Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa nyt?

Vierailija
24.06.2022 |

Mua harmittaa ihan kaikki.

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta harmita? Taidan olla myös näkymätön ja muutenkin turha. Sekin vielä. T:Ap

Vierailija
2/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kotona. Ei ole ystäviä kenen kanssa juhlia juhannusta. Myös minä koen olevani näkymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkään sattuu ja korvat vinkuu.

Olen kotona yksin 😧

Vierailija
4/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa kun on tylsää

Vierailija
5/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun tein saunaan niin surkean vihdan.

Vierailija
6/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli elämä joskus ennen koronaa. Mitä tapahtui 2 vuodessa, nyt musta tuntuu et mun koko elämä on kadonnut jonnekin, työpaikka, harrastukset ym tekeminen ja ystävät.

Jotenki en saa mistään potkua enää, mikään ei kiinnosta ja mitään ei saa aikaiseksi.

Vierailija
7/165 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä

Vierailija
8/165 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen muuttunut kovin negatiiviseksi. Mua ärsyttäääääääääääää melkein kaikki asiat. Ja vaikkei ympäristö ärsytä niin keksin itse itselleni ärsytystä ja vatvon jotain negatiivista kokoajan.

Vierailija
9/165 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkevää tekemistä ja että olen addektoitunut kirjottelemaan ja seuraamaan vauva.fi keskustelupalstaa. Oikeesti - aikuinen ihminen.......

Vierailija
10/165 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa ei ollut kuin yksi lonkero.

Vierailija
11/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härmittelen että olen päästänyt itseni lihomaan ja että en vaan saa itseäni laihtumaan. Läskin...ä on kamalaa olla, häpeän itseäni.

Vierailija
12/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että musta on tullu juurikin sellanen keski-ikänen ku mitä mä ajattelin nuorena, ettei minusta tule koskaan.

Vierailija
13/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härmittelen että olen päästänyt itseni lihomaan ja että en vaan saa itseäni laihtumaan. Läskin...ä on kamalaa olla, häpeän itseäni.

Mulla on sama harmitus. Kaikki vaatteetkin näyttää hirveiltä päällä. T:Ap

Vierailija
14/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteestä valittaminen.

Vierailija
15/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerta kysyit, niin harmittaa että ystävät ovat minulle selvästi kateellisia raha varoistani ja naljailevat sekä piikittelevät sivulauseissa siitä millon missäkin yhteyksissä. Tai jostain muusta etuisuudesta mitä mulla on ollut onni saada jokunen kerta.

Minä haluaisin että oltas vaan tasavertaset ystävät ja tehtäs kivoja asioita, juteltas niitä näitä eikä kenenkään pitäs tuntea alemmuuskombleksia jos heillä vaikka pienempi palkka tms. Ihmisistä on tullu ilkeitä epidemia ajan eristäytyneesä elämässä. Tai sitten eivät vaan enää tajua mitä voi sanoa ääneen.

Vierailija
16/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hiton mopopojat ku päristelee kokoajan ees taas ihan karseen kovaäänisillä mopoillaan. Ihan hirvee ääni, eikö tollasta omakotitaloalueella ees taas ajelua vois kieltää, vaikka ees vanhemmat. Miks tota pitää sietää muiden.

Älkää ostako niitä hiton rakkineita niille pennu...lle.

Mitä jos mä meen soittamaan jotain torvee ees taas tohon kadulle? Joku soittas poliisit just.

Vierailija
17/165 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin mennä rannalle mut en kestä sitä ihmispaljoutta ja penskojen kirkumista.

Vierailija
18/165 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin mennä rannalle mut en kestä sitä ihmispaljoutta ja penskojen kirkumista.

Ja minä en jaksa tätä hellettä. Tuntuu ihan rikolliselta istua sisällä ja kirjotella tälläselle höpö höpö palstalle ku ei jaksa tehdä mitään.

Vierailija
19/165 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa se että olen tullut tällaiseksi harmistelijaksi. Mua siis vaan vit...aa se että mua vit...aa joka adia lähes koko ajan.

Muut elää, menee ja tulee, nauttii elämästä kaikkien kolhujen ja rahahuolien keskellä. Mä jäädyn (henkisesti).

Vierailija
20/165 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs frendi paljastuikin piikikkääks kukkoilijaks joka ei oikeasti ymmärräkään mua. Esittää vaan edessäpäinä ja myöhemmin paheksuu ja kauhistelee.

Tekee itte jotain asioita mitä esim kuukausien päästä toisessa yhteydessä paheksuu.

Tai toisaalla paheksuu, moralisoi ja kummaksuu erästä juttua ja myöhemmin kannustaa mua tähän samankaltaiseen juttuun hymy huulilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan