Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa nyt?

Vierailija
24.06.2022 |

Mua harmittaa ihan kaikki.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä petti

Vierailija
62/165 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kesän valoa, lämpöä ja tapahtumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli lähteä etelän aurinkoon, mutta ei ole nyt oikein rahaa eikä ketään kivaa sopivaa kaveriakaan. Yksin on niin tympeää matkustaa, kun on niin huono kielitaitokin, ei ole juttukaveria koko viikkoon.

Minä voisin tulla. 🙂

Vierailija
64/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt harmittaa se miksi aloin heti aamusta lukea tätä täysin tyhjänpäiväistä palstaa. Täällä on niin tyhjäpäisiä ja mustavalkoisia ihmisiä kirjoittamassa kaikkea roskaa, tulen niin pahalle tuulelle ja koko aamu pilalla kun ärsyttää nyt kaikki taas.

Vierailija
65/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihmiset ketkä alkaa ihan välittömästi antaa ohjeita mihin tahansa toisen ongelmaan tai epäselvään tilanteeseen tai asiaan. Ja tälläset neuvojaihmiset ovat usein niitä joilla yksi ainoa totuus ja he ovat mielestään aina viisaita ja oikeassa ja heidän ohje on se jolla pääsee täydelliseen lopputulemaan vaikkeivat he tiedä välttämättä kaikkia yksityiskohtia ja toisen ihmisen todellista tilannetta.

Eteenkin kun ollaan jo keski-iässä eikä me kaivata muiden neuvomista. Kysytään mielipide ja neuvo jos sitä tarvitaan.

Vierailija
66/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian korkea suojaikäraja.

Vierailija
67/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa hyvä ystäväni josta alkaa kehkeytymään minä, minä minä - henkilö.

Ollaan enne puhuttu siitä sun tästä maan ja taivaan välillä, omista asioistamme ja mielenkiinnon kohteistamme ja aina on löytynyt molemmilta jotain sanottavaa vaikka ei olisi sama mielenkiinnon kohde.

Nyt hänestä on alkanut tulemaan sellainen ettei minun asiani kiinnosta vaan kääntää heti asiansa omiin juttuihinsa.

Nähdään ihan livenä ja jutellaan whatsapissa ja jos lähetän hänelle vaik kuvan jostain vaatteesta tms jota ajattelen ostavani ja kysyn että mitä mieltä, hän ei edes vastaa vaan muuttaa asian johonkin toiseen juttuun. Jos kysyn että niin mutta mitä mieltä olet tuosta asiasta, saattaa tulla kommentti että ihan ok. Mutta jos hän lähettää minulle kuvan jossa kysyy että mitä mieltä niin vastaan aina mitä mieltä asiasta olen, ja jos en niin kysyy että miksi en vastannut vaan aloin puhumaan muusta asiasta.

Ennen tosi tasapuoliset keskustelumme ovat nyt kääntymässä siihen että itse kerron hänelle vähemmän omia juttujani ja kuulumisiani ja annan hänen vaan paasata omistansa.

Vierailija
68/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa hyvä ystäväni josta alkaa kehkeytymään minä, minä minä - henkilö.

Ollaan enne puhuttu siitä sun tästä maan ja taivaan välillä, omista asioistamme ja mielenkiinnon kohteistamme ja aina on löytynyt molemmilta jotain sanottavaa vaikka ei olisi sama mielenkiinnon kohde.

Nyt hänestä on alkanut tulemaan sellainen ettei minun asiani kiinnosta vaan kääntää heti asiansa omiin juttuihinsa.

Nähdään ihan livenä ja jutellaan whatsapissa ja jos lähetän hänelle vaik kuvan jostain vaatteesta tms jota ajattelen ostavani ja kysyn että mitä mieltä, hän ei edes vastaa vaan muuttaa asian johonkin toiseen juttuun. Jos kysyn että niin mutta mitä mieltä olet tuosta asiasta, saattaa tulla kommentti että ihan ok. Mutta jos hän lähettää minulle kuvan jossa kysyy että mitä mieltä niin vastaan aina mitä mieltä asiasta olen, ja jos en niin kysyy että miksi en vastannut vaan aloin puhumaan muusta asiasta.

Ennen tosi tasapuoliset keskustelumme ovat nyt kääntymässä siihen että itse kerron hänelle vähemmän omia juttujani ja kuulumisiani ja annan hänen vaan paasata omistansa.

Tyypillistä ja niin tätä päivää.

Tekikö korona-ajan eristäytyminen hänelle tämän vai alkaako ikä viedä kykyä huomioida toisia ja keskustella vastavuoroisesti.

Minulla on myös juurikin tällaiseksi muuttunut iäkäs tuttu. Jos lähetän viestiä ja kerron siinä jotain mutta en nyt juuri esitä hänelle suoraa kysymystä, ei noteeraa mitenkään vaan kertoo jotain omaa juttuaan joka ei liity mitenkään alkuperäiseen.

Tämä sama ilmiö tavatessa. Puhuu tauotta itseensä liittyvistä asioista, jos saan johonkin väliin suunvuoron hän puhuu viim 15 sekunnin kuluttua päälle ja kääntää jutun itseensä. Ei yleensä myöskään kysy minulta mitään, kertoo vaan omista asioistaan.

Surullista.

Vierailija
69/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen shoppaillut liikaa nyt kun on muutenkin rahasta tiukkaa. Joutuu käyttämään luottokorttia varmaan ennen kuin seuraava palkka tulee. On vaikeaa alkaa yks kaks säästäväiseksi.

Vierailija
70/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun työnantaja on ilmoittanut tulorekisteriin virheelliset palkkatiedot.

Yli 20.000 euroa ylimääräistä olen sen mukaan "tienannut" tänä vuonna.

Vierailija
71/165 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harmittaa kun YLE (vihervassari linja) hävisi taas jälleen kerran ja nyt Italiassa. En halua demokratiaa tänne missään nimessä! Mielummin natzzit tänne ja demokratia, vapaus pois täältä! Sitähän me suomalaiset haluamme!

Vierailija
72/165 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joutilaisuus ja yksinäisyys.

Olen työtön, alani ja osaamiseni töitä ei ole tarjolla, enkä oikein tiedä edes kiinnostaakokaan enää. Ei ole perhettä ei kumppania, olen ihan hiton yksin. Ja surullinen kun katson nyt läheltä erään henkilön elämää miten hän elää sitä elämää, varsin mukavissa puitteissa, mitä minun piti alunperi hänen kanssaan elää. Miten tässä elämässä näin pääsi käymään, tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
73/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä jonka sisältö ei kiinnosta tippaakaan. Saa nähdä kauanko viihdyn. Onneksi päästään sentään muutaman kk päästä v mäisestä pomosta ja voidaan lopettaa pingottaminen.

Vierailija
74/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa yläkerran paska naapuri!!

Vierailija
76/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super darra

Vierailija
77/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super darra

Vierailija
78/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiseurooppalainen vihersosialismi.

Vierailija
79/165 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siihen päälle huhh

Vierailija
80/165 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala aamu koska näin viimeyönä todella pitkään unta entisestä, erittäin ilkeästä ja sairaspersoonaisesta, esihenkilöstäni.

Pelkäsin häntä ja hänen ilkeilyään oikeastikin. Hän harrasti kaikkia mahdollisia narsistin sairaita käytöstapoja muutamiin alaisiinsa.

En ole yli vuoteen enää hänen kanssaan missään tekemisissä, mut vieläkin näköjään näin ihan hirveää unta. Kävin häneen jopa käsiksi unessa.

Koko vapaapäivän aamu on ollut tosi surullinen ja ahdistava olo.

Toivottavasti se ert sairas muija saa joskus kärsiä siitä mitä meille monelle teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi