpaikka niin tärkeä?
Minua harmittaa tuossa edellisessä aiheessa se että media paisuttelee aina asioita, tehdään kärpäsestä härkänen ja sillä saadaan aikaan jopa hallaa niin kotimaassa kuin mainehaittaa ulkomailla.
Miksei vaan voida keskittyä tekemiseen, Suomen kuntoon saattamiseen ja tähän hetkeen eikä siihen mitä joku pikaistuksissaan sanoi 15v sitten.
Tuohan on jo ihan selkeää ajojahtia yhtä ihmistä kohtaan ja hankaloittaa hallituksen työskentelyä.
Ei kai ole kenenkään etu että jatkuvalla syötöllä yritetään nujertaa meidän päättäjiä ja suistaa heitä tehtävistään.
Meillä ollaan kuin haaskalintuja, aina valmiina repimään joku riekaleiksi ja sitten mässäillään kun hä hä hää....joku joutui eroamaan, saatiimpas taas yksi poliittinen ruumis. Tuohan on ihan kauheaa ja johtaa siihen ettei kukaan halua enää päättäviin asemiin kun oma kansa on valmis heittämään bussin alle kenet vaan.
Onhan meillä ollut rikollisia, lkoholisteja ym ym todella kummallisia asioita tehneitä ennekin ministereinä ja hallituksessa, eikä niitä ole myllytetty tällä tavalla.
Se, ettei lämmöt laskeneet juuri mihinkään, vaikka taas piti saderintaman oikein PYYHKÄISTÄ helteet veks. Sään ennustaminen on aivan pelleilyä.
Kaveri teki taas oharit, eikä lähde sinne minne sovittiin.
Toisaalta osasin tätä vähän odotaakin tietyistä syistä ja eipä oo ensimmäinen kerta.
Vituttaa.
Kesäkuun alusta tähän päivään on ollut ehkä 1 tai max 2 sellaista päivää että sataa reippaasti ja yhtäjaksoisesti lähes koko päivän vettä.
Ja jumaliste se on taas just viikonloppuna kun olisi iso ulkoilmatapahtuma johon pitäs päästä.
Viime kesänä oli sama tilanne, just tämän tapahtuman päivänä oli huono sää.
Tuota vettä kyllä luonto tarvitsee mut vois sataa yöllä ja arkipäivinä....
Harmittaa.
Erään, minulle todella rakkaan ja tärkeän henkilön väärinkäsitys eräästä vähän nolostakin tilanteesta joka johti siihen että hän on vihainen minulle ja puhui jopa halveksuvaan sävyyn.
Ihan hirveetä, en oikein edes osannut puolustautua koska yllätyin hänen vihaisesta äänensävystään.
Olen niin pettynyt, olisin odottanut ihan eritasoista positiivishenkistä ja empaattista tapaamista.
Tapaaminen meni ihan päin hittoo, enkä tiedä mitä hän nyt ajattelee minusta, en saa sitä ehkä koskaan tietää ;-(